• 24 tributes
    1 Arena
    The Mirror Games


    De Hongerspelen zijn dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het Capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.




    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    - Elliss 'Ell' Morea || xAquamaris
    - Rosa Angel Diamond || Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    - Jason Benjamin Gabriëls || Nyan
    - Adelaine Cynthia Vanish || Sicam

    District 3 [Technologie] :
    - Boy District 3 || Dead
    - Nell Carter || xAquamaris

    District 4 [Visserij] :
    - David Matthew Skies || Libera
    - Vivian Seabell || xVitae

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    - Jesse Myron Kingg || Moams
    - Samarah Emily Jones || Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    - Vincent Theodore Thomas || Seaver
    - Phebe Tamara Ryan || Arriver

    District 7 [Hout] :
    - Nathan Matthew Daniëls || Neolaia
    - Helena Indigo Carter || Seaver

    District 8 [Textiel] :
    - Boy District 8 || Dead
    - Girl District 8 || Dead

    District 9 [Industrie] :
    - Boy District 9 || Dead
    - April Avery || foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    - Boy District 10 || Dead
    - Hyder Rhyddid || Vegangirl

    District 11 [Landbouw] :
    - Boy District 11 || Dead
    - Lilia Delilah Flores || Nyan

    District 12 [Steenkool] :
    - Raff Magnus Baxwoll || TeamMellark
    - Aubrey-Jane West || Neolaia




    Regels:
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Post minstens 5 zinnen, dat lukt echt wel. Gebruik maar gevoelens, omgeving, gedachten, dingen uit het verleden, enz.
    ~ Wees aardig voor elkaar, maar dat spreekt vanzelf(:
    ~ Bestuur de personages van anderen niet, dat hindert.
    ~ Alleen Sicam en Libera openen nieuwe topics.
    ~ Post regelmatig. Minstens een stukje per twee dagen zou fijn zijn.
    ~ Offtopic tussen haakjes of in het Rollen+praattopic



    LET OP: Doordat de tributen door een kracht bij hun districtgenoten worden gedreven, zijn die bijna automatisch bondgenoten. Denk daaraan als je andere users vraagt om bondgenoot te worden!




    Rollen+praattopic 1


    xxx,
    De beheerders van The Mirror Games: Sicam en Libera

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 11:27 ]


    :)

    Rosa Angel Diamond • district 1 • hoorn
    ‘Rosa! En de rest ook! Jason, Adelaine vinden we wel, maar we moeten eerst en vooral een slaapplaats vinden voor vanavond, en al de andere spullen uit de hoorn halen, oké?’ Ellis heeft op zich wel gelijk maar waar moeten we slapen. we kunnen toch het beste in de hoorn blijven lijkt mij. "kunnen we niet beter in de hoorn blijven, dan hebben we een dak boven ons hoofd, voor als het begint te regenen en de andere tributen kunnen ons niet aanvallen, aangezien we in een hoorn slapen" normaal was ik niet zo van de strategieën of zoiets maar dit leek me toch beter, en ik wil niet terwijl er heel wat tributen ons willen vermoorden gewoon in het zicht liggen.

    (@nyan en @sicam, jullie weten dat hij Rosa en de rest zei!!)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 16:11 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Vivian Seabell || District 4 || Hoorn
    Voorzichtig kruip ik de Hoorn uit. De dode mutilantenlichamen liggen er dood omheen. Ik besluit er niet naar te kijken en snel loop ik naar de anderen toe. 'Kunnen we niet beter in de hoorn blijven, dan hebben we een dak boven ons hoofd, voor als het begint te regenen en de andere tributen kunnen ons niet aanvallen, aangezien we in een hoorn slapen.' Ik knik instemmend. 'Goed idee. Sorry trouwens dat ik niet meevocht tegen de mutilanten.' zeg ik schuldbewust. Ik voel hoe alle ogen op mij gericht zijn, dus ik kijk naar de grond. 'Ik ben doodsbang voor mutilanten, ze zijn mijn grootste nachtmerrie. Elke keer als ik er één zie blijf ik verstijfd staan van angst.' De anderen zullen het vast niet snappen dat ik zo bang ben. Voor hun is het gewoon leuk om te vechten, maar ik vindt vechten tegen mutilanten echt doodeng.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lucerna schreef:


    (@nyan en @sicam, jullie weten dat hij Rosa en de rest zei!!)


    i]Hij zij idd rosa en de rest... dan riep hij dus niet iedereen, behalve Adelaine.[/i


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Oh sorry dan heb ik mis gelezen ^^' ik zal het strax wel aanpassen.Aangepast :3)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Thanx :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Seaver schreef:
    Vincent Theodore Thomas ||District zes||Begin doolhof.
    Ik dacht even na. Ik was goed in snel nadenken, een soort van in ieder geval. Ik had een rugzak met twee soorten zalven en een speer. Dan had ik ook nog een snee in mijn arm, maar dat kon mij even niet schelen. Ik leefde nog, dat was het belangrijkste. Ik zuchtte zacht en keek schichtig om mij heen. De beroeps waren niet dichtbij en zag mij dus niet. Dat was al één zorg minder. Ik ging langzaam rechtop staan, haalde diep adem en keek opzij. Daar was Phebe. Ik glimlachte zwak, blij dat ze het ook overleefd had tot nu toe. Ik had niet geweten wat ik had moeten doen als ze het bloedbad niet had overleefd. "Hoi Phebe." Zei ik met een kleine glimlach. Ik was ook blij dat ik haar hd gevonden voordat we het doolhof ingingen, het scheelde heel veel werk, aangezien we nu niet het hele doolhof hoefde af te zoeken. "Durven we het doolhof in?" vroeg ik en wees naar achteren waar een opening zat. Ik durfde te wedden dat ik nog tegen heel veel spieges op ging lopen, maar daar hoefde ik mij niet druk om te maken, spiegels aten je niet op. Niet voor zover ik wist tenminste. "zullen we gewoon hier het doolhof ingaan?" Vroeg ik twijfelend. Misschien waren daar ook al andere tributen.



    Phebe Tamara Ryan||District zes||Begin doolhof.
    Ik zag hem omdraaien en naar mij kijken, hij gaf me een zwakke glimlach, wat mij vragen opriep, zou hij ook gewond zijn? 'Hoi Phebe' zei hij toen tegen mij met een kleine glimlach, ik glimlachte terug. Ik keek even naar het doolhof, en vlak daarna vroeg hij aan mij of we het doolhof in durfde te gaan. Niet veel later vroeg hij het nog een keer. Ik knikte en zei toen 'Ik vind het goed, ik ben er eerder in geweest, en ik heb een meisje uit tien ofzo verwond, maar ja, ik mag de mensen uit tien toch niet' zei ik glimlachend. Toen vervolgde ik 'Alleen, ik kan niet goed lopen, ik ben in gevecht geweest met de gast uit één, en hij heeft me dit gegeven' zei ik tegen Vincent en ik draaide me linkerbeen om, nu was de grote wond, duidelijk te zien. Hoewel het heel erg brandde, en veel pijn deed liet ik het niet merken, dat maakt me zwak namelijk. 'Maar, ik ga het proberen natuurlijk' en ik glimlachte weer.


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Myron Kingg ll District 5 ll Na het gevecht
    Vermoeid door het gevecht liep ik naar Samarah toe. Het gevecht had mijn energie weggehaald en ik stond op het puntje van instorten. Hopelijk had zij wat dingen bij de hoorn vandaan gehaald want ik had helemaal niks. Misschien zou ze wel iets hebben wat mijn been kon genezen, want zo kon ik geen indruk maken op de sponsors. En op de een of andere manier had ik het idee dat zij dit jaar een belangrijke rol speelden.


    Never forget who you are

    Nyan schreef:
    Lilia Delilah Flores ||District 11 || Doolhof
    "Ik hoop zo dat we niet verdwalen." schreeuwde Helena licht in paniek ,maar ik bleef nog even doorlopen tot ik zeker was dat de beroeps ons niet achterna zatenen ik stopte met lopen.
    "Hoe ver denk je dat we moeten?vroeg Helena dan en ik stopte nu met rennen."Ik hoop dat dit ver genoeg is."zeg ik hijgend,lopen is zo vermoeiend
    "We moeten in ieder geval voedsel proberen te vinden en water. Ik hou van water." zei Helena dan ,nu ze het erover had had ik ook plots zin in water ,maar hoe in hemelsnaam komen we in dit doolhof aan water.
    Ikzelf hadnog een klein flesje meegegritst ,maar ik besloot het nog te houden in noodgevallen.
    Ik keek even naar de armband ,die van mij stond waarschijnlijk op uit aangezien mijn districspartner dood is ,maar die van Indy moet nog werken.
    "Euh ,leeft je districsgenoot nog?"vraag ik haar dan zacht ,want ik had daarnet toen mijn partner nog leefde en ik ook hier in het doolhof zat een stroomschok gekregen ,dus die armband zorgd er vast voor dat we niet te ver van elkaar blijven en als haar partner nog leefde ,dan moeten we hopen dat hij hier dicht in de beurt is.


    Helena Indigo Carter || District 7 || Doolhof
    Ik wist niet of Nathan nog leefde en als hij nog leefde wilde ik hem zo snel mogelijk vinden. Ik wist niet wat ik zou moeten doen als ik Nathan kwijt zou raken. Natuurlijk had ik nu Lilia, maar het was niet hetzelfde."Ik denk van wel. Ik bedoel, de armband werkt nog. Ik wilde eerder al het doolhof inrennen, maar werd tegengehouden door een soort krachtveld." Zei ik op fluistertoon en keek haar even aan. Als de armband ons bij elkaar moest houden dan betekende dat dat hij nog in leven was. Een kleine glimlach vormde zich op mijn gezicht bij de gedachte. "Ik hoef niet naar de jouwe te vragen." Zei ik nog zachter en keek even naar mijn voeten. Mijn voeten waren vrij interessant, maar ik wist ook wel dat ik haar ooit weer aan moest kijken. "Kon je hem goed?" Vroeg ik voorzichtig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lilia Delilah Flores ||District 11 || Doolhof
    ."Ik denk van wel. Ik bedoel, de armband werkt nog. Ik wilde eerder al het doolhof inrennen, maar werd tegengehouden door een soort krachtveld." zei ze en ik knikte even."Was ook zo bij mij eerst ,ik kreeg een soort van elecktrische schok."zeg ik dan
    "Ik hoef niet naar de jouwe te vragen." zei ze daarna op een zachte fluistertoon en ik slikte even.Ik had niet eens afscheid kunnen nemen van hem.Ik kijk even een andere richting uit ,maar het enige wat ik zag ,was mezelf en de droeve uitdrukking op mijn gezicht.
    "Kon je hem goed?" hoorde ik Indy weer vragen en ik keek haar weer aan en knikte zachtjes.
    "Ik kende hem van school."antwoord ik zachtjes. "Hij noemde Neel."vervolg ik erna.
    Ookal waren er nooit veel kinderen op school omdat ze moeten werken. Ik was ook wel zo'n beetje het verwende nest van district 11 ,maar ik hield wel van de mensen daar en zij ook meestal van mij.
    Ik voelde hoe een zoute traan mijn ooghoek verliet en ik veegde hem ruw weg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (heeii srry maar k stop ik.heb t egt heel druk met school enzo sorry)


    ''Want a sugarcube?'' - Finnick Odair <3

    TeamMellark schreef:
    (heeii srry maar k stop ik.heb t egt heel druk met school enzo sorry)


    [Denk de volgende keer er goed over na voordat je je ergens voor inschrijft.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Het topic loopt dood :C )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga vandaag of morgen iets posten... in de hoop dat het dan niet te dood gaat lopen]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyan schreef:
    Jason Benjamin Gabriëls || district 2|| Doolhof> Hoorns
    'Jason! Ik haat dit doolhof echt, dankje dat je me kwam halen.'Zei ze en ik glimlach licht.Wedden dat de cameras nu vollop op ons gericht zijn.
    'Zullen we weer terug naar de hoorn?'vroeg ze dan en ik knikte.
    "Is goed ik haat het hier ook."zeg ik en loop al door ,maar ik ben nogsteeds op mijn hoede voor andere tributen.
    Ik was erg blij dat ik haar gevonden had.

    (sorry dat mijn post erg kort is)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    In de hoop...

    Elliss Morea || District 1 || hoorns:

    De zalf die ik op mijn hand-wonde smeer geeft een aangenaam, verlichtend gevoel. Dat is maar best ook, want ik moet snel weer hersteld zijn om te vechten. Ik wil de andere tributen afmaken. Verscheuren. Behalve Rosa. Zij ziet er altijd zo kwetsbaar uit, zo liefelijk, dat ik het niet over mijn hart zou kunnen krijgen haar te vermoorden. En ze is altijd zo eerlijk. En als ze het niet is, dan merk je het meteen, dus leugens zul je nooit uit haar mond horen komen. Het zou me dan ook geen enkele moeite kosten om Jason of Adelaine te vermoorden, ze lijken me zo arrogant. Niet dat ik dat niet ben, maar ze zijn anders. En anders is geen woord uit mijn woordenboek. Met Vivian kan ik het nog moeilijk krijgen. Ze ziet er ook zo kwetsbaar uit, niet zoals Rosa, maar in vergelijking met Adelaine zeker wel. Dus kan ik enkel maar hopen dat iemand anders haar vermoord voor mij.
    Ik heb het veel makkelijker met arrogante tributen, die snij ik simpelweg de keel door, behalve als ze Phebe noemen, 14 jaar zijn en uit 6 komen, dat kan moeilijker worden. Vraag me niet hoe dat mens zich wist te verzetten, maar het zal niet simpel geweest moeten zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried