• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...



    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble
    -Chloe Lacey McDonald ll The Foxes - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik glimlach naar Addison, en neem de laatste slok koffie.
    'Je moet vanavond om acht uur bij het meer zijn, ik heb wat voor je geregeld' glimlach ik.
    Ik druk een kus op haar lippen...


    El Diablo.

    Teforu

    Ik glimlah even en loop mee terug waarna ik ga zitten. Ik glinlah even naar Zayn en dan naar Addisson. Het was echr en lieve meid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Zayn glimlachte naar me en ik glimlachte vrolijk terug. Hij nam de laatste slok van zijn koffie.
    'Je moet vanavond om acht uur bij het meer zijn, ik heb wat voor je geregeld,' glimlachte hij en opnieuw glimlachte ik breed naar hem.
    'I'll be there,' fluisterde ik nadat hij een kus op mijn lippen gedrukt had.
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte toen terug naar Gregory. Ik was blij dat hij niet boos was op Zayn, of op mij.
    Nooit gedacht dat ik zo snel al vrienden zou maken, of zelfs al zo'n leuk vriendje zou krijgen als Zayn.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Kunnen we misschien een tijdsprong maken tot half 8 's avonds? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Van mij wel xd ]


    El Diablo.

    [jot heb toch niets te doen met nialler of gregory Denize andere rpg is vol kun je neiuwe makenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké c:
    Zouden jullie dan kunnen reageren? Ik heb al met Addison gereageerd (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Kom eraan!]


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik check nog snel of alles er goed uit ziet. Witte blouse, zwarte broek, witte sneakers... Haar perfect in model..
    Ik spuit nog snel een geurtje van Armani op en vertrek naar het meer. Ik grijns breed als ik alles zie.
    Ze hadden het goed geregeld, het meer lag vol met rozenblaadjes en er hing een mooie, lichte mist. Lekker mysterieus..
    Ik grijns als ik de fles champagne zie en de twee glazen. Ik kijk naar de volle maan die half in het water lijkt te liggen.
    Dit is perfect. Ik wacht nonchalant bij een boom en wacht af..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Ik keek nog even in de spiegel naar hoe ik eruit zag. Ik had er ontzettend veel werk in gestoken om mijn haar te krullen en het licht op te steken.
    Er hingen nog een paar krullen langs mijn gezicht en ik stak een donkerblauwe nepbloem in mijn haar.
    Met mijn hand ging ik over mijn donkerblauwe rokje en ik trok mijn crèmekleurige bloes nog even recht, waanra ik die in mijn rokje stopte. De blouse had ik half opengelaten, waardoor mijn donkerblauwe hemdje te zien was en ik niet al te veel inkijk had. Ik trok mijn crèmekleurige hoge hakken aan en checkte mijn make-up. Oké, bijna klaar. Ik spoot snel nog wat Sweet Darling parfum van Kylie Minogue op en glimlachte toen naar mijn spiegelbeeld.
    Ik liep mijn kamer uit, die ik gelukkig niet hoefde te delen, en liep de trappen af, naar buiten.
    Overal was het stil, het enige wat te horen was was het getik op de vloer van mijn hakken.
    Buiten zag dat het volle maan was en er een lichte mist hing, wat er mysterieus uit zag.
    Ik was enorm nieuwsgierig naar wat Zayn voor me in petto had.
    Toen ik bij het meer aankwam viel me eerst de rozenblaadjes op die erin dreven. De maan hing er net boven, waardoor het leek alsof die half in het water lag.
    Vertederd keek ik toe, maar toen viel Zayn me pas op. Hij leunde nonchalant tegen de boom aan en zag er ontzettend knap uit. Ik glimlachte naar hem en liep naar hem toe. 'Wat mooi,' fluisterde ik toen ik bij hem aankwam. Dit zou een geweldige avond worden.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 20:40 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Al snel kwam Addison aan en een glimlach ontstond rond mijn lippen.
    Ik duwde mezelf van de boom en loop ook naar haar toe. 'Wat mooi,' fluisterde ze toen ze voor me stond.
    Ik streel langs haar wang en druk een kus op haar voorhoofd. 'Mooi hé? Net zoals jij' glimlach ik.
    Ik pak haar hand en trek haar zacht en voorzichtig mee.
    Ik plof op een van de kussens bij de champagne en trek haar voorzichtig naast me.
    Ik schenk de glazen in en geef er een aan haar. 'Dus....' glimlach ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Een glimlach ontstond rond Zayn's lippen en hij duwde zichzelf van de boom, waarna hij ook naar mij toe liep.
    Hij streelde langs mijn wang en drukte en kus op mijn voorhoofd. Een kleine glimlach ontstond op mijn gezicht.
    'Mooi hè? Net als jij,' glimlachte hij en ik beet even op mijn lip, terwijl mijn wangen dieprood kleurden.
    Zayn greep mijn hand en trok me zacht en voorzichtig mee.
    Hij plofte op een van de twee kussens bij het meer en trok me voorzichtig naast zich op het andere kussentje.
    Glimlachend keek ik toe hoe hij de glazen inschonk en er een aan mij gaf. 'Dus....' glimlachte hij en ik glimlachte terug.
    'Dit is geweldig Zayn, dank je wel.' Ik boog naar voren en gaf zacht een kusje op zijn wang, waarna mijn blik over het met rozenblaadjes gevulde meer gleed.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze glimlachte terug, 'Dit is geweldig Zayn, dank je wel.' zei ze.
    Ze boog naar voren en gaf me een zacht kusje op mijn wang. Mijn glimlach werd automatisch wat breder.
    Ik zag dat ze naar het meer keek, en glimlachend hou ik zacht haar hand vast.
    'Addison, de reden dat ik je hier heen vroeg.. Is omdat ik je wat wou vragen' glimlach ik.
    Ik draai mijn hoofd naar haar toe, 'wil je mijn vriendin zijn?' vraag ik en kijk haar lief aan...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zijn glimlach werd alleen maar breder.
    Zacht hield hij mijn hand vast, wat ik ontzettend schattig vond. 'Addison, de reden dat ik je hierheen vroeg... Is omdat ik je wat wilde vragen.'
    Ik wendde mijn blik van het meer af en keek recht in Zayn's ogen.
    De weerkaatsing van de maan in het water scheen zachtjes in mijn ogen, waardoor de fonkeling die erin lag nog helderder werd.
    'Wil je mijn vriendin zijn?' vroeg hij, zijn stem helder en diep. Hij keek me ontzettend lief aan.
    De badboy die hij leek te zijn was volledig verdwenen en had plaats gemaakt voor een lieve, zorgzame jongen die zijn gevoelens liet zien.
    Ik keek hem even sprakeloos aan, voor ik hevig met mijn hoofd knikte, maar net niet hard genoeg om mijn haar uit model te halen.
    'Natuurlijk wil ik je vriendin zijn, Zayn,' antwoordde ik blij, terwijl ik zeker wist dat mijn ogen fonkelden van geluk en weerkaatsing van het maanlicht.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze was even sprakeloos, ik bleef haar maar afwachtend aanstaren.
    Ze begin hevig te knikken, maar nog net niet hard genoeg dat haar prachtige haren uit model gingen.
    'Natuurlijk wil ik je vriendin zijn, Zayn,' antwoorde ze blij, en ik glimlach weer.
    Ik zie haar ogen fonkelen en ik omhels haar.
    'I love you' zeg ik en druk een kus op haar wang..


    El Diablo.