• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Curlies (Gereserveerd.)
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Besar
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk/Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 16:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Als iemand nog iemand weet voor de rol van Liam zou die degene dan willen vragen? En willen degene die hun rol nog niet af hebben of nog niet gemaakt hebben dat willen afmaken. Dan kunnen we beginnen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol: Louis Tomlinson.
    Volledige naam: Louis William Tomlinson.
    Bijnaam: Lou, Boobear, Loubear. Niet dat die echt gebruikt zullen worden. :'D
    Leeftijd: Eenentwintig.
    Uiterlijk:


    Innerlijk/Karakter: Louis is een vrolijke jongen, die graag van grapjes maken houd. Meestal is hij ook erg aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is, hij kan er slecht tegen als mensen hem later pas opmerken of negeren. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje klunzige, manier. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen. Alleen van bepaalde personen kan hij het hebben. Hij is ook nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogte van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.
    Extra: Zoals gewoonlijk, Louis is biseksueel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oehh, we gaan weer Larry scenes krijgen, niet? Whaha. ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Geen idee, maar het lijkt me gewoon logischer dat hij bi is. ^^ Al hoe wel... HAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    LARRY! Oke, sorry. Ik hou me mond al. ;x ik maak hem zo af. Ben druk mijn huiswerk aan het inhaalden van 7 weken... ;x

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 21:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DreamWishes schreef:
    Als iemand nog iemand weet voor de rol van Liam zou die degene dan willen vragen? En willen degene die hun rol nog niet af hebben of nog niet gemaakt hebben dat willen afmaken. Dan kunnen we beginnen!

    Sorry, iedereen die ik weet doet al mee...


    Bowties were never Cooler

    Alright, ik speel Liam weer en dan ga ik m niet verwaarlozen xd Ik vul m vanmiddag in!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben er vanaf morgen waarschijnlijk 10 dagen niet, maar ik zal proberen te reageren]


    Bowties were never Cooler

    Mufinn schreef:
    Rol: The flirt
    Volledige naam: Harry Edward Styles
    Bijnaam: Hazza, Curley
    Leeftijd:19
    Uiterlijk:



    Innerlijk/Karakter:
    Harry is een enorm vrolijk en sociaal persoon. Hij is graag onder de mensen en vooral bij zijn vrienden. Alhoewel, zolang hij maar alle aandacht krijgt vin hij het goed. Harry is een heel veeleisend persoon en wil altijd zijn zin hebben. Hij gaat dan ook gewoon door, totdat hij deze krijgt. Dit is met alles wat hij wilt. Harry eigent zich graag dingen en personen toe. Hij weet dat dat een hele slecht eigenschap van hem is, maar aangezien het altijd heeft gewerkt blijft hij het doen. Als Harry zijn dag niet heeft, kan iedereen maar beter 10 meter afstand nemen. Behalve speciale personen. Die verplicht hij dan praktisch heel de dag bij em. Te blijven. Eigenlijk is Harry gewoon een verwent iemand.
    Extra: 3x raden. Harry is bi.


    Klaar ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Curlies schreef:
    Alright, ik speel Liam weer en dan ga ik m niet verwaarlozen xd Ik vul m vanmiddag in!


    Jeej, Thank you, dan kunnen we bijna beginnen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Als Curlies haar rol invult kunnen we waarschijnlijk morgenmiddag beginnen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik ga zondag op vakantie, dus ben er heel weinig, waarschijnlijk haast niet...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Curlies kan haar rol van Liam pas morgn invullen en Sylvesti, die de rol van het meisje van Liam heeft is een paar dagen weg. Dus als jullie willen kunnen we al beginnen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ja ik wil graag beginnen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Topic 1


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp