• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alayna schreef:
    (...)
    Ze zei: 'bedankt voor het lieve berichtje'. Echt iets van wtf.

    Oh, daar kan ik zo niet tegen. Als mensen een antwoord geven wat nergens op slaat of waarin ze gewoon dingen die je gezegd hebt negeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    YAY! Een voldoende voor mijn wiskunde herkansing ^^ en mijn betoog voor Nederlands is ook af! Nu lekker slapen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben nog steeds chagerijnig. Het is toch niet mijn schuld als ik iets niet snap? Waarom zou ik "expres" iets niet snappen, als ik er allemaal vragen over stel en veronderstellingen over het onderwerp maak?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    YES erwtensoep!


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Mensen maken zich druk om niks. :')

    Zoals ik op het moment: waarom weet ik niks om op een fucking valentijnskaart te schrijven :Y) Ik hou niet van klef en ik vind alles eigenlijk al snel te klef. Wat een problemen op deze dinsdagavond.


    Zit ik dus ook mee. Ik hou ook niet van klef. xd Oh well, gelukkig zijn mijn vriend en ik het erover eens dat we over een paar jaar geen Valentijnsdag meer vieren. We geven elkaar genoeg op dagen die geen Valentijnsdag heten. :')


    You are beautiful, you are love.

    Ow yeah, I got it. Ik zet een stuk lyrics van z'n favo band in het kaartje. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Nog steeds ziek. Bah.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Genius schreef:
    Mensen maken zich druk om niks. :')

    Zoals ik op het moment: waarom weet ik niks om op een fucking valentijnskaart te schrijven :Y) Ik hou niet van klef en ik vind alles eigenlijk al snel te klef. Wat een problemen op deze dinsdagavond.

    Ikr. In mijn geval komt er altijd domme droge shit uit als ik een kaart voor iemand schrijf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb honger, maar ik ben te lui om uit bed te komen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Je zou toch denken dat het binnen warmer zou zijn dan buiten. Serieus, net een diepvries hier.


    I believe in yesterday.

    Soms vrees ik nog steeds dat het aan mijn uiterlijk ligt. Ik ben gewoon bang dat ik te klein en niet slank of knap genoeg ben. Iedere imperfectie lijkt wel een enorme afstotingsfactor en een zogenaamde leuke persoonlijkheid lijkt er niet toe te doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ga weg.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nog een heel uur wachten op college. Ugh.


    I believe in yesterday.

    Meh zometeen naar mijn stage om te vertellen dat ik daar niet meer kom :'D Ik doe zoiets liever via de telefoon maar ik moet nog iets laten ondertekenen helaas.


    -

    O MIJN GOD. Zij heeft een Beatlestas. Die moet ik hebben. Ja. Meteen. Nu.


    I believe in yesterday.