• Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast


    Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (tussen 15-25:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte):
    Kracht:
    Extra:

    De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
    - Sia Dawn Justice || Sicam
    - Amare Fay Hill || Besar
    - Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
    - Alicia Jade Mountains || xVitae
    - Rosalie Zoey Diamond || Lucerna

    - Sam Michael Sparrow || Libera
    - Cyan Draco Orylis || Nyan
    - Melian Hager || Vegangirl
    - Gereserveerd door xAquamaris
    - Alwyn Jonathan Herondale || Graymark

    Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
    Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.


    Regels
    × Minimaal 5 regels volschrijven.
    × Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
    × Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    × Geen One-liners
    × Alleen je eigen personage besturen.
    × OOC tussen [] {} ()
    × Alleen ruzie's ICC
    × Jongens en meisjes verdelen
    × Ben ik iets vergeten, zeg het dan.


    Topic 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Libera schreef:
    (...)

    Hij is Jasper EN HIJ IS LEUK EN COEL EN VERY LIEF. Weet je het dan?

    En als Kristen Stewart mag(Bella) vind ik dat Jackson Rathbone(Jasper) ook mee mag doen.

    Michelle wat denk jij ervan?


    Kristen mag niet meedoen want de meisjes zijn al vol, xd. Overheen gelezen?

    Sicam schreef:
    @Writinggirl, de meisjes zijn al vol. Er zijn alleen nog 3 jongens beschikbaar :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Libera schreef:
    (...)

    Hij is Jasper EN HIJ IS LEUK EN COEL EN VERY LIEF. Weet je het dan?

    En als Kristen Stewart mag(Bella) vind ik dat Jackson Rathbone(Jasper) ook mee mag doen.

    Michelle wat denk jij ervan?


    oké hij mag meedoen
    maar ik vind nog steeds finnick knapper(puh)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Libera schreef:
    (...)

    Hij is Jasper EN HIJ IS LEUK EN COEL EN VERY LIEF. Weet je het dan?

    En als Kristen Stewart mag(Bella) vind ik dat Jackson Rathbone(Jasper) ook mee mag doen.

    Michelle wat denk jij ervan?

    Omg lol. Mijn zusje heeft een crush op hem.. Die Jasper-dude. Ze is niet goed bij haar hoofd :x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Omg lol. Mijn zusje heeft een crush op hem.. Die Jasper-dude. Ze is niet goed bij haar hoofd :x


    Klopt (A)
    Mar wil jij misschien ook nog meedoen aan deze RPG? (flower)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Finnick is indd knapper, maar Jasper is ook nice^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Sicam schreef:
    (...)

    Klopt (A)
    Mar wil jij misschien ook nog meedoen aan deze RPG? (flower)

    Nope. Ik denk echt dat het een one-liner RPG word als ik kijk naar wie er allemaal mee doen. No offence, though, dat denk ik gewoon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neh, mar, ik haat One-Liner RPG's. :( Maar, je mag het zelf weten :)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volgens mij vind niemand one-liner RPGs leuk? Of ligt dat aan mij?


    Do what people say you can't.

    Hm. We shall see.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nope , ik haat one liners -_-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tortura schreef:
    (...)
    Nope. Ik denk echt dat het een one-liner RPG word als ik kijk naar wie er allemaal mee doen. No offence, though, dat denk ik gewoon.


    Veel users die meedoen deden al aan andere RPG's mee. Veel van die RPG's waren absoluut geen one-liners..


    :)

    me too^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rol: Elf van Dinzaria, jongen
    Naam: Sam Michael Sparrow
    Leeftijd (tussen 15-25: 21 jaar
    Innerlijk: Mike is bijna altijd vrolijk. Maar soms ook erg gesloten en verlegen. Mensen om hem heen herkennen hem als een stil persoon, maar áls hij zijn mond open doet, is het een gevatte opmerking. Hij heeft zijn broertjes en zusjes achter moeten laten en doet er nu alles aan om Dinzaria weer normaal te krijgen.
    Uiterlijk (denk aan het elf-gedeelte): Sam heeft puntige oren en is lang. Hij heeft blond haar en grijsblauwe ogen. Zijn lichtblauwe, doorzichtige vleugels zijn lang en sierlijk.




    Kracht: Hij kan leugens detecteren en is ontzettend slim.
    Extra: Sam draagt altijd dit medaillon. Het zou hem beschermen en wijsheid geven. Het is speciaal voor hem gemaakt, met het blauw en de tekeningen erop stellen zijn krachtige vleugels voor.


    Hm. ZO iedereen het er WEL mee eens?


    :)

    Juppie :)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Libera schreef:
    (...)

    Veel users die meedoen deden al aan andere RPG's mee. Veel van die RPG's waren absoluut geen one-liners..

    Almost everyone, including me, doen ook aan andere RPG's mee. Ik zeg enkel dat ik dat denk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.