• Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast


    Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (tussen 15-25:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):
    Kracht:
    Extra:

    De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
    - Sia Dawn Justice || Sicam
    - Amare Fay Hill || Besar
    - Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
    - Alicia Jade Mountains || xVitae
    - Rosalie Zoey Diamond || Lucerna

    - Sam Michael Sparrow || Libera
    - Cyan Draco Orylis || Nyan
    - Melian Hager || Vegangirl
    - Gereserveerd door xAquamaris
    - Alwyn Jonathan Herondale || Graymark

    Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
    Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.


    Regels
    × Minimaal 5 regels volschrijven.
    × Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
    × Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    × Geen One-liners
    × Alleen je eigen personage besturen.
    × OOC tussen [] {} ()
    × Alleen ruzie's ICC
    × Jongens en meisjes verdelen
    × Ben ik iets vergeten, zeg het dan.


    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    OK ^^ ik ga even kijken of er nog wat mensen zijn die interesse hebben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: elf uit de "echte" wereld
    Naam: Alicia 'Alice' Mijor
    Leeftijd (tussen 15-25): 22
    Innerlijk: Alicia is een zorgzame jonge vrouw, die te vertrouwen is. Soms heeft ze echter net iets te rap commentaar op mensen, waardoor ze hen afstoot. Ze is nogal behoorlijk impulsief qua praten en denken. Ze heeft van die voorvallen dat ze net iets te luid dingen over iemand denkt. Ze gaat zich vaak niet inhouden om iets gemeens te zeggen als iemand serieus op haar systeem werkt. Maar buiten dat, is ze een erg lieve vrouw.
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):


    Hier zie je haar vleugels:



    En hier haar ogen:


    Kracht: Alicia transformeren in dieren
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 12:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rol: Elf uit 'de echte wereld'
    Naam: Amare Fay Hill
    Leeftijd (tussen 15-25: 16, bijna 17
    Innerlijk: Amare is een meisje dat snel open staat voor nieuwe dingen. Als ze iets niet leuk vindt, zegt ze dat gelijk. Soms kan Amare nogal klunzig zijn. Ze denkt dan ook nooit na voordat ze iets doet. Amare is iemand die liever op de achtergrond blijft. Ze hoeft niet altijd in de spotlight te staan. Amare kan heel boos worden maar dan moet je er echt wat voor doen. Meestal kan ze makkelijk tot tien tellen en dan weer rustig worden. Maar soms lukt dat ook niet en is Amare ook echt niet meer te stoppen. Dan moet ze even afkoelen en kan ze ook tegen niemand praten. Soms doen mensen dan nog steeds irritant tegen haar en dan kan ze nogal bitchy uit de hoek komen, ookal bedoelt ze het niet zo. Amare heeft ook een goede kant die ze graag laat zien. Ze is niet poeslief en zo, maar gewoon normaal. Amare heeft vaak ook een echte glimlach op haar gezicht.
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):


    vleugels


    Amare heeft chocolade bruine ogen, blond haar dat ze meestal in een vlecht draagt, draagt wat ze leuk vindt en is ongeveer 1,65 lang.
    Kracht: Amare kan teleporteren.
    Extra: nope

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 11:39 ]


    Do what people say you can't.

    @Writinggirl, de meisjes zijn al vol. Er zijn alleen nog 3 jongens beschikbaar :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    Met vleugels en puntoren :Y)

    Edit: Bente, hij mag wel wat knapper hea? Zoiets als hem? ;)


    xD zal ff zoeken

    wat vind je dan zo lelijk aan HEM?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:57 ]


    :)

    Nou, Dat is het niet, maar Finnick is much more knapper ;p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    En wat vind je mooier aan HEM?


    :)

    Maareh jij je zin, zal et ff aanpassen


    :)

    Libera schreef:
    En wat vind je mooier aan HEM?

    AHH. Sam Claflin, jongeh, hij is... :9~:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neh, jij moet het zelf weten! maar ik zei alleen dat Finnick knapper is :/(flower)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:01 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Elf van Dinzaria, jongen
    Naam: Sam Michael Sparrow
    Leeftijd (tussen 15-25: 21 jaar
    Innerlijk: Mike is bijna altijd vrolijk. Maar soms ook erg gesloten en verlegen. Mensen om hem heen herkennen hem als een stil persoon, maar áls hij zijn mond open doet, is het een gevatte opmerking. Hij heeft zijn broertjes en zusjes achter moeten laten en doet er nu alles aan om Dinzaria weer normaal te krijgen.
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte): Sam heeft puntige oren en is lang. Hij heeft blond haar en grijsblauwe ogen. Zijn lichtblauwe, doorzichtige vleugels zijn lang en sierlijk.




    Kracht: #tjawatmoetiknouweerbedenken..
    Extra: Sam draagt altijd dit medaillon. Het zou hem beschermen en wijsheid geven. Het is speciaal voor hem gemaakt, met het blauw en de tekeningen erop stellen zijn krachtige vleugels voor.

    [xD nu is het helemaal Pirates of the Caribbean, met Sparrow en Sam<'3 oh wacht Sam wordt zijn eerste naam.]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:12 ]


    :)

    FINNICK IS GEWOON KNAPPER

    EN NIET DAT ANDERE MENS
    (ik weet niet waar hij van is
    EN HET IS ME AL OPGEVALLEN DAT IK IN HOOFDLETTERS SCHRIJF)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Rol: Elf, like duh wat anders? xD
    Naam: Alicia Jade Mountains tja ik kon geen goede achternaam verzinnen xD
    Leeftijd (tussen 15-25: 15
    Innerlijk: Jade is vrolijk en spontaan. Ze zegt wat ze denkt en komt daardoor vaak brutaal over. Ze haat het als mensen haar bij haar eerste naam 'Alicia' noemen, want ze vindt dat een verschrikkelijke naam. Jade kan er niet tegen om op de tweede plaats te staan en trekt de aandacht naar zichzelf toe. Ook denkt ze meer aan zichzelf dan aan anderen.
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):


    Kracht: Jade kan gedachten lezen

    && Finnick is indd knapper^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lucerna schreef:
    FINNICK IS GEWOON KNAPPER

    EN NIET DAT ANDERE MENS
    (ik weet niet waar hij van is
    EN HET IS ME AL OPGEVALLEN DAT IK IN HOOFDLETTERS SCHRIJF)


    Hij is Jasper EN HIJ IS LEUK EN COEL EN VERY LIEF. Weet je het dan?

    En als Kristen Stewart mag(Bella) vind ik dat Jackson Rathbone(Jasper) ook mee mag doen.

    Michelle wat denk jij ervan?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    :)

    @Libera Jasper of Finnick(:
    they're the best^^

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:04 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .