• Na flink wat werk achter de schermen zijn we eindelijk klaar om Quizlet op een nieuwe server over te zetten! Een exacte datum hebben we nog niet, maar het zal binnen nu en 1 maart zijn.

    Voordelen nieuwe server
    - Flexibeler, dus makkelijk uit te breiden wanneer de site traag is.
    - Meer ondersteuning dus technisch zijn er meer mogelijkheden.
    - Nieuwe mailserver, dus mail zal ook bij hotmail eindelijk weer aankomen

    Ondervinden we hinder van de migratie?
    Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen. We proberen de downtime tot een minimum te beperken.

    Wanneer is het precies?
    Het onderhoud zal Vrijdag 22 februari plaatsvinden vanaf 10 uur.

    Update
    Verhuizing naar nieuwe server is zonder problemen verlopen (Y) Welkom :D

    We gaan even de performance (snelheid) van Q de komende dagen in de gaten houden. Mocht de site toch nog traag zijn, zullen we even wat moeten uitbreiden. Bij mij is ie nu iig lekker snel.

    Als het goed is zou iedereen nu ook weer mail moeten ontvangen (banana)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 13:58 ]


    Dit is mijn signature...

    WÁT neeeeee.
    *Probeert zich te bedenken wat ze in godsnaam de hele dag gaat doen*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Geen probleem. Ik zit dan op school.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Vrijdag heb ik het gelukkig erg druk -ik ben er dan ook amper, haha.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 22:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Huh, maar het zou toch juist niet in de vakantie zijn? Sorry maar vrijdag heb ik toch echt nog vakantie ;S

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 9:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    EsmeexLouis schreef:
    Huh, maar het zou toch juist niet in de vakantie zijn? Sorry maar vrijdag heb ik toch echt nog vakantie ;S


    Het zou niet in het weekend zijn, maar over vakantie is volgens mij niets gezegd.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ach mensjes, hoe eerder het gebeurd, hoe eerder we ervan af zijn ^_^ Goeie reden meteen om toch maar eens dat huiswerk te maken wat je al hele lange tijd hebt laten liggen, of om eens af te spreken met vriendinnen en de stad in te trekken. Of om een leuke serie- of film middag te houden en allemaal afleveringen te kijken van je favoserie of bijvoorbeeld een disneymarathon - me love disney :'D. Of om eens een middagje goed te schrijven, zonder afgeleid te worden door Q. Bekijk het positief!
    En het is niet het einde van de wereld als Q er een dag uitligt... al zou het dus wel uberkomisch zijn mocht morgen meteen het einde van de wereld naderen :'D

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 9:41 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    No problem! Heb dan toch verjaardagsfeest van mijn broertje. Handig dus ^^'.


    I believe in yesterday.

    EsmeexLouis schreef:
    Huh, maar het zou toch juist niet in de vakantie zijn? Sorry maar vrijdag heb ik toch echt nog vakantie ;S

    Er kan niet met iedereen rekening gehouden worden. Bovendien zijn de vakanties verdeeld per land/gedeelte van een land.


    You are beautiful, you are love.

    Oh gosh, hij ligt er dus morgen uit :c
    Nou ja, ik zal maar een dag moeten overleven zonder Q... Gaat moeilijk worden, maar gelukkig moet ik toneelspelen, dus dat zal de pijn verzachten... Hoop ik.


    I will keep watch.

    MORGEN KUNNEN JULLIE LEKKER NIET OP QUIZLET!


    (krul)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 22:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)



    My joy!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)


    My joy!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fine, dat word op word schrijven...
    Maar ligt de site er dan van morgen 10 uur tot zaterdag 10 uur uit, of begrijp ik het weer eens verkeerd?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Folklore schreef:
    (...)
    Er kan niet met iedereen rekening gehouden worden. Bovendien zijn de vakanties verdeeld per land/gedeelte van een land.


    Het noorden en het midden hebben nu vakantie, alleen het zuiden niet. Maar inderdaad er kan niet met iedereen rekening worden gehouden.


    Physics is awesome