• Na flink wat werk achter de schermen zijn we eindelijk klaar om Quizlet op een nieuwe server over te zetten! Een exacte datum hebben we nog niet, maar het zal binnen nu en 1 maart zijn.

    Voordelen nieuwe server
    - Flexibeler, dus makkelijk uit te breiden wanneer de site traag is.
    - Meer ondersteuning dus technisch zijn er meer mogelijkheden.
    - Nieuwe mailserver, dus mail zal ook bij hotmail eindelijk weer aankomen

    Ondervinden we hinder van de migratie?
    Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen. We proberen de downtime tot een minimum te beperken.

    Wanneer is het precies?
    Het onderhoud zal Vrijdag 22 februari plaatsvinden vanaf 10 uur.

    Update
    Verhuizing naar nieuwe server is zonder problemen verlopen (Y) Welkom :D

    We gaan even de performance (snelheid) van Q de komende dagen in de gaten houden. Mocht de site toch nog traag zijn, zullen we even wat moeten uitbreiden. Bij mij is ie nu iig lekker snel.

    Als het goed is zou iedereen nu ook weer mail moeten ontvangen (banana)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 13:58 ]


    Dit is mijn signature...

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Altijd gelijk zo defensief als iemand iets zegt over quizlet (cat)

    Je zult wel blij zijn nu, niemand kan op quizlet komen om te klagen :Y)


    +100 Appreciation points

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:05 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, in dit soort dingen sta ik voor Rutger in, omdat ik weet hoe kut Hosting gedoe is en ik het oneerlijk vind hoe sommige mensen reageren. :Y)

    Rutger schreef:
    DarkSavior schreef:
    En constant klagen gaat helpen omdat? Rutger weet dat er problemen zijn en doet er echt wel zijn best, maar hij kan ook niet alles. Ik bedoel, Quizlet wordt gehost bij een bedrijf, als hij dus iets aan de server wilt laten aanpassen (bijvoorbeeld meer RAM) zullen zij dat voor hem moeten doen. Dat kan hij niet, dus je zult geduld moeten hebben en gewoon rustig wachten.

    Dus dat. Probleem is alleen door technische dienst van de host op te lossen. Gisteravond is er veel gesleuteld en vandaag leek alles goed te gaan. Rond 8 uur liep alles nog zonder problemen. Afgelopen dagen heb ik letterlijk meer dan 250 mailtjes met mn host gewisseld dus zeg alsjeblieft niet dat ik niets aan t probleem doe. Sommige dingen zijn niet zo 1-2-3 opgelost (zoals bijvoorbeeld spoiler tags).

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ja, in dit soort dingen sta ik voor Rutger in, omdat ik weet hoe kut Hosting gedoe is en ik het oneerlijk vind hoe sommige mensen reageren. :Y)

    (...)


    Rutger kiest de hosting, dus om nou de schuld helemaal naar hen af te schuiven... (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Rutger kiest de hosting, dus om nou de schuld helemaal naar hen af te schuiven... (cat)

    Nou, ik weet uit ervaring dat niet elke host is zoals die zich voordoet, maar goed. Wat jij wilt. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Het leven op Quizlet is inmiddels een soort van tocht door een dichte jungle van 'Oepie!'s geworden. Ik voel spontaan zo'n raar hoedje op mijn hoofd groeien, en een hakmes in mijn hand. :'D


    Omdat ik dit echt geniaal vind en ik me verveelde tijdens Engels:


    Stenenlikker

    Bij mij deed Q het niet maar het deed het een hele week niet in de avond 3:


    Words begin with a b c, numbers begin with 1 2 3, music begin with do re mi and friendship is whit you and me

    Ik heb die Oepsie melding al heel lang niet meer gehad, maar op mijn mobiel laad Quizlet 9999999999 van de 10000000000 niet. en dat is serieus, ik overdrijf niet.
    kan Quizlet terug op de oude server, misschien doet hij jet dan weer wel? of kan dat niet?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    Ik heb die Oepsie melding al heel lang niet meer gehad, maar op mijn mobiel laad Quizlet 9999999999 van de 10000000000 niet. en dat is serieus, ik overdrijf niet.
    kan Quizlet terug op de oude server, misschien doet hij jet dan weer wel? of kan dat niet?

    Het ligt niet aan de server.... Het ligt aan de layout, die wordt niet altijd even goed weergeven op bepaalde browser. Op mijn Android Tablet werkt Quizlet wel in de Opera Mobile browser, maar niet op de standaard browser.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op mijn telefoon laadt hij alleen de reclame maar op mijn computer doet hij het gelukkig nu wel weer gewoon.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    Op mijn telefoon laadt hij alleen de reclame maar op mijn computer doet hij het gelukkig nu wel weer gewoon.


    26 - 02 - '16

    Dicapri schreef:
    Op mijn telefoon laadt hij alleen de reclame maar op mijn computer doet hij het gelukkig nu wel weer gewoon.


    Bij mij ook, al valt het nu wel weer mee


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.