• Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast


    Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (tussen 15-25:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):
    Kracht:
    Extra:

    De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
    - Sia Dawn Justice || Sicam
    - Amare Fay Hill || Besar
    - Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
    - Alicia Jade Mountains || xVitae
    - Rosalie Zoey Diamond || Lucerna

    - Sam Michael Sparrow || Libera
    - Cyan Draco Orylis || Nyan
    - Melian Hager || Vegangirl
    - Gereserveerd door xAquamaris
    - Alwyn Jonathan Herondale || Graymark

    Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
    Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.


    Regels
    × Minimaal 5 regels volschrijven.
    × Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
    × Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    × Geen One-liners
    × Alleen je eigen personage besturen.
    × OOC tussen [] {} ()
    × Alleen ruzie's ICC
    × Jongens en meisjes verdelen
    × Ben ik iets vergeten, zeg het dan.


    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lucerna schreef:
    (...)

    sorry:$


    geeft niks (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik hoef alleen nog maar een kracht te bedenken en dan
    ben ik klaarxD


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Shapeshifter? Onzichtbaarheid? Teleporteren? Bliksem? Tijd?

    Zoiets?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    tijd vind ik toch te leukste

    dank je(H)

    Rosalie is nu af

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 16:04 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Mag ik een jongen reserveren?:Y)


    :)

    Rol: Elf van Dinzaria, jongen
    Naam: Michael *Mike* Sparrow
    Leeftijd (tussen 15-25: 19 jaar
    Innerlijk: Mike is bijna altijd vrolijk. Maar soms ook erg gesloten en verlegen. Mensen om hem heen herkennen hem als een stil persoon, maar áls hij zijn mond open doet, is het een gevatte opmerking. Hij heeft zijn broertjes en zusjes achter moeten laten en doet er nu alles aan om Dinzaria weer normaal te krijgen.
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte): Michael heeft puntige oren en is lang. Hij heeft blond haar en grijsblauwe ogen.


    Kracht: komt
    Extra: komt


    (ik vroeg me even af, wat voor elfen zijn het? Dit met vleugeels of dat soort van The lord of the rings?)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:14 ]


    :)

    Met vleugels en puntoren :Y)

    Edit: Bente, hij mag wel wat knapper hea? Zoiets als hem? ;)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 17:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (mag ik een jongen reserveren?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tuurlijk (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Cyan Draco Orylis
    Leeftijd 20
    Innerlijk:Cyan is een erg aardig persoon ,maar soms ook weer niet te vertouwen. Hij kan erg sociaal zijn en grappig als je hem kent en ook als je zijn vertrouwen gewonnen hebt zal hij je wel zijn hulp aanbieden,maar als hij je niet mag ,zal hij grof en gemeen tegen je zijn of je gewoon negeren.Hij is ook erg creatief ,speelt panfluit en tekend ook graag.(de rest in rpg,want soms houd ik me er niet aan)
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):


    Vleugels


    Cyan heeft bruin/zwart warrig haar ,die hij vaak in model zet ,zijn ogen zijn donkerbruin ,maar kunnen op sommige momenten heel licht bruin kleuren.Hij heeft puntige oren ,zoals iedere elf en natuurlijk ook vleugels. Hij is gespiert en is 1m 78 lang.
    Kracht: Hij is een shapeshifter ,wat voor hem erg handig is.
    Extra : Cyan woond al heel zijn leven in Dinzaria en is een drakentemmer(als dat mag natuurlijk :3 ) en heeft zelf een klein draakje.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 18:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oehh Francisco Lachowski! ;)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tuurlijk mag dat :Y) en hij is :9~


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    yeey and I know he is ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eiglijks wil ik nu al beginnen :X


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga nu even de mijne maken, en een goede foto vinden waar ik al 2 dagen mee bezig ben..


    Do what people say you can't.