• Na flink wat werk achter de schermen zijn we eindelijk klaar om Quizlet op een nieuwe server over te zetten! Een exacte datum hebben we nog niet, maar het zal binnen nu en 1 maart zijn.

    Voordelen nieuwe server
    - Flexibeler, dus makkelijk uit te breiden wanneer de site traag is.
    - Meer ondersteuning dus technisch zijn er meer mogelijkheden.
    - Nieuwe mailserver, dus mail zal ook bij hotmail eindelijk weer aankomen

    Ondervinden we hinder van de migratie?
    Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen. We proberen de downtime tot een minimum te beperken.

    Wanneer is het precies?
    Het onderhoud zal Vrijdag 22 februari plaatsvinden vanaf 10 uur.

    Update
    Verhuizing naar nieuwe server is zonder problemen verlopen (Y) Welkom :D

    We gaan even de performance (snelheid) van Q de komende dagen in de gaten houden. Mocht de site toch nog traag zijn, zullen we even wat moeten uitbreiden. Bij mij is ie nu iig lekker snel.

    Als het goed is zou iedereen nu ook weer mail moeten ontvangen (banana)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 13:58 ]


    Dit is mijn signature...

    Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen. We proberen de downtime tot een minimum te beperken.


    -Kijkt nogal bang- Ik en een hele dag zonder Q? Ik zorg dat ik een graf op voorhand heb, de afkickverschijnselen gaan me fataal worden.
    Wel fijn natuurlijk dat alles verbeterd wordt! Ik zorg ervoor dat ik mijn hoofdstukjes even kopieer, dan kan ik eraan verder typen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    yayy ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Noooooooo. Een hele dag geen Q. :C
    Maar verder wel fijn, wiehoe! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    Super! ^^
    Wat minder super dat Q er daarvoor een dag uit moet liggen, maar als het toch op een werkdag is overleven we het waarschijnlijk nog wel. :'D


    Dit was echt bijna exact wat ik zelf wilde zeggen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Macabre schreef:
    'Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen.'

    Oh, damn. :'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sneller is altijd goed :Y)

    toch....?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Macabre schreef:
    'Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen.'

    Oh, damn. :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Doe maar op een woensdag, dan ben ik er toch een halve dag niet. c:
    Anders is het te veel geen Q. Oh help. Er zullen zoveel gewonden vallen.


    everything, in time

    Ik stel voor dat de schrijvers van de verhalen die ik lees van hun vrije tijd gebruikmaken door véél te schrijven, op die voorwaarde kom ik er wel doorheen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik stel voor dat de schrijvers van de verhalen die ik lees van hun vrije tijd gebruikmaken door véél te schrijven, op die voorwaarde kom ik er wel doorheen. (:

    Helemaal akkoord ;)


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Hoop dat het op 1 maart precies gebeurt. Dan ben ik toch op een bruiloft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Er zullen toch geen dingen verloren gaan zoals die ene keer dat de server uitviel of watwasmedatookalweer, he? (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ohoh... Tussen nu en 1 maart... waarschijnlijk volgende week... Q. een dag eruit... Ohoh... Volgende week... Vakantie.... Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......(huil)


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Deal! Maar doe het op een dag dat ik zelda doe ;D Kan namelijk eindelijk verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roane schreef:
    Er zullen toch geen dingen verloren gaan zoals die ene keer dat de server uitviel of watwasmedatookalweer, he? (no_chears)


    Daar ben ik dus ook bang voor.


    Physics is awesome