• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...



    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble
    -Chloe Lacey McDonald ll The Foxes - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ze legde haar hoofd op mijn borst en ik bleef over haar rug strelen.
    Helaas kon dit niet voor eeuwig duren en ik zucht even.
    'Morgen begint het' zeg ik, doelend op de lessen.
    Ik kijk naar Addison en glimlach, 'maar met jouw word het beter' glimlach ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Genietend sloot ik mijn ogen toen Zayn rustig doorging met het strelen van zijn vingers over mijn rug.
    Ik hoorde en voelde hem even zuchten, wat ervoor zorgde dat ik opkeek.
    'Morgen begint het,' zie hij, waarvan ik zeker was dat hij op de lessen doelde.
    Ik kreunde even zacht en legde mijn hoofd weer neer.
    'Maar met jou wordt het beter,' hoorde ik hem zeggen en aan zijn stem was te horen dat hij glimlachte.
    Ik greep zijn bloes even vast en glimlachte ook, maar keek niet omhoog.
    'Als ik bij jou in de lessen zit in ieder geval. Dan wel ja,' antwoordde ik en begon met mijn nagel figuurtjes op zijn borst te tekenen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze greep mijn blouse even vast en ik zag haar nog net glimlachen.
    'Als ik bij jou in de lessen zit in ieder geval. Dan wel ja,' antwoordde ze, ze begon figuurtjes op mijn borst te tekenen.
    Ik knik lichtjes.
    'Zal toch wel, en als het niet zo is kom ik gewoon lekker naar jouw' knipoog ik.
    Ik ga weer rechtop zitten en rek me uit.
    Grijnzend trek ik Addison op mijn schoot en sla mijn armen om haar middel heen.
    Ik druk een kus op haar wang en leg mijn kin op haar schouder.
    'Had ik zin in' lach ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    'Zal toch wel, en als het niet zo is kom ik gewon lekker naar jou,' knipoogde hij en ging weer rechtop zitten.
    Hij rekte zich uit voor hij me grijnzen op zijn schoot trek en zijn armen om mijn middel sloeg.
    Hij drukte een kus op mijn wang en legde zijn kin op mijn schouder.
    'Had ik zin in,' lachte hij en ik lachte mee.
    Ik drukte ook een kus op zijn wang en ik legde mijn hoofd tegen zijn hoofd aan.
    'Mhmm...' mompelde ik zachtjes. 'Dit is perfect Zayn, dank je wel.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze lachte ook en drukte een kus op mijn wang.
    Ze legde haar hoofd tegen die van mij, 'Mhmm...' mompelt ze zachtjes.
    Ik glimlach en kijk haar aan.
    'Dit is perfect Zayn, dank je wel.' zegt ze, ik druk mijn lippen even op die van haar,
    'Jij bent perfect' knipoog ik..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zayn glimlachte en keek me aan.
    Hij drukte zijn lippen even op de mijne en knipoogde naar me. 'Jij bent perfect.'
    Ik voelde mijn wangen roodkleuren en opnieuw legde ik mijn hoofd even tegen die van hem aan.
    Ik sloeg mijn armen over zijn armen heen. 'Jij bent ook perfect. Bijna te mooi om waar te zijn,' fluisterde ik.
    Daarna bleef ik even stil.
    'Zou je voor me willen zingen?' vroeg ik toen zachtjes, wetend dat hij een zanger was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Haar wangen werden rood en ik lach even. 'Cute' zeg ik.
    Ze sloeg haar armen me heen, 'Jij bent ook perfect. Bijna te mooi om waar te zijn,' fluisterde ze.
    Ze was even stil en ik glimlach.
    'Zou je voor me willen zingen?' vroeg ze zacht en ik knik.
    Ik dacht even na wat, en bijna automatisch begin ik little things te zingen.....


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    'Cute,' lachte Zayn bij het zien van mijn rode wangen en ik glimlachte even.
    Tijdens de stilte glimlachte hij ook. Hij knikte toen ik vroeg of hij voor me wilde zingen en na een aantal seconden begon hij met zingen.
    Het was een ontzettend schattig liedje. Ik kende het van de radio, aangezien ik niet echt een fan was van One Direction.
    Zijn stem was zo mooi en paste zo goed bij het liedje. Ik smolt bijna weg in zijn armen.
    Terwijl hij zong keek ik naar zijn gezicht. Zijn prachtige ogen, zijn goedgevormde neus, zijn volle lippen en zijn strakke kaaklijn.
    Alles klopte aan hem, alles was perfect.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Tijdens het zingen streel ik nog wat over haar rug en glimlach.
    Ik zing de laatste tekst en streel dan over haar wang.
    Ze was echt perfect. Prachtige, blauwe ogen, blond haar, volle lippen...
    Ik zucht even gelukkig en druk een kus op haar neus.
    Ik glimlach even en streel over haar wang..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Tijdens het zingen streelde hij over mijn rug en glimlachte.
    Hij kon zo goed zingen, het was echt werkelijk prachtig.
    Sprakeloos keek ik hem aan toen hij de laatste paar woorden gezongen had en hij drukte een kus op mijn neus nadat hij gelukzalig gezucht had.
    Hij glimlachte opnieuw en streelde over mijn wang.
    Ik drukte mijn lippen opnieuw op die van hem en legde mijn handen in zijn nek.
    Ik sloot mijn ogen en liet mijn tong licht over zijn onderlip gaan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory.
    Ik geeuw even en kom uit bed. Ik was xo moe dat ik in slaap was gevallen
    met een zucht tdek ik snel een wit shirt en donkere spijkerbroek aan en loop uuit de kamer. Verbewld kijk ik rond wat ga ik doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben klaar met Chloe. Ik wacht even tot Malino ( of mag ik ook Denise zeggen?) online komt en haar goedgekeurd heeft voor ik met haar ga reageren (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [okidoki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pebble schreef:
    Addison Bella Clark.
    Tijdens het zingen streelde hij over mijn rug en glimlachte.
    Hij kon zo goed zingen, het was echt werkelijk prachtig.
    Sprakeloos keek ik hem aan toen hij de laatste paar woorden gezongen had en hij drukte een kus op mijn neus nadat hij gelukzalig gezucht had.
    Hij glimlachte opnieuw en streelde over mijn wang.
    Ik drukte mijn lippen opnieuw op die van hem en legde mijn handen in zijn nek.
    Ik sloot mijn ogen en liet mijn tong licht over zijn onderlip gaan.


    Zayn Malik

    Sprakeloos keek ze me aan en ik lach even.
    Ze drukte haar lippen weer op die van mij en legde haar handen in haar nek.
    Ze sloot haar ogen net als ik en ik voelde haar tong over mijn onderlip.
    Ik open mijn mond en zoen haar.
    Ik laat mijn handen afzakken naar haar heupen en streel haar zacht en voorzichtig...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Hij lachte even voor hij me terug kuste en ook zijn mond opende.
    Zayn kon geweldig zoenen, zijn lippen waren zo zacht en warm, ik werd er helemaal week van.
    Zijn handen zakten af naar mijn heupen en streelde daar zacht en voorzichtig.
    Voor de zoveelste keer vandaag schoot er een zwerm vlinders in me voorbij, terwijl ik mijn handen door zijn perfecte haar liet gaan.
    Het kon me niet schelen dat zijn kapsel door de war zou gaan, alles zou hem sexy staan, zelfs al zou zijn haar alle kanten op staan.

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    Dansend liep ik door de gang. Ik verveelde me dood, maar mijn muziek was gewoon zo lekker!
    'ONE WAY, OR ANOTHER, I'M GONNA GET YA, I'M GONNA GETCHA GETCHA GETCHA!'
    Hard zong ik mee en danste in de rondte. Wat kon mij het schelen als mensen me raar aankeken?
    Ik had een zwarte muts over mijn aubergine-kleurige haar getrokken en droeg een witte bloes met vlinderstrikje.
    In tegenstelling tot een baggyjeans die ik vraag droeg had ik vandaag een zwarte skinnyjeans aangetrokken.
    Swingend sloeg ik het hoekje om, zwaaiend met mijn knalgroene iPod en donkerpaarse koptelefoon van Beats.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel