• 24 tributes
    1 Arena
    The Mirror Games


    De Hongerspelen zijn dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het Capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.




    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    - Elliss 'Ell' Morea || xAquamaris
    - Rosa Angel Diamond || Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    - Jason Benjamin Gabriëls || Nyan
    - Adelaine Cynthia Vanish || Sicam

    District 3 [Technologie] :
    - Boy District 3 || Dead
    - Nell Carter || xAquamaris

    District 4 [Visserij] :
    - David Matthew Skies || Libera
    - Vivian Seabell || xVitae

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    - Jesse Myron Kingg || Moams
    - Samarah Emily Jones || Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    - Vincent Theodore Thomas || Seaver
    - Phebe Tamara Ryan || Arriver

    District 7 [Hout] :
    - Nathan Matthew Daniëls || Neolaia
    - Helena Indigo Carter || Seaver

    District 8 [Textiel] :
    - Boy District 8 || Dead
    - Girl District 8 || Dead

    District 9 [Industrie] :
    - Boy District 9 || Dead
    - April Avery || foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    - Boy District 10 || Dead
    - Hyder Rhyddid || Vegangirl

    District 11 [Landbouw] :
    - Boy District 11 || Dead
    - Lilia Delilah Flores || Nyan

    District 12 [Steenkool] :
    - Raff Magnus Baxwoll || TeamMellark
    - Aubrey-Jane West || Neolaia




    Regels:
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Post minstens 5 zinnen, dat lukt echt wel. Gebruik maar gevoelens, omgeving, gedachten, dingen uit het verleden, enz.
    ~ Wees aardig voor elkaar, maar dat spreekt vanzelf(:
    ~ Bestuur de personages van anderen niet, dat hindert.
    ~ Alleen Sicam en Libera openen nieuwe topics.
    ~ Post regelmatig. Minstens een stukje per twee dagen zou fijn zijn.
    ~ Offtopic tussen haakjes of in het Rollen+praattopic



    LET OP: Doordat de tributen door een kracht bij hun districtgenoten worden gedreven, zijn die bijna automatisch bondgenoten. Denk daaraan als je andere users vraagt om bondgenoot te worden!




    Rollen+praattopic 1


    xxx,
    De beheerders van The Mirror Games: Sicam en Libera

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 11:27 ]


    :)

    [Bente! *Grom*
    ik had Adelaine en Cynthia omgewisselt (de namen van D2 meisje). Zou je dat nog aan willen passen? :3 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vincent Theodore Thomas || district 6
    Ik kneep mijn ogen even dicht toen her felle licht in mijn ogen scheen. Ik keek geschrokken om me heen en zag alleen meer spiegels. Ze waren overal. De andere, die ik kon zien, leken net zo verbaasd als ik. Ik wist niet goed wat ik er van moest vinden. Het zou moeilijk worden, misschien zelfs wel onmogelijk. Ik werd langzaam afgeleid door de gedachte dat ik waarschijnlijk nog wel tegen een paar spiegels zou oplopen. Ik kon het nu al voor me zien. Ik zuchtte even diep en zei tegen mezelf dat ik moest focussen. Ik wilde nog niet dood, ik wilde helemaal niet dood. Nog steeds verbaasd keek ik om me heen opzoek naar de hoorn. Ik dacht eerst dat het aan mijn ogen lag, daarna aan de spiegels. Maar nee, er waren echt twee hoorns. Ik bedacht mij even naar welke ik het eerst zou gaan, als Ik al in de buurt zou kunnen komen van eentje. Ik sloot mijn ogen en probeerde na te denken, helaas voor mij lukte dat niet.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 10:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sicam schreef:
    [Bente! *Grom*
    ik had Adelaine en Cynthia omgewisselt (de namen van D2 meisje). Zou je dat nog aan willen passen? :3 ]

    [jup.
    wacht ff zie et nu pas maar Vanish is toch wasmiddel??xD]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 14:07 ]


    :)

    Raff Magnus Baxwoll- District 12
    Ik voelde hoe de glazen buis waar ik mij in bevond in beweging kwam.
    Aarzelend keek ik voor de laatste keer naar mijn stylist en kreeg een bemoedigende grijns toegegunt.
    Voorzichtig glimlachte ik terug, hopend dat ik hem ooit nog terug zou zien. Maar zelf wist ik dat die kans klein was, imens klein.
    Ik knipperde met mijn ogen toen ik boven de grond uitkwam en keek angstig om mij heen. Overal zag ik mijzelf, links, rechts, achter. Overal. En toen begreep ik het. Spiegels. Ik stond in een gigantisch doolhof van spiegels.
    Grijnzend begon ik allemaal vallen uit te vinden in mijn hoofd die ik tegen de andere tributen zou kunnen gebruiken. Doen alsof ik ergens sta, ze dan tegen mijn spiegelbeeld aan laten lopen en dan.... en dan? Ik zou het echt niet over mijn hard kunnen verkrijgen om iemand te vermoorden.
    Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik de '8' hoorde van de ijzige stem die aftelde tot 0. Bijna was het zover.


    ''Want a sugarcube?'' - Finnick Odair <3

    David Matthew Skies || District 4
    Het ronde platform rolde langzaam omhoog. Ik knipoogde nog een keer naar mijn redelijk knappe styliste, als ze niet zo'n afschuwelijk gekleurde oranje huid had. Maar omdat ik Dave was, en Dave naar iedereen knipoogde, deed ik dat ook bij haar. Ze bloosde nog een keer voordat ik boven de grond uitstak.
    En daar was de Arena. Eerst kon ik niets zien. Fel licht verblindde mijn zicht en zorgde voor een draaierig gevoel in mijn hoofd. Ik had verwacht dat het zonlicht was dat op me scheen op een of andere open plek, maar toen na een paar seconden mijn ogen aan het licht waren gewend, zag ik niets anders dan duizend keer de andere tributen. Ik schrok me dood. Hadden ze mutilanten van alle tributen gemaakt, zodat we niet wisten wie de échte was? In dat geval.. nee daar wilde ik niet aan denken. Ik deed mijn hand omhoog om te zwaaien naar Vivian, maar tot mijn verbazing staken de andere 'mij's ook hun hand op. Toen begreep ik het. Het waren geen mutilanten. Het waren spiegels. Nu ik wat beter keek, zag ik de contouren van de verschillende vormen spiegels. En inhammen.. een doolhof. De Arena was een doolhof.
    Een stem telde af. Ik telde mee. '8.. 7.. 6..'


    :)

    Jesse Myron Kingg ll District 5

    '3... 2... 1...'
    Met een vaart sprong ik uit de buis, zodra de gong afging. In de laatste paar seconden had ik al de beslissing genomen om naar de hoorn met medicijnen te gaan. Daar kon ik het beste mee overweg en daar kon ik ook verschillende vallen mee maken. Uit mijn ooghoeken zag ik de andere tributen ook wegstuiven. Sommige renden weg van de hoorns, andere graaiden wat ze pakken konden.
    Opeens stond er iemand voor mij. Hoe kwam ik daar nu langs?

    [ Iemand die een gevecht met mij wil? ^-^]


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    Jesse Myron Kingg ll District 5

    '3... 2... 1...'
    Met een vaart sprong ik uit de buis, zodra de gong afging. In de laatste paar seconden had ik al de beslissing genomen om naar de hoorn met medicijnen te gaan. Daar kon ik het beste mee overweg en daar kon ik ook verschillende vallen mee maken. Uit mijn ooghoeken zag ik de andere tributen ook wegstuiven. Sommige renden weg van de hoorns, andere graaiden wat ze pakken konden.
    Opeens stond er iemand voor mij. Hoe kwam ik daar nu langs?

    [ Iemand die een gevecht met mij wil? ^-^]

    [je zou opzich ook een random iemand kunnen vermoorden, boven in de beschrijving van het topic staan dingen als District Boy of District Girl..
    die mag je vermoorden. als je onder de post dan ff wilt zeggen van welk district? dan kan ik die aanvinken bij de 'doden', hoe sneu dat ook mag klinken..(: ]


    :)

    Libera schreef:
    (...)
    [je zou opzich ook een random iemand kunnen vermoorden, boven in de beschrijving van het topic staan dingen als District Boy of District Girl..
    die mag je vermoorden. als je onder de post dan ff wilt zeggen van welk district? dan kan ik die aanvinken bij de 'doden', hoe sneu dat ook mag klinken..(: ]


    [Oké, als niemand een gevecht wilt dan doe ik dat. Ik wil graag Girl District acht 'vermoorden' :').]


    Never forget who you are

    [mag ik jongen district 3 vermoorden?? want ik mag hem gwn niet xD]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xVitae schreef:
    [mag ik jongen district 3 vermoorden?? want ik mag hem gwn niet xD]


    [Grmph... mag ik de jongen uit 8 vermoorden?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (mag ik dan de jongen van 10 vermoorden ? :3 Oh en @Moams ,Jason wil wel met hem vechten ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Angel Diamond || district 1 || hoorn
    over een paar minuten moet ik naar boven. ik geef Gloss nog snel een knuffel en een kus op zijn wang. " tot ziens en ik hoop dat ik je ooit weer zie, wil je dat ook tegen Cashmere zeggen." zeg ik nog als laatste tegen Gloss en loop dan naar de buis. de buis sluit en ik ga naar boven. daar kijk ik om me heen. ik zie niets anders dan spiegels. we staan in een grote cirkel om een hoorn. als ik goed kijk zie ik de andere beroeps ook staan. ze kijken geconcentreerd naar de hoorn. ik zie daar mijn bijl liggen. ik weet dat hij voor mij bestemd is. ik ga klaar staan om de bijl te pakken. 25... over 25 seconden hoef ik pas te lopen. 3.. 2.. 1.. de tijd gaat snel als je op een rand staat. BOEM.. de gong slaat en ik loop zo snel mogelijk naar de bijl, ik pak hem op en kijk weer om me heen in de hoop dat niemand het plan heet om me te vermoorden.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Nyan schreef:
    (mag ik dan de jongen van 10 vermoorden ? :3 Oh en @Moams ,Jason wil wel met hem vechten ^^)


    [Okay awesome!]


    Never forget who you are

    Jesse Myron Kingg ll District 5

    Het meisje heeft lange, blonde haren. Met een knal geef ik haar een klap tegen haar slaap. Als een lappenpop zakt ze naar beneden. Om zeker te weten dat ze genoeg verwondingen heeft, loop ik over haar heen en ren verder richting de hoorn. Ik had geluk dat ze mij niet zag aankomen, anders was ik misschien wel verslagen door een meisje.
    Blijkbaar heb ik echt het lot tegen mij, want er staat mij weer iemand in de weg. Ik herken hem als een beroeps, volgens mij kwam hij uit district 1 of 2. Heel zeker wist ik het niet meer. Ik had wel zin in een gevecht, wat actie. Grijnzend staar ik hem recht in zijn ogen en knak ik mijn knokkels.

    [ Succes Nyan!]


    Never forget who you are

    ( Waar moet hij Jesse verwonden ? En jij mag Jason verwonden aan zijn schpuders als dat goed is ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH