• Mijn naam, Sevda, betekend in het turks liefde. Best ironisch aangezien mijn liefdesleven altijd al bagger was. Ik heb nauwelijks tot nooit een crush, nou ik had er eindelijk een, kreeg een relatie. Nog steeds bagger, knipperlichtrelatie. Nou, dat nu al een maandje uit, geen verandering, nog steeds zo goed als bagger. Ik vind niemand leuk, een hele goede vriend van me vindt mij leuk en dat laat 'ie merken terwijl ik 'm toch duidelijk heb afgewezen, dus zelfs vanaf de andere kant wordt het er niet beter op :'D

    Maar aangezien ik houd van liefdes verhaaltjes, zelfs al heb ik zelf niets liefs te vertellen, wil ik jullie liefdesleven wel eens weten.
    Vrijwilligers om mij een romantisch (of niet) verhaaltje te vertellen over jullie liefdesleventjes? c:
    Of me te steunen in het kutliefdesleven-leven? :c


    Let it come and let it be

    Dumbledore schreef:
    Even een update over mijn liefdesleven, want ik gooi het liever op Q dan dat ik mijn vrienden er constant mee lastig loop te vallen. Het gaat super goed, maar ik vind het via Whatsapp altijd zo moeilijk lopen. Niet dat ik een Whatsapp relatie wil, maar we praten nou eenmaal veel via Whatsapp, maar ik moet altijd beginnen met praten en hou ook het gesprek lopende. Opzich is dit geen groot drama, maar het is gewoon leuk om een keer wakker te worden en 'goeiemorgen' te krijgen, ipv. dat ik dat steeds moet doen. Het gaat overigens wel echt super goed als we bij elkaar zijn, dan gaat het gewoon zoals het moet. Niet dat ik er echt mee zit dat het via whatsapp niet zo geweldig gaat, maar afentoe is het wel een beetje balen.

    Misschien is er een reden voor dat hij niet zo makkelijk whatsappt. De vriend van een klasgenoot van me heeft bijvoorbeeld een hekel aan mobiel bereikbaar zijn. Dus misschien kun je hem gewoon eens vragen waarom hij bijna nooit begint met een appje.
    Inderdaad niet een groot drama, maar je kunt het er gewoon over hebben lijkt me. En fijn dat het verder super gaat. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Dumbledore schreef:
    Even een update over mijn liefdesleven, want ik gooi het liever op Q dan dat ik mijn vrienden er constant mee lastig loop te vallen. Het gaat super goed, maar ik vind het via Whatsapp altijd zo moeilijk lopen. Niet dat ik een Whatsapp relatie wil, maar we praten nou eenmaal veel via Whatsapp, maar ik moet altijd beginnen met praten en hou ook het gesprek lopende. Opzich is dit geen groot drama, maar het is gewoon leuk om een keer wakker te worden en 'goeiemorgen' te krijgen, ipv. dat ik dat steeds moet doen. Het gaat overigens wel echt super goed als we bij elkaar zijn, dan gaat het gewoon zoals het moet. Niet dat ik er echt mee zit dat het via whatsapp niet zo geweldig gaat, maar afentoe is het wel een beetje balen.


    Niet teveel van aantrekken. Eerst dacht ik ook van: WAAROM stuur je niets terug?!
    Maar bleek iets heel anders aan de hand te zijn.

    Je moet Whatss app loslaten, hoe moeilijk het ook is.
    Ik weet dat je een berichtje van hem verlangt en het is leuk als je die ook krijgt
    Sommige jongens zijn echter minder met hun telefoon bezig en sturen niet zo snel wat vanuit hunzelf.
    Tja, het is niet anders..

    Wees blij dat het voor de rest zo goed gaat ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh je wilt niet weten hoe vaak ik dat heb. Als ik een smsje stuur verwacht ik al amper een antwoord, omdat ik weet dat die eerder niet komt dan wel komt. Het was in het begin echt echt vervelend, maar me erom druk maken had geen zin dus liet ik het gewoon.
    En ook op MSN moet ik het gesprek een beetje aan de gang houden, dus ik ben het nu wel gewend. Betekent alleen niet dat ik het leuk vind. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan er ook niet heel erg mee zitten, maar toen we echt net iets hadden, stuurde hij vet veel naar me en heel vaak ook van die random lieve dingetjes. Het is niet dat ik iedere dag een slijm berichtje hoef te hebben, want ik vind het veel liever als hij zoiets in het echt zegt (wat hij ook doet), maar het is toch wel leuk om zoiets liefs te krijgen. En soms neem ik me ook voor om gewoon hem te laten beginnen met praten, maar dat lukt me niet haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Die periode moet iedereen doorheen! Naarmate je relatie langer duurt, wordt het telefooncontact gewoon minder :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Het is bij mij al een wonder als mijn vriend reageert op sms'jes of whatsappjes, ik kan soms een week niets krijgen :'D

    Bij mij was het juist het omgekeerde. Als ik een avond niet reageerde op Whatsapp, had ik meteen tien gemiste oproepen en tientallen berichtjes met "waar ik in hemelsnaam was". Ook niet erg fijn. :'D
    Op dit moment vind ik weer een jongen leuk, maar hij heeft een nieuwe scharrel. :C Dus dat wordt 'm ook niet echt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dumbledore schreef:
    Ik kan er ook niet heel erg mee zitten, maar toen we echt net iets hadden, stuurde hij vet veel naar me en heel vaak ook van die random lieve dingetjes. Het is niet dat ik iedere dag een slijm berichtje hoef te hebben, want ik vind het veel liever als hij zoiets in het echt zegt (wat hij ook doet), maar het is toch wel leuk om zoiets liefs te krijgen. En soms neem ik me ook voor om gewoon hem te laten beginnen met praten, maar dat lukt me niet haha.


    Ik vind het juist vervelend dat het constant van me verlangt word, dat ik moet antwoorden en dingen moet gaan sturen. Ik spreek hem vaak genoeg, een paar uur even geen contact ga je niet dood van en ik irriteer me soms dood aan al die verplichtingen. D: Waarschijnlijk ziet hij het ook zo.
    Oh, je moet trouwens nooit dingen gaan vergelijken met 'aan het begin' want aan het begin is gewoon alles anders. Dat veranderd gewoon allemaal.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 1:53 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vind het juist vervelend dat het constant van me verlangt word, dat ik moet antwoorden en dingen moet gaan sturen. Ik spreek hem vaak genoeg, een paar uur even geen contact ga je niet dood van en ik irriteer me soms dood aan al die verplichtingen. D: Waarschijnlijk ziet hij het ook zo.
    Oh, je moet trouwens nooit dingen gaan vergelijken met 'aan het begin' want aan het begin is gewoon alles anders. Dat veranderd gewoon allemaal.

    Daarom verwacht ik dat niet meer van je. Betekent alleen niet dat ik het niet fijn zou vinden als je antwoordt. Want hoeveel zeggen we nu nog op msn?
    Ik verlang best terug naar het begin van onze relatie. Toen praten we 24/7, had ik je complete constante en onbeperkte aandacht voor me en reageerde je bijna meteen als ik wat zei. Dat wordt alleen maar minder en minder. Maar goed, wat doe je eraan? En daarbij, in een relatie heb je nu eenmaal verplichtingen anders loopt het niet echt.
    Ik vind je wel geweldig hoor :3 En ik hou ook heel veel van je. (flower)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 7:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Bij mij was het juist het omgekeerde. Als ik een avond niet reageerde op Whatsapp, had ik meteen tien gemiste oproepen en tientallen berichtjes met "waar ik in hemelsnaam was". Ook niet erg fijn. :'D
    Op dit moment vind ik weer een jongen leuk, maar hij heeft een nieuwe scharrel. :C Dus dat wordt 'm ook niet echt. :'D

    Och man, verschrikkelijk lijkt me dat. Ik zag mijn toenmalige vriend een keer in de week en we spraken elkaar om de twee/drie dagen via msn and that was totally fine. Denk dat je je ook vooral niet moet laten opfokken en jezelf verplichten gesprekken aan de gang te houden als er niks te zeggen valt.
    What's the use of talking when you've got nothing to say?


    No growth of the heart is ever a waste

    Still love myself. (:


    Bad decisions make good stories.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vind het juist vervelend dat het constant van me verlangt word, dat ik moet antwoorden en dingen moet gaan sturen. Ik spreek hem vaak genoeg, een paar uur even geen contact ga je niet dood van en ik irriteer me soms dood aan al die verplichtingen. D: Waarschijnlijk ziet hij het ook zo.
    Oh, je moet trouwens nooit dingen gaan vergelijken met 'aan het begin' want aan het begin is gewoon alles anders. Dat veranderd gewoon allemaal.

    Helemaal waar. Ik werd er gek van dat hij constant vroeg wat ik aan het doen was en of alles nog wel goed tussen ons zat. Ik zag hem drie, soms vier, keer in de week en dat vond ik méér dan genoeg. Al had ik in het begin eerst het gevoel dat ik áltijd bij hem wilde zijn, maar dat nam rap af toen hij me zo begon te claimen en egoïstisch deed. Mannen moeten me niet gaan claimen, want dan heb ik het al snel gehad.
    Misschien ben ik gewoon niet gemaakt voor een relatie, maar juist voor losse scharrels. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ik ooit getrouwd zal zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Helemaal waar. Ik werd er gek van dat hij constant vroeg wat ik aan het doen was en of alles nog wel goed tussen ons zat. Ik zag hem drie, soms vier, keer in de week en dat vond ik méér dan genoeg. Al had ik in het begin eerst het gevoel dat ik áltijd bij hem wilde zijn, maar dat nam rap af toen hij me zo begon te claimen en egoïstisch deed. Mannen moeten me niet gaan claimen, want dan heb ik het al snel gehad.
    Misschien ben ik gewoon niet gemaakt voor een relatie, maar juist voor losse scharrels. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ik ooit getrouwd zal zijn.


    Nou ja, een relatie kan goed werken als je een goede balans vind. Een vriend die je gewoon los kan laten en niet constant je aandacht vraagt is makkelijk mee te leven. Jouw ex was echt een creep zoals hij je opeiste. Dan zou ik ook zo'n idee krijgen van; Ik hou het wel bij scharrels. Maar het kan natuurlijk ook heel anders gaan in een relatie waardoor je dat gevoel niet krijgt.
    Ik ben blij dat het in mijn relatie niet zó erg is. We kunnen heus wel een paar uur zonder contact en niemand gaat steeds vragen: Waar was je? Behalve als het uit nieuwsgierigheid is, dan. Nou, het is in ieder geval niet stalkerig eng en Mitchell raakt eraan gewend dat ik hem niet constant op mijn nek wil hebben, een stuk prettiger.


    Your make-up is terrible

    Insurgent schreef:
    Ik heb er geen. Nog nooit een vriendje gehad en mijn crush heeft een vriendin.


    precies dit.


    ailoveejoee.

    Het mijne is pretty romantic (cat)
    Maar dat gooi ik niet hier :p


    Has no one told you she's not breathing?