• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...



    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble
    -Chloe Lacey McDonald ll The Foxes - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gregory.
    Verveeld liep ik rond en hoor iemand mee zingen en ging erop sf. Het was niet slecht. Een glimlach verscheen toen ik een meisje mee hoor zingen en zie dansen. Ohh dat liedje sas inderdaad leuk. Uit het niets besloot ik eens gek te doen en vrolijk ga ik met haar mee dansen en zingen terwijl ik grijns.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik voelde haar handen door mijn haar gaan, maar het maakt me niet uit.
    Normaal zou ik het vreselijk vinden, maar als zij het doet is het wel goed.
    Ik stop de zoen en leun met mijn voorhoofd tegen de hare.
    Ik glimlach lief en blijf over haar heupen strelen...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Zayn stopte de zoen en leunde met zijn voorhoofd tegen het mijne aan.
    Lief glimlachte hij, waarschijnlijk wist hij dat ik er niet tegen kon als hij dat deed en bleef over mijn heupen strelen.
    Mijn god, ik werd gek. Ik grijnsde naar hem en haalde nogmaals mijn handen door zijn haar, voor ik ze weer via mijn nek naar zijn borst laat afglijden.
    Zacht begin ik kusjes over zijn gezicht te zetten, maar vermeed expres zijn lippen. Nu zou ik hem eens plagen.

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes
    Ik was zo bezig met het meezingen en dansen dat ik niet gemerkt had dat ik een jongen tegenkwam. Uit het niets begon hij mee te zingen en te dansen en lachend trok ik de oortjes uit mijn iPod, waardoor de muziek nu door de gangen galmde.
    'Whoeeeh!' Riep ik lachend en maakte een of ander raar danspasje, waarmee ik met mijn armen en bovenlichaam naar de jongen schudde.
    Wat kon mij het schelen wat hij van me dacht, ik had lol en dat ging niemand van me afpakken.
    Volgens mij had ik hem eerder gezien, het kon goed zijn dat hij van dezelfde afdeling kwam dan ik.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregkry.

    Lachend bekijk ik haar terwijl ze los gaat. Damn ze was knap. Grijnzend shud ik wat met mijn heupen. Oke dit was te leuk voor woorden. Vrolijk zing ik mee verder en grijns naar haar.:niet verkeerd' ik knipogo even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ze haalde haar hand nog een keer door mijn haar en liet ze toen afglijden naar mijn borst.
    Zacht begon ze kusjes op mijn gezicht te drukken, maar vermeed mijn lippen.
    'Mhm' grijns ik en lach even. Ik streelde nog steeds over haar heupen om haar te plagen.
    Ik verplaats mijn lippen naar haar nek en begin haar daar te zoenen...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    'Mhm,' grijnsde hij en lachte even. Mijn mond hoeken krulden omhoog.
    Pas toen hij zijn lippen naar mijn nek verplaatste en me daar begon te zoenen, hield ik ermee op.
    Nog steeds streelden zijn handen over mijn heupen om me te plagen.
    Ik duwde mijn neus in zijn nek en sloot mijn ogen. Een hele zachte kreun die ik niet kon inhouden gleed over mijn lippen.
    'Mhmm, Zayn,' fluisterde ik met ingehouden adem. Die jongen zo me nog ooit vermoorden als hij zo door bleef gaan.

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    De jongen bekeek lachend hoe ik los ging. Dit was gewoon zo'n goed nummer, ik moest erop dansen.
    Grijnzend schudde hij met zijn heupen en ik lachte hard. Hij was zeker niet lelijk.
    Vrolijk zongen we beiden mee met het liedje. 'Niet verkeerd,' knipoogde hij naar me, waarna ik vrolijk terug grijnsde. Ik wist niet of hij nou mij, mijn gezang of mijn gedans bedoelde, maar het boeide me niet zo veel.
    'Dankje. Je bent zelf ook niet verkeerd,' knipoogde ik overdreven terug. Deze gast was echt cool.
    Op dat moment viel de muziek uit. 'Verdomme,' schold ik zachtjes toen ik zag dat de batterij op was. 'Ik had net zo'n lol.'
    Met een pruillipje keek ik van mijn iPod op naar de jongen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory

    Lachend kijk ik haar aan. "wachtcmet een grijns haal ik mijn Ipid tevoorschijn. Heel toevallif jad ik dat nummer ook lachend zet ik hem aan en begin weer te dansen en te zongeb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ze duwde haar neus in mijn nek en sloot haar ogen. Een hele zachte kreun verliet haar lippen en ik grijns even.
    'Mhmm, Zayn,' fluisterde ze en ik grinnik zachtjes.
    Wat als ik haar nou eens gek maak?
    Ik bijt heel zachtjes in haar nek en streel over haar bovenbenen.


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Ik voelde hem tegen mijn huid grijnzen zodra de kreun mijn mond verlaten was.
    Hij grinnikte zachtjes en ik zette mijn nagels in zijn borst.
    Heel zachtjes beet hij in mijn nek en streelde niet meer over mijn heupen, maar over mijn bovenbenen.
    Hij wilde me gewoon gek maken, ik wist het zeker.
    Opnieuw hield ik mijn adem in en zette mijn nagels harder in zijn borst.
    'Zayn,' fluisterde ik opnieuw zachtjes. 'Wat doe je me aan?' Grijnzend duwde ik mijn neus verder tegen zijn hals aan.
    Hoe kon ik hem gek maken?

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    Lachend keek de jongen me aan, terwijl ik mijn paarse oortjes terug in mijn iPod stopte en deze in mijn broekzak duwde.
    'Wacht,' zei hij en haalde zijn eigen iPod tevoorschijn. 'Heel toevallig heb ik dat nummer ook.' Lachend zette hij hem aan en begon weer te dansen en te zingen.
    Lachend begon ik ook weer te zingen en ik strekte mijn armen en mijn vingers terwijl ik op en neer sprong en heen en weer hupste. Dit nummer was geweldig. Als het een persoon was gewest, was ik ermee getrouwd. Ik had mijn ogen gesloten en toen ik ze weer opende, zag ik een aantal meters verder een docent aan komen lopen. 'Oh-oh,' piepte ik in een kinderlijk stemmetje en griste de iPod uit de jongen's hand. Ik zette de muziek vlug uit. 'Rennen!' Gilde ik en greep de jongen vast, waarna ik in een rotvaart weg rende, mijn muts wat verder over mijn hoofd trekkend met de hand waar ik de iPod vast had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze hield haar adem in en ik voelde dat ze haar nagels harder in mijn borst zetten.
    'Zayn, Wat doe je me aan?' fluisterd ze waarna ze ze grijnzend haar neus verder tegen mijn hals zette.
    'Mhm veel' grijns ik en druk nog een kusje onder haar oor.
    'Vind je het erg dan?' grijns ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    'Mhmm, veel,' grijnsde hij en drukte nog een kusje onder mijn oor. 'Vind je het erg dan?' vroeg hij en ik schudde heel licht mijn hoofd, zodat ik hem geen pijn zou doen. 'Nee,' mompelde ik zacht en drukte een kusje tegen zijn hals. 'Je vind dit ook niet erg toch?' vroeg ik speels en zette mijn lippen tegen zijn nek, waarna ik begon te zuigen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze schudde heel licht haar hoofd, 'nee' mompelde ze zacht waarna ze een kusje in mijn hals gaf.
    'Je vind dit ook niet erg toch?' vroeg ze speels en ze zette haar lippen tegen mijn nek en begon te zuigen.
    'mhm' grijns ik en sluit mijn ogen even.
    Ik open ze al snel weer, 'niet echt nee' grijns ik...


    El Diablo.

    Gregory.
    Vrolijk danste we verder 'ohoh' zegt ze ineens . Ze zet de ipod uit en pakt mijn hand vast. Ik wierp een blik naar achter en zag een docent. Zo hard als ik kon begin ik samen met jaar te rennen. Snel yrek ik haar me naar onze kamer waar ik hard begin te lachen.'oke dat was ewoon leuk.' grijns ik. ' gregory aangenam'lachend schud ik haar hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark II The Bears.
    'Mhm,' grijnsde Zayn even en sloot zijn ogen.
    Hij opende ze al snel weer. 'Niet echt nee,' zei hij. Verdomme, ik moest iets vinden waar hij niet tegenkon. Ik haalde mijn lippen van zijn nek en bekeek de zuigzoen die ik gezet had, voor ik hem grijnzend aankeek.

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    zo hard als we konden renden we en hij trok me vlug onze afdeling binnen. Daar begon hij hard te lachen. 'Oké, dat was gewoon leuk,' zei hij. 'Gregory, aangenaam.' Grijnzend pakte ik zijn hand aan en schudde die deftig. 'Aangenaam Gregory. Prettig kennis met u te maken. Ik ben Chloe,' zei ik met een deftig accent en maakte een overdreven buiging.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory.
    Grijnzend kijk ik haar aan "aangenaam mevrouw" deftig buig ik ook en druk een kus op haar wang.
    Grijnzend kijk i khaar aan. Ineens storm ik op haar af en gooi haar op me bed waarna ik haar begin te kietelen.

    [lol waar zijn addison en zyan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan