• Mijn kamer wordt verbouwd c:
    Het behang is er al af.


    26 - 02 - '16

    Doet me eraan herinneren dat ik die van mij ook moet verbouwen(cat). Laat je 't zien als het af is, ben wel nieuwsgierig namelijk =] .


    The odds are néver in our favor.

    Awesome, ik ben benieuwd hoe het wordt ^^
    Heb je al een ideetje??


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Das toevallig mijne wordt van de week ook verbouwd. n.n

    Het worden voornamelijk witte meubels en een soort bruinige vloerbedekking. Ik zal wel foto's posten er andere dingen gebeuren, van bijv. het behang en natuurlijk het totaalplaatje c:


    26 - 02 - '16

    Leuk !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik weet nog toen mijn kamer werd verbouwt. Mijn zus ging eruit en ik bleef in de zelfde kamer -En de hele kamer stonk naar verf D:-
    Zelf ben ik mijn kamer helemaal aan het schoonmaken. Het was eens weer nodig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Devourer schreef:
    Het worden voornamelijk witte meubels en een soort bruinige vloerbedekking. Ik zal wel foto's posten er andere dingen gebeuren, van bijv. het behang en natuurlijk het totaalplaatje c:


    Hmm klinkt leuk ^^
    Ik wil mn kamer ook weer verbouwen, hij wordt een beetje kinderachtig dus miss dat ik nog leuke ideetjes opdoe ^^


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Leukkk!
    Mijn kamer is heel saai, maar ik ga hem niet meer verbouwen. Ik wacht nog even een jaartje -of misschien twee- zodat ik kan sparen en mijn eigen appartementje kan betalen. Dan pas ga ik mijn huisje mooi inrichten. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik had jullie beloofd een foto van het eindresultaat te laten zien (;
    We zijn nu al bijna klaar. Alleen het bed, het bureau en een kastje moeten er nog in. De foto's komen misschien vanavond al (;


    26 - 02 - '16

    Dit is het bed:


    26 - 02 - '16

    Hey dat bed heb ik ook :'D haha.

    Bieberen schreef:
    Hey dat bed heb ik ook :'D haha.


    Haha :'D

    OT: Ik krijg er ook nog een hoekbureau bij. Ik zal wel een foto maken zodra die in elkaar zit. Dat zal waarschijnlijk dinsdag worden, of misschien iets eerder dan dat.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook mijn kamer verbouwd! Ik wil nu een bank op mijn kamer hebben, haha. Maar veel succes en ik vind je bed cool.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Ik heb ook mijn kamer verbouwd! Ik wil nu een bank op mijn kamer hebben, haha. Maar veel succes en ik vind je bed cool.


    Thanks c:

    En misschien kan je proberen je je ouders lief aankijken?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 20:15 ]


    26 - 02 - '16

    Bieberen schreef:
    Hey dat bed heb ik ook :'D haha.


    Haha ik ook x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”