• Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast


    Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (tussen 15-25:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):
    Kracht:
    Extra:

    De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
    - Sia Dawn Justice || Sicam
    - Amare Fay Hill || Besar
    - Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
    - Alicia Jade Mountains || xVitae
    - Rosalie Zoey Diamond || Lucerna

    - Sam Michael Sparrow || Libera
    - Cyan Draco Orylis || Nyan
    - Melian Hager || Vegangirl
    - Gereserveerd door xAquamaris
    - Alwyn Jonathan Herondale || Graymark

    Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
    Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.


    Regels
    × Minimaal 5 regels volschrijven.
    × Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
    × Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    × Geen One-liners
    × Alleen je eigen personage besturen.
    × OOC tussen [] {} ()
    × Alleen ruzie's ICC
    × Jongens en meisjes verdelen
    × Ben ik iets vergeten, zeg het dan.


    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dit lijkt me een interessante RPG. Ik ben erover aan het nadenken. :]


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    Dit lijkt me een interessante RPG. Ik ben erover aan het nadenken. :]


    Do what people say you can't.

    Smokeless schreef:
    Dit lijkt me een interessante RPG. Ik ben erover aan het nadenken. :]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Weet je, ik heb nu toch vakantie dus dat gaat wel lukken. Hoop ik.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Do what people say you can't.

    Rol: Elf, maar woonde al in Dinzaria.
    Naam: Sia Dawn Justice.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Sia heeft de Dinzariaanse oorlog meegemaakt die plaatsvond toen de toegang van de mensen geblokkeerd was. En van het vrolijke, lieve meisje is niks meer over. Haar familie zit al eeuwen bij de krijgers, maar ze wilde dit niet. Toen de oorlog aanbrak, moest ze toch meevechten. Haar ouders, broertje en andere familie zijn gestorven. Nu de oorlog voorbij is, is ze hard, gevoelloos en doelgericht. Naast haar kracht om materie te vernietigen hanteert ze nu ook een pijl en boog. Desondanks wil ze de wezens in Dinzaria, hoe verschrikkelijk ook, niet vermoorden. Ze weet dat ze geen kwaad in zich hebben, maar dat Parente en zijn medestanders ze zo gemaakt hebben. Parente is de aanvoerder van de tegenstanders, wiens streven was om Dinzaria van hem te maken. Sia is dus nu volledig geconcentreerd op het vinden van de machten, en bekommert zich niet om anderen.
    Uiterlijk:



    Ze heeft donkerbruin haar, felgroene ogen (zie plaatje) en een lengte van 1,71m.
    Het uiterlijk.






    De vleugels.





    De ogen.




    Kracht: Materie vernietigen. (Als je deze niet begrijpt, bekijk het filmpje van 'She wolf (falling to pieces)', en dan wat deze wolf kan)
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 20:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Elf uit de "echte" wereld.
    Naam: Aurora Elizabeth Brights.
    Leeftijd: 19. 08-05-1993.
    Innerlijk: Zie RPG.
    Uiterlijk:


    Ogen.


    Als mens in de "echte" wereld.


    Als elf.

    Kracht: Hallucinaties. Ze kan je zo levensecht laten hallucineren dat je denkt dat je verwond wordt, en je lichaam dus ook echt beschadigd raakt. Ze stopt je in een soort levende nachtmerrie. Of juist het tegenovergestelde, ze kan je ook in je grootste droom stoppen, eigenlijk wel in alles wat ze wilt.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 11:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zou je er dan de kracht er ook nog bij willen zetten? (hoeft niet meteen, maar als je haar afmaakt)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind het een erg interessante RPG hoe ik het nu lees, maar ik denk dat het een one-liner RPG word.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    mag ik een meisje please?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Tortura schreef:
    Ik vind het een erg interessante RPG hoe ik het nu lees, maar ik denk dat het een one-liner RPG word.


    Als er mensen minder dan 5 regels schrijven, zal ik maatregelen nemen. Ik wil niet dat het een one-liner RPG word.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mag ik het laatste meisje reserveren?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jeeeej! Hoe vind je 'm geworden btw? Ik vond sprookjeswereld zo cliche, dus ik dacht ik laat het kapotgaan ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: elf uit de "echte" wereld
    Naam: Rosalie 'rosa' Zoey Diamond
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Rosa is echt lief voor iedereen, maar wil zelf niet vergeten worden. als iemand haar negeert, negeert ze diegene ook. Rosa is kwetsbaar, ook omdat ze best nog jong is. Ze is erg ijdel en kan totaal niet liegen (voor mensen die haar kennen kunnen ze direct zien wanneer ze liegt. Ook is ze erg eigenwijs en doet bijna altijd waar ze zelf zin in heeft. Rosa is vaak vrolijk, en praat (en zingt) veel.
    Uiterlijk:


    uitelijk als elf (dus met vleugels)
    ik hoop dat de vleugels een beetje goed te zien zijn, maar Rosa heeft van die
    witte engelen vleugels met veren


    uiterlijk toen Rosalie nog in de "echte" wereld leefde
    Kracht: Rosa kan de tijd beïnvloeden. (ze kan dus bijvoorbeeld de tijd langzamer of sneller laten gaan)
    Extra: Toen Rosa haar moeder op haar vijfde overleed, is er een vlinder bij haar gekomen, en die is haar nooit meer verlaten. Rosa geloofd dat daar de ziel van haar moeder in zit en dat dat nu haar beschermengel is. (het is dus sowieso een bijzondere vlinder, want hij leeft al 10 jaar)
    rest doe ik zo nog

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 14:09 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Het is een elf, geen engel :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    Het is een elf, geen engel :Y)


    sorry:$


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet