• 24 tributes
    1 Arena
    The Mirror Games


    De Hongerspelen zijn dit jaar omgetoverd naar the Mirror Games. De arena is een doolhof, van glas, spiegels en nog veel meer. Er zijn vele geheime vallen, mutilanten, en dit jaar twee hoorns: een hoorn des overvloeds met wapens, en een hoorn des overvloeds met medicijnen, water, voedsel, enzovoort. Omdat dit de 100e hungergames zijn, zijn er ook meer aanpassingen gedaan. Je vormt een team met je districtgenoot, en kan ook met hem/haar overleven. Deze kunnen niet verder uit elkaar dan een kilometer, omdat ze dan door een kracht van het Capitool terug worden getrokken naar elkaar toe.




    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    - Elliss 'Ell' Morea || xAquamaris
    - Rosa Angel Diamond || Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    - Jason Benjamin Gabriëls || Nyan
    - Adelaine Cynthia Vanish || Sicam

    District 3 [Technologie] :
    - Boy District 3 || Dead
    - Nell Carter || xAquamaris

    District 4 [Visserij] :
    - David Matthew Skies || Libera
    - Vivian Seabell || xVitae

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    - Jesse Myron Kingg || Moams
    - Samarah Emily Jones || Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    - Vincent Theodore Thomas || Seaver
    - Phebe Tamara Ryan || Arriver

    District 7 [Hout] :
    - Nathan Matthew Daniëls || Neolaia
    - Helena Indigo Carter || Seaver

    District 8 [Textiel] :
    - Boy District 8 || Dead
    - Girl District 8 || Dead

    District 9 [Industrie] :
    - Boy District 9 || Dead
    - April Avery || foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    - Boy District 10 || Dead
    - Hyder Rhyddid || Vegangirl

    District 11 [Landbouw] :
    - Boy District 11 || Dead
    - Lilia Delilah Flores || Nyan

    District 12 [Steenkool] :
    - Raff Magnus Baxwoll || TeamMellark
    - Aubrey-Jane West || Neolaia




    Regels:
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Post minstens 5 zinnen, dat lukt echt wel. Gebruik maar gevoelens, omgeving, gedachten, dingen uit het verleden, enz.
    ~ Wees aardig voor elkaar, maar dat spreekt vanzelf(:
    ~ Bestuur de personages van anderen niet, dat hindert.
    ~ Alleen Sicam en Libera openen nieuwe topics.
    ~ Post regelmatig. Minstens een stukje per twee dagen zou fijn zijn.
    ~ Offtopic tussen haakjes of in het Rollen+praattopic



    LET OP: Doordat de tributen door een kracht bij hun districtgenoten worden gedreven, zijn die bijna automatisch bondgenoten. Denk daaraan als je andere users vraagt om bondgenoot te worden!




    Rollen+praattopic 1


    xxx,
    De beheerders van The Mirror Games: Sicam en Libera

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 11:27 ]


    :)

    Nyan schreef:
    ( Waar moet hij Jesse verwonden ? En jij mag Jason verwonden aan zijn schpuders als dat goed is ^^)


    [ Doe maar zijn been ^-^]


    Never forget who you are

    WritingGirl schreef:
    (...)

    [Grmph... mag ik de jongen uit 8 vermoorden?]

    sorry(:^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Elliss 'Ell' Morea || District 1 || hoorn met medicijnen e.d.:

    Voor ik het weet, gaat de gong. Het teken, dat we naar de hoorns mogen gaan. Als een gek ren in naar de wapenhoorn, en pak een messenset en een pijl en boog. Daarmee loop ik naar de hoorn met medicijnen, rugzakken, water, voedsel, en allerlei andere dingen. Vlug grits ik een rugzak en een mini-EHBO setje, terwijl ik mijn messenset neerleg, en er een prachtig exemplaar uithaal. Messen, denk ik blij. Dit zijn mijn wapens. Een zwaard durfde ik natuurlijk niet mee te grissen. Dat is te zwaar, en dan zou ik er te lang over gedaan hebben om bij de hoorn met medicijnen en dergerlijke te komen. Om te voorkomen dat iemand een mes van bij me weggrist, leg ik ze veilig diep in de hoorn, om dat straks weer terug te pakken. Maar nu kijk ik rond, zoekend om een slachtoffer. Klaar voor de aanval.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xVitae schreef:
    (...)
    sorry(:^^


    'T is je vergeven :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (ok :3 ik zal jou mijn perso eerst laten verwonden goed ?)
    Jason Benjamin Gabriëls || District 2
    3..2...1..,daarna slaat de gong en hol ik naar de hoorn ,er waren blijkbaar 2 hoorns ,maar ik loop regelrecht naar die van de wapens ,als ik daar ben grits in een zwaard en kijk vlug om me heen voor een slachtoffer.
    De jongen uit district 10 leek mij niet opgemerkt te hebben en met een aanloopje en piers het zwaart in hem.Hij leek geschokt en viel dan morsdood neer.Grijnzend keek ik naar hem en liep dan weer de hoorn in.
    Een jongen geen idee uit welk district keek me grijnzend aan en kraakte zijn knokkels. Gek ventje was dat zeg.Ik kijk hem geamuseerd een ,steek vlug mijn zwaard in mijn riem en grits vlug een klein mesje.
    Ik loop op hem af en duw hem eerst tegen de muur zodat ik hem ingesloten heb ,wat voor mij makkelijker gaat. Hij had geen wapens ,denk ik ,maar ah."Kom maar op kereltje ,nog een laatste wens voor je afgeslacht word?"vraag ik hem met een vuile grijns.

    Lilia Delilah Flores ||District 11

    De gong slaat en ik blijf verstijft staan ,alles in mijn zicht lijkt te vertragen ,jongeren die naar de hoorns rennen ,sommige die al dood neervallen.
    Ik hapte naar adem en sprong dan van mijn voetstuk af en rende ver weg van dat gebeuren ,nee ik ging me daar niet instorten want dan overleef ik het zeker niet.
    Nergens kon ik bossen vinden ,alleen maar mezelf ,bij iedere speiegel lijk ik te verschieten van mezelf. Als ik ver weg ben voel ik iets aan die armend en krijg ik een oijnelijke steek daar .Ik kan geen stap verder of ik voel weer die vervloekte pijn.Vragend kijk ik om me heen ,waarom kan ik nu niet verder? straks komen ze me achterna en word ik vermoord. Ik bijt hard opmijn lip en loop terug richting de hoorn op verre afstand blijf ik staan en ga dan nog een andere richting uit.
    Ik werd langzamerhand erg moe,wat in hemelsnaam doe ik hier! denk ik wanhopig in mezelf.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik zal jongen 8 wel mogen vermoorden zeker? Hij is tenslotte niet ingenomen. Als het niet mag, pas ik het wel aan.]

    Nell Carter || district 3 || aan het rennen:

    Als de gong eenmaal af gaat, loop ik als een gek naar de hoorn met medicijnen, eten, water, rugzakken, en ga zo maar voort. Eigenlijk de hoorn waar alles in ligt behalve wapens. Ik grits een mini-rugzakje mee van daar, en loop er dan snel van door. Mijn stylist heeft me gezegd dat ik onmiddellijk moes weglopen, maar dat kan ik niet aan. Het is te verleidelijk om al die extra's te zien staan, waarmee je oh zo veel verder kunt geraken. Als ik eindelijke stop met rennen, moet ik al behoorlijk ver van de hoorn zijn. Ik kan dan ook rap rennen. Ik ben niet groot en snel. Dat kan me voordelen geven. Ik besluit eindelijk eens de inhoud van mijn rugzakje te bekijken. Ik verwacht er niet te veel van, omdat het ook een mini-rugzakje is. Maar toch word ik verrast door de inhoud. Een 1 liter fles water. Gevuld. Een paar crackers, een klein stukje vlees, een speerpunt. Een punt, geen speer. Dat zou zelfs niet in dat rugzakje geraken. En dan nog een dun stuk verband. Helpt enkel bij een kleine bloeding, omdat het zo dun is. Maar het is beter dan niets.

    Elliss Morea || district 1 || medicijnen e.d. hoorn:

    Daar zie ik hem dan lopen. Perfect, naar mijn eigen zin. Niet te sterk, ondervoed en klein. En hij kan bijna geen verweer bieden, want hij heeft geen wapens. Dit is mijn perfecte eerste slachtoffer. Ik denk dat het de jongen uit district 8 is. Ook al zo een f*cking district. Wat ben je er nu mee om te weten hoe je kleren moet maken? Ik wil wedden dat er hier nergens stof te vinden is. En zelfs al is dat er wel, dan heeft hij geen naald. En zelfs grof met een pijl zou hij nog geen stof aan elkaar kunnen maken. Want die heeft hij niet. Straks wel. In zijn keel. Ik heb besloten om hem met een pijl en boog te vermoorden. Vliegensvlug gooi ik mijn messen achter me, en span een pijl op mijn boog. Vlug kijk ik of ik het doel zal raken -om me exact te concentreren op zijn oog of wat dan ook heb ik geen tijd-, en schiet de pijl dan af. Recht door zijn hals. Nu heeft hij wel een pijl. Maar ja. In hoeverre hij er nog gebruik van zal kunnen maken. Ik wil trouwens niet dat de pijl weg word genomen uit de arena. Of dat een andere tribuut ermee gaat gaan lopen. Dus loop ik naar de jongen, en trek de pijl weer uit zijn hals, waarna ik terug naar de hoorn ren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jesse Myron Kingg ll District 5

    "Kom maar op kereltje, nog een laatste wens voordat je afgeslagd wordt?"
    Met een duw gooi ik hem van mij af. Ik had helaas nog geen wapens kunnen pakken, dus ik moest snel zijn anders dan kon ik ook niks meer halen. Met een zwaai draai ik ons om, waardoor hij tegen de wand aangedrukt staat en ik tegenover hem.
    "Heb jíj nog een laatste wens, voordat ik je afslag?"
    Met mijn vuist ram ik hard op zijn schouder in. Ik hoop maar dat het werkt.


    Never forget who you are

    Jason Benjamin Gabriëls || District 2
    Hij duwde me van zich af en draaide ons om.Ik keek hem even verbaast aan ,maar laat het dan weer tot een grijns omtoveren.
    "Heb jíj nog een laatste wens, voordat ik je afslag?" Ik dacht eerst dat het bluf was ,maar toen hij keihard om mijn goede schouder ramde ,leek dat idee weg te vagen.
    Getvr,Woedend kijk ik hem aan ,duw hem dan hard van me af.Ik gooi het mesje naar hem,maar mijn schouder is uit de kom geramt en daardoor heb ik veel lager gegooid waardoor het nu in zijn been zit. Ah ik hem hem tenminste geraakt. Als hij slim was rende hij nu maar weg. Grommend kijk ik hem aan en ik haalde mijn zwaard uit ,genoeg spelletjes gespeeld nu.Natuurlijk is het erg vervelend dat ik nu met mijn slechte arm moet vechten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raff Magnus Baxwoll- District 12
    Mijn snelle reactievermogen kwam goed van pas. Na de luide 'beng' van de gong rende ik als een pijl uit een boog weg, mijn ogen gericht op een veelbelovende, gecamoufleerde rugzak en een lange speer met een zeer scherpe punt eraan.
    Plotseling zoefde er een mes vlak langs mijn hoofd die een diepe schram boven mijn wenkbrauw maakte. Terwijl ik nog steeds richting mijn gespotte benodigheden rende depte ik het stromende bloed weg met de mouw van mijn jas.
    Vlug griste ik de rugzak van de grond en sloeg die over mijn schouder, op weg naar de speer. Vlak voor mijn voeten viel een jongen- volgens mij van district 8- dood neer. Geschrokken keek ik op en ontweek net op tijd de pijl die op mij gericht was.
    Zonder te aarzelen sprinte ik verder, wist in mijn haast de speer nog mee te nemen en rende random door het doolhof.
    Zodra ik een eind gerend had en zeker wist dat er geen tributen in de buurt waren, leunde ik tegen de spiegels aan en inspecteerde de inhoud van de rugzak- repen gedroogd vlees, een mes, touw en een slaapzak die precies op mijn lengte gemaakt leek te zijn.
    Er begon plotseling een soort spanning aan de -waarvan gezegt werd dat ik niet moest proberen om hem af te doen omdat dat toch nooit zou lukken- armband om mijn pols. Met kleine schokjes leek ik naar rechts gedreven te worden. Snel pakte ik mijn tas weer in, sloeg hem over mijn schouders en liep bewapend met de speer de andere kant op. Ik vermoedde dat het één of andere truc was om mij in de val te lokken.


    ''Want a sugarcube?'' - Finnick Odair <3

    Phebe Tamara Ryan|| Bij de hoorn des overvloeds, medicijnen||District 6.
    Een mega fel licht verblindt mijn ogen als ik naar boven ga met een buis. Ik moet zo'n tien keer met mijn ogen knipperen om te kunnen zien wat voor een arena er dit jaar is. Als ik weer kan zien zie ik overal, maar dan ook echt overal spiegels. 'Oh fijn, en dat moeten ze dan net weer maken wanneer ik meedoe met deze spelen' denk ik bij mezelf. Ondertussen telt de gong door. Ik zucht even en kijk dan naar de hoorn of ehh.. hoorns. Ik kijk naar de twee hoorns en besluit om de medicijnen hoorn te pakken, misschien dat ik later nog een speer of iets anders dergelijks kan stelen. Ik kijk op de gong en ik zie dat er nog zeven seconden over zijn.
    7...6...5...4...3...2...1
    De gong gaat, en de spelen is nu officieel begonnenIk zie de meeste mensen wegrennen naar de hoorns, sommige blijven nog staan. Ik zie al dat sommige vermoord worden en dan ren ik zo snel als ik maar kan naar de tweede hoorn, onderweg naar de tweede hoorn probeer ik zo onzichtbaar mogelijk te zijn. Als ik bij de medicijnen hoorn aankom, zie ik ook veel mensen, ik pak random wat dingen en wil dan door dit doolhof heen komen, als dat uberhaupt gaat lukken.

    [Wie wil Phebe verwonden? ;3]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 22:47 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [vergeten te zeggen.. Dat Mary-Sue gedeelte zit hier ook nog wat bij. Tegen een wapen/iets anders van de Hoorn staat iets anders over. Een verwonding, hoe belangrijker het voorwerp hoe groter de verwonding.]


    :)

    Vivian Seabel || District 4 || Hoorn
    Dan gaat de gong. Zo snel als ik ken begin ik te rennen. Bammmm. Ik knal keihard tegen zo'n spiegel op. Damn, dat doet echt pijn. Snel klim ik weer overeind. Even ben ik gedesoriënteerd, maar al gauw begin ik weer te rennen. 'Focus, Vivian. Focus.' zeg ik de hele tijd tegen mezelf. Ik heb geen zin om weer tegen zo'n spiegel aan te knallen. Al vrij snel ben ik bij de Hoorn en ik ben maar twee keer ergens tegenaan geknald. Snel pak ik de drietand vast en ren weer terug het spiegeldoolhof in. Ik heb geen zin om ook nog naar de andere Hoorn te gaan voor medicijnen, ik wil nu gewoon lekker meedoen aan het bloedbad. Mijn ogen volgen de jongen uit district 3. Ik mag hem niet zo, dus ik ren achter hem aan. De spiegels zorgen ervoor dat ik niet zo snel kan lopen, omdat ik dan weer overal tegenaan ga knallen. Op het laatste moment ontwijk ik weer een spiegel. Dan ben ik eindelijk bij de jongen. Ik duw mijn drietand vol tegen hem aan en hij sterft eigenlijk meteen. Net als ik mijn drietand uit zijn lichaam wil trekken, voel ik de pijn van een pijl die in mijn been terecht komt. Pijnscheuten trekken door mijn lichaam. Vol afschuw kijk ik naar de wond. Ik weet dat de pijl eruit moet, anders bloed ik nog dood. Zonder naar de wond te kijken, trek ik de pijl eruit.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Adelaine Cynthia Vanish • District 2 • Wapenhoorn
    De gong ging, en ik bleef nog een aantal seconden staan oriënteren, waarna ik de goede -volgens mij- kant op ren. Na een tijdje rennen, af en toe verdwalen en weer terug lopen kwam ik aan bij een hoorn waar alleen maar wapen in lagen. Snel pakte ik een messenset, pijl en boog kon ik later altijd nog halen. Ik voelde een steek in mijn onderrug, en met een mes in mijn hand draaide ik me om, een furieuze blik in mijn ogen. 'Had je beter niet kunnen doen.' Sis ik. Ik stak het mes vol in zijn borst. Het was de jongen van 11. Ik zag het licht in zijn ogen doven, en hij viel neer. Ik slikte. Ik had zojuist een gezin geruïneerd. Ik trok het mes uit mijn onderrug en keek om me heen. 'Jason?!'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Libera schreef:
    [vergeten te zeggen.. Dat Mary-Sue gedeelte zit hier ook nog wat bij. Tegen een wapen/iets anders van de Hoorn staat iets anders over. Een verwonding, hoe belangrijker het voorwerp hoe groter de verwonding.]


    [moet ik mijn posts nog aanpassen?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    (...)

    [moet ik mijn posts nog aanpassen?]

    [Nee hoor, hoeft niet(:
    Wil iedereen btw de gesprekken over 'mag ik jou verwonden' in het rollen+praattopic voeren?;) thnx]


    :)