• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alayna schreef:
    (...)
    Ik vraag het mezelf ook af. Als het bij sommíge over hun idool gaat dan worden ze helemaal gek.

    HYPES. :D. YEAH.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quizlet raakt geïnfecteerd met domme mensen. Waar is de tijd dat mensen nog een beetje konden nadenken?

    Niet dat er nooit domme mensen op Q waren, maar het lijken er steeds meer te worden en ze lijken steeds dommer en dommer te worden.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 23:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Quizlet raakt geïnfecteerd met domme mensen. Waar is de tijd dat mensen nog een beetje konden nadenken?
    Niet dat er nooit domme mensen op Q waren, maar het lijken er steeds meer te worden en ze lijken steeds dommer en dommer te worden.


    Amen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Echt gewoon 10 reactie's met: 'die meid moet haar mond houden, ze is gek dat ze jou verhaal niet geweldig vind'. Serieus ik lees echt nooit meer een One Direction verhaal ofzo.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Echt gewoon 10 reactie's met: 'die meid moet haar mond houden, ze is gek dat ze jou verhaal niet geweldig vind'. Serieus ik lees echt nooit meer een One Direction verhaal ofzo.

    Jezus. Dit is dus een van de redenen waarom ik Directioners irritant vind. Laat iemand lekker een mening hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen maken zich druk om niks. :')

    Zoals ik op het moment: waarom weet ik niks om op een fucking valentijnskaart te schrijven :Y) Ik hou niet van klef en ik vind alles eigenlijk al snel te klef. Wat een problemen op deze dinsdagavond.


    -

    Alayna schreef:
    (...)
    Ik vraag het mezelf ook af. Als het bij sommíge over hun idool gaat dan worden ze helemaal gek.

    Ik denk dat iemand dan niet tegen wat kritiek/commentaar kan. Waarom zet ze het dan überhaupt online, als je weet dat je er ook kritiek/commentaar op kan krijgen? Niets van aantrekken hoor, hehe. Al snap ik wel als je er chaggie van wordt. 8'D


    † Love? I want to sleep.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jezus. Dit is dus een van de redenen waarom ik Directioners irritant vind. Laat iemand lekker een mening hebben.

    Inderdaad, jesus. Kritiek is er om beter van te worden. Lolol, als ze het nu gewoonweg aannemen. Zo lastig is het echt niet, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Inderdaad, jesus. Kritiek is er om beter van te worden. Lolol, als ze het nu gewoonweg aannemen. Zo lastig is het echt niet, hoor.


    Het meest erge eraan is dan nog wel, dat het niet eens hun eigen verhaal is, maar dat van een ander :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Het meest erge eraan is dan nog wel, dat het niet eens hun eigen verhaal is, maar dat van een ander :')

    Dat zei ik ook al tegen een meisje dat me persoonlijk aansprak.


    I still think of the guitar bible.

    Ik ga nog durven wedden dat die op Valentijnsdag bij elkaar zullen komen. Let op mijn woorden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Alayna schreef:
    (...)
    Dat zei ik ook al tegen een meisje dat me persoonlijk aansprak.

    Ghehe, wat was haar antwoord? Ontkende ze het? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ghehe, wat was haar antwoord? Ontkende ze het? :'].

    Ze zei: 'bedankt voor het lieve berichtje'. Echt iets van wtf.


    I still think of the guitar bible.

    Damn. Ik ben echt een gigantische uitsteller :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Genius schreef:
    Mensen maken zich druk om niks. :')

    Zoals ik op het moment: waarom weet ik niks om op een fucking valentijnskaart te schrijven :Y) Ik hou niet van klef en ik vind alles eigenlijk al snel te klef. Wat een problemen op deze dinsdagavond.
    Ik vraag me ook af wat ik op m'n valentijnskaart moet zetten, hij is namelijk voor m'n ex hahaha XD


    Life is hard and then we die