• Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast


    Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (tussen 15-25:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):
    Kracht:
    Extra:

    De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
    - Sia Dawn Justice || Sicam
    - Amare Fay Hill || Besar
    - Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
    - Alicia Jade Mountains || xVitae
    - Rosalie Zoey Diamond || Lucerna

    - Sam Michael Sparrow || Libera
    - Cyan Draco Orylis || Nyan
    - Melian Hager || Vegangirl
    - Gereserveerd door xAquamaris
    - Alwyn Jonathan Herondale || Graymark

    Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
    Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.


    Regels
    × Minimaal 5 regels volschrijven.
    × Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
    × Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    × Geen One-liners
    × Alleen je eigen personage besturen.
    × OOC tussen [] {} ()
    × Alleen ruzie's ICC
    × Jongens en meisjes verdelen
    × Ben ik iets vergeten, zeg het dan.


    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yep, but I mean like really dark. :') [You know, like Frederick-like. Van Soulstones. Weet niet of je zijn aanmelding hebt gelezen. Waarschijnlijk niet. Hij was nogal lang...]


    help

    Topic 1 :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Graymark schreef:
    Rol: Elf uit de echte wereld.
    Naam: Alwyn Jonathan Herondale. Hij wordt Wyn genoemd.
    Leeftijd: Twintig.
    Innerlijk: Op het eerste zicht lijkt Wyn een sarcastische, vaak fronsende jongeman die zich toch gedraagt zoals het hoort. Fout. Wyn is verschrikkelijk koppig en drijft zijn wil altijd door. Soms zelfs te ver.
    Wyn lijkt vaak impulsief te handelen, maar laat je niet misleiden voor wat 'lijkt'. Deze handelingen zijn bijna altijd met voorbedachte rade ter uitvoering gebracht. Dit is één van Wyns sterke punten. Hij komt onverwacht uit de hoek en doet altijd het tegenovergestelde van wat je verwacht.
    Iets wat Wyn waarschijnlijk het meest kenmerkt, is zijn vrijpostigheid. Hij is uitdagend en totaal niet geïntimideerd door wat dan ook. Alhoewel, af en toe kan hij het wel zijn, maar hij laat het nooit zien. Als je iets doet of zegt om hem af te schrikken, komt hij gewoonlijk dichter naar je toe. Ik zeg het nog eens: Hij lààt zich gewoonweg niét afschrikken. Zo is hij gewoon niet.
    Laat je niet misleiden door Wyn. Hij is nogal een meester in misleiding... Wyn heeft echter wel een paar angsten. Alleen zal hij deze angsten nooit laten uitkomen en hij doet er alles voor om ze te negeren, terwijl het eigenlijk beter zou zijn om ze te overwinnen. Wyn houdt zijn angsten meer voor zichzelf, waardoor hij soms zijn gevoelens opkropt.
    Op het eerste gezicht lijkt Wyn nogal negatief over te komen, maar dat valt eigenlijk allemaal nog mee. Als hij je mag, dan heb je geluk. Als hij je niet mag... Niet echt...
    Wyn vertrouwt niet snel mensen en is daarom ook zelf niet snel te vertrouwen. Het kan heel lang duren voordat hij je eindelijk vertrouwt en als je zijn vertrouwen hebt gewonnen, zal je dat ook niet snel weer kunnen afwimpelen.
    Verder is Wyn eigenlijk heel erg humoristisch, al komt het vaak nogal gemeen over.
    Uiterlijk:



    Evan Peters.
    Het eerste wat aan Wyn opvalt, is zijn postuur. Hij ziet er op het eerste zicht niet echt bijster sterk uit, veeleer atletisch. Schijn bedriegt vaak, zeggen ze. En dan zeker in Wyns geval.
    De jongen is verre van zwak, hij kent het menselijk lichaam en hoeft daarom ook niet bodybuilder-sterk te zijn om iemand te overmeesteren als het op een gevecht aankomt.
    Wyn is ook niet echt het fysiek vechtende type. Zijn kracht zit in het overtuigen van mensen, verbale macht afdwingen en dan vooral het breken van de geest.
    Wyn heeft bruin haar dat een beetje krult. Het zit vaak warrig door elkaar en het is niet echt een onderdeel van zijn lichaam waar hij veel aandacht aan besteedt. Hij besteedt in het algemeen haast geen aandacht aan zijn uiterlijk...
    Zijn ogen is hetgeen waar het voor de meesten fout loopt. Ze zijn kilometers diep en donker, haast zwart. Eenmaal je gevangen zit in die blik, is het moeilijk om er weer uit te geraken. Er speelt altijd een ondeugend lichtje in Wyns ogen, al kan dat lichtje snel omslaan in een gevaarlijke, duistere schaduw.
    Een bepaalde kledingstijl heeft Wyn niet echt. Zoals eerder al vermeld besteedt hij er bijna geen aandacht aan en als je dan toch een stijl zou moeten kiezen, is het veeleer klassiek.
    Wyn heeft elegante, maar desalniettemin duidelijk mannelijke vleugels. Ze stralen net zoals de rest van zijn verschijning macht uit, zijn bleek van kleur en transparant.
    Kracht: Wyn kan bloed besturen. Dit betekend niet per se dat hij je lichaam kan beheersen. Hij kan weliswaar de bloedtoevoer naar je organen regelen, maar dat is niet echt iemand dwingen tot handelen. Hij doet het ook niet echt als hij er geen profijt uit haalt.
    Het bloedsturen houdt ook in dat Wyn zijn eigen wonden en ook die van anderen gemakkelijk kan doen helen, al blijft er dan meestal wel nog een klein litteken achter. Dit kan hij echter enkel doen als hij er genoeg energie voor heeft. Als hij te zwak is, kan dit zware gevolgen hebben.
    Extra: Kan er misschien in de RPG bij komen. (:

    The only thing is: He might be a little bit darker than the others... xd


    Goed? ^^


    help

    Graymark schreef:
    (...)

    Goed? ^^


    Topper :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    (...)

    Topper :3


    Miep. :')


    help

    WritingGirl - xAquamaris


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rol: elf uit de ‘echte’ wereld
    Naam: Cesare (Chezurie uitgesproken) Nion
    Leeftijd (tussen 15-25): 22
    Innerlijk: Cesere is een aardige jonge man, die veel voor zijn vrienden zou gaan doen. Hij heeft dan ook veel voor hen over. Het enige wat hij niet wil is dat ze hem gaan ‘misbruiken’, dat ze hem voor alle irritante werkjes gaan inschakelen, met andere woorden. Verder kan hij ook erg scherp zijn, wat mense afstoot, en greiten, daar kan hij ook wat van.
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):


    Vleugels:


    Kracht: Cesere kan zich in transformeren
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    ...
    Kracht: Cesere kan zich in transformeren
    Extra: /


    Wat bedoel je hier precies mee?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben de in dieren vergeten :) Hij kan zich in dieren transformeren


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    Ik ben de in dieren vergeten :) Hij kan zich in dieren transformeren


    K :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.