• Ik zag zojuist op facebook een bericht dat het evenement IBE (International Breakdance Event) misschien uit Heerlen weg moet.
    Het evenemt wordt al jaren in Heerlen gehouden, het is een van de grootste breakdance gebeurtenissen ter wereld! En dat willen ze weghalen uit Heerlen! D:

    Sorry hoor, maar ik kan hier echt boos om worden! Ze kunnen het toch niet maken om zo'n succesvol evenemt weg te halen?! Er komen mensen over de hele wereld heen, er zijn zelfs battles/performance geweest van crews die het Amerikaanse programma 'America's Best Dance Crew' gewonnen hebben, een van de grootste dans competities uit heel Amerika!

    Ze hebben dus nu een facebook pagina opgericht die er voor pleit dat IBE gewoon in Heerlen moet blijven.
    Ik kan me voorstellen dat vele van jullie nog nooit van IBE gehoord heeft, of mensen die het misschien geen reet interesseren, maar voor diegene hier die facebook hebben, zouden jullie de pagina alsjeblieft willen liken/delen of iets? Want ik zou het echt schandalig vinden als IBE weg gaat!
    Link naar de facebook pagina: KLIK


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb geen facebook, maar ik hoop voor je dat het in Heerlen mag blijven :3.


    i put the fun in funeral

    Ik heb het geliked hoor,


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Backfire schreef:
    Ik heb geen facebook, maar ik hoop voor je dat het in Heerlen mag blijven :3.

    Okeej (; Ja ik hoop ook echt dat het mag blijven!

    CarrotNiall schreef:
    Ik heb het geliked hoor,

    Thanks! C:


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb het ook al geliked.


    26 - 02 - '16

    Thanks! (:


    Inspiration can hit you any time