• 24 tributes
    1 Arena
    The Mirror Games


    De Hongerspelen zijn dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het Capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.




    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    - Elliss 'Ell' Morea || xAquamaris
    - Rosa Angel Diamond || Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    - Jason Benjamin Gabriëls || Nyan
    - Adelaine Cynthia Vanish || Sicam

    District 3 [Technologie] :
    - Boy District 3 || Dead
    - Nell Carter || xAquamaris

    District 4 [Visserij] :
    - David Matthew Skies || Libera
    - Vivian Seabell || xVitae

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    - Jesse Myron Kingg || Moams
    - Samarah Emily Jones || Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    - Vincent Theodore Thomas || Seaver
    - Phebe Tamara Ryan || Arriver

    District 7 [Hout] :
    - Nathan Matthew Daniëls || Neolaia
    - Helena Indigo Carter || Seaver

    District 8 [Textiel] :
    - Boy District 8 || Dead
    - Girl District 8 || Dead

    District 9 [Industrie] :
    - Boy District 9 || Dead
    - April Avery || foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    - Boy District 10 || Dead
    - Hyder Rhyddid || Vegangirl

    District 11 [Landbouw] :
    - Boy District 11 || Dead
    - Lilia Delilah Flores || Nyan

    District 12 [Steenkool] :
    - Raff Magnus Baxwoll || TeamMellark
    - Aubrey-Jane West || Neolaia




    Regels:
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Post minstens 5 zinnen, dat lukt echt wel. Gebruik maar gevoelens, omgeving, gedachten, dingen uit het verleden, enz.
    ~ Wees aardig voor elkaar, maar dat spreekt vanzelf(:
    ~ Bestuur de personages van anderen niet, dat hindert.
    ~ Alleen Sicam en Libera openen nieuwe topics.
    ~ Post regelmatig. Minstens een stukje per twee dagen zou fijn zijn.
    ~ Offtopic tussen haakjes of in het Rollen+praattopic



    LET OP: Doordat de tributen door een kracht bij hun districtgenoten worden gedreven, zijn die bijna automatisch bondgenoten. Denk daaraan als je andere users vraagt om bondgenoot te worden!




    Rollen+praattopic 1


    xxx,
    De beheerders van The Mirror Games: Sicam en Libera

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 11:27 ]


    :)

    (mijn topics
    de eerste reactie in dit topicxD
    bij de gong, zie je dan de andere
    tributen ook?)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 16:23 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [ma topics]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Mijn topics (a)
    Aangezien ik mede-eigenaar ben neem ik aan dat ik wel wat reclame mag maken c;
    KLIK.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn topics^^ ik zal reageren zodra ik weer thuis ben...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    (mon tops)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jammer dat ik niet meer mee kan doen ;(


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    [mijn topics]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [mijn tpoics]


    Never forget who you are

    {mijn topics}


    ''Want a sugarcube?'' - Finnick Odair <3

    Jason Benjamin Gabriëls ||District 2
    Als ik boven kom ,verblind een fel licht mij even ,maar algauw wennen mijn ogen eraan.
    Ik verstond nogsteeds niet waarom ik deze stomme armband aanmoest.
    Ik kijk op om de arena te onderzoeken ,maar tot mijn grote verbazing is dit glas.
    Mijn ogen zoeken mijn districs genoot Cynthia en daarna gaan ze naar de hoorn.
    Het glas lijd in 1 richting ,dus kon ik niemand de weg afsnijden,wat al een deel van mijn plan laat verbrokkelen.
    Mijn goudbruine ogen kijken nu naar de gong die nog rustig de laatste paar seconden zit af te tellen.
    Ik had me deze spelen heel anders voorgesteld ,maar natuurlijk was dit een quart stelling ,dus...
    Het feit dat ik hier een soort van opgesloten zat iriteerde me enorm. Grommend zet ik me al klaar in een loop positie ,want de laatste seconden gaan nu in.
    Wachtend op het geluid van de gong ,focus ik me nu alleen maar op de wapens in de hoorn.Licht het nu aan mij of...Waren er alleen maar wapens.


    Lilia Delilah Flores ||District 11
    Met een bang hartje kijk ik naar wat me te wachten staat.
    Grote glazen muren staan om me heen ,ik kijk eens achter me en zie gelukkig dat ik ook naar achteren kon vluchten en dus niet regelrecht het bloedbad inloop ,want volgensmij willen ze ons als ratten in de val daar naartoe lijden.
    Ik bijt hard op mijn lip en kijk schichtig om me heen ,als ik mijn districs parter zie ,ben ik lichtjes opgelucht ,hij is het enige dat me aan thuis doet denken en natuurlijk ook mijn districs aandenken.
    Ik hield even kort mijn adem in ,ik leek net op een bang hert ,die ieder moment achtervolgd kan worden door een wilde roedel wolfen.
    Weg van de hoorn ,weg van de hoorn bleef er zich in mijn hoofd herhalen. Als de laatste seconden weg tikken sta ik even verstijfd stil ,waar ben ik in hemelsnaam mee begonnen ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jesse Myron Kingg - District 5.

    Tegelijkertijd ben ik opgewonden en angstig. Ik droom er al heel lang van om eens een keer wat actie in mijn leven te krijgen. Veel gebeurde er namelijk niet bij ons. Maar nu ik er zo over na denk, dit is wel erg veel actie...
    De lift brengt me snel naar boven waar de spelen gaan beginnen. Tot mijn verbazing zie ik geen landschap, maar kijken mijn eigen ogen mij verbaast aan. Dit had ik niet verwacht. Er staan alleen maar spiegels. Dit zorgt voor een extra spannende ervaring, want je kan niet precies zien wie waar staat omdat alles in een andere spiegel weerkaatst. Halleluja, wat een hel.


    Never forget who you are

    Nell Carter || District 3:

    Als ik eindelijk mijn ogen durf open doen, om naar alles te kijken, word ik erg verrast. De er spiegels en glas gingen staan in de arena, dat wist ik. Maar dit? Nee, dit is iets helemaal anders. Een arena helemaal uit spiegels en glazen. Je zou op den duur verschieten van jezelf in een spiegel te zien. Maar ja, dat is waarschijnlijk ook de bedoeling van de spelmakers. Van het Capitool. Thuis hebben we bijna geen spiegels. Enkel voor in de laboratoria. Maar voor de gewone mens uit 3 is dat uiteraard net iets te duur. Of je hebt een helemaal vuil afgesleten spiegel, dat is ook een optie, maar daar heb je natuurlijk niets aan.
    Dan vallen mijn ogen op de hoorn. Nee, niet op de hoorn. Op de hoorns. Er zijn er 2 dit jaar, zo te zien. Eén met eten, drinken, medicijnen, eigenlijk alles wat geen wapens zijn, en dan nog één met wapens. Ik spreek onmiddellijk met mezelf af, dat ik naar die met de medicijnen en andere ga rennen. Die zijn het belangrijkste in de arena.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vivian Seabell || District 4
    Voor de laatste keer werp ik een blik op mijn stylist. Dan stap ik de buis in. De adrenaline giert door mijn lijf en mijn hart bonkt in mijn keel. Ik kan echt niet wachten om de arena in te gaan. Ik ben vooral benieuwd hoe die eruit zal zien. Wat heeft het Capitool dit keer bedacht? Ik hoop iets met water, dan zijn de kansen zeker in mijn voordeel. Door de zenuwen vergeet ik bijna te onthouden wat mijn tactiek zal worden. Zachtjes herhaal ik het in mijn hoofd. De drietand pakken, verzamelen bij de beroeps en aanvallen maar. De buis begint langzaam te bewegen en komt dan met een schok tot stilstand. Verbaasd kijk ik de arena rond. Wat is dit? Dit is geen landschap! Mijn eigen spiegelbeeld staart me grijnzend aan. Wacht even! Denk ik bij mezelf. Dit is een doolhof! Meteen krijg ik flashback van vroeger. Lang geleden ben ik een keer verdwaald geweest in een doolhof. Nee, de kansen zijn niet echt in mijn voordeel.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Elliss 'Ell' Morea || District 1:

    Ik kijk mijn styliste nog één keer diep in de ogen. Dit kan de laatste keer zijn dat ik Joanna zie. Nee Elliss, denk ik in mezelf. Er bestaat uiteraard een kans, maar je hebt ook een kans om te winnen. Je bent tenslotte een beroepstribuut. Joanna lijkt mijn gedachten te kunnen lezen, want vrijwel onmiddellijk zegt ze: 'Je kunt dit, Elliss. Net zoals Rose dit kan, net zoals elke beroepstribuut dat kan.' ze lacht nog een keer naar me, en dan stap ik de buis in, die vrijwel onmiddellijk omhoog gaat. Ik schrik me verrot. Ik zie veel meer dan 24 tributen. Ik zie er... hoe kan dat? Dan dringt het tot me door, omdat ik op meerdere plaatsen dezelfde tributen zie, dat er spiegels zijn. Dit is níet leuk. Ik haat doolhoven. Mijn richtingsgevoel op zich is het ergste niet, maar vooral omdat ik dan 10 keer op dezelfde plaats beland zonder het door te hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried