• The Hogwarts Games

    The Hogwarts Games.
    In Panem, there are the Hunger Games,
    In Brittan, there are the Hogwarts Games.
    Each house gives 6 tributes, 3 boys, 3 girls


    Welcome, to the Hogwarts Games


    Tributen:
    Ravenclaw:
    | Johanna Elena Ionavna || xAquamaris
    | Cecily Maya Romero || Naturawolf
    | Selena Nathalia Johnson || Praelectio
    |
    |
    |
    Gryffindor:
    | Jona Diana Riona || xAquamaris
    | Nuruli Senvas || Legolas10
    | Diana Morgan Rizzoli || xMockingjayz
    | Seth Jack Morror || Naturawolf
    |
    |
    Hufflepuff:
    | Lily Mary Morgan|| Naturawolf
    |
    |
    | Tikoko Nokmy Nevalames || Legolas10
    |
    |
    Slytherin:
    | Alayne Niara Jackson || xMockingjayz
    | Lynn Jo Ister || xAquamaris
    | Daniel Ethan Whitewood || Praelectio
    |
    |
    |

    Regels:
    | Geen originele karakters uit de boeken.
    | Geen geruzie buiten de RPG
    | Als je iets in OOC wil zeggen, doe dat met haakjes: (), {}, [], ||
    | De nodige ervaring in de RPG
    | Schrijf minimal 3 regels vol
    | Enkel ik (xAquamaris) open nieuwe topics
    | Vermoord geen tributen zonder toestemming van de ‘eigenaar’ van de tribuut
    | Meld naamsveranderingen!


    Ik trek elke ongeveer zaterdag 1 à 2 lootjes

    Rollen & praattopic

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 18:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn Topic


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    (Mijn topics. En nog steeds heb ik een hekel aan het feit dat er mensen vermoordt gaan worden... Nou ja, het blijven de Hongerspelen. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Why? 'T is maar een RPG :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Weet ik... Maar... Ik weet het niet. Ik ga bepaalde personages leuk vinden en dan gaan die dood. :3 Nou ja, waar beginnen we precies?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [De privésessies. Iedereen post ze, en dan krijg je een cijfer. Wil er me trouwens iemand helpen met het geven van de cijfers? Ik geef dan een cijfer, degene die helpt geeft een cijfer, en dan nemen we het gemiddelde.]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Mijn topics.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    My topics


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xAquamaris schreef:
    [De privésessies. Iedereen post ze, en dan krijg je een cijfer. Wil er me trouwens iemand helpen met het geven van de cijfers? Ik geef dan een cijfer, degene die helpt geeft een cijfer, en dan nemen we het gemiddelde.]


    [Ik wil wel helpen met de cijfers?
    Ik heb dit zelf nog nooit gedaan - zo'n stukje schrijven voor bij de spelmakers - dus dat wordt nog moeilijk]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    (...)

    [Ik wil wel helpen met de cijfers?
    Ik heb dit zelf nog nooit gedaan - zo'n stukje schrijven voor bij de spelmakers - dus dat wordt nog moeilijk]


    [Je moet ook geen stuk schrijven voor de spelmakers. Je bekijkt de trainingen, en je post hier wat je voor die training een behoorlijk cijfer vind. Ik doe dat ook, en dan nemen we een gemiddelde.
    AAN IEDEREEN: perfecte trainingen bestaan niet. Iedereen maakt zeker 1 of meerdere fouten.]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    (...)

    [Je moet ook geen stuk schrijven voor de spelmakers. Je bekijkt de trainingen, en je post hier wat je voor die training een behoorlijk cijfer vind. Ik doe dat ook, en dan nemen we een gemiddelde.
    AAN IEDEREEN: perfecte trainingen bestaan niet. Iedereen maakt zeker 1 of meerdere fouten.]


    [trainingen? Zoals met al de tributen samen?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    (...)

    [trainingen? Zoals met al de tributen samen?]


    Privétrainingen. Iedereen post ze, de privétraining van zijn/haar tribuut, en dan worden er punten op gegeven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Wacht ff. Ik begrijp het niet. Wat is er nou met privésessies en trainingen? Kheb nog nooit Hungergames gezien, of gelezen, dus ik heb echt geen idee wat je nou moet doen.:$]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    xAquamaris schreef:
    (...)

    Privétrainingen. Iedereen post ze, de privétraining van zijn/haar tribuut, en dan worden er punten op gegeven.


    [de privésessies in de echte serie met een spelmaker. Dat bedoelde ik dus meer. Dat je het aan iemand laat zien?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    (...)

    [de privésessies in de echte serie met een spelmaker. Dat bedoelde ik dus meer. Dat je het aan iemand laat zien?]


    |Ik begrijp niet goed wat je bedoeld. Ik kan ze ook laten opsturen via PB, maar waarom niet hier?|


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    (...)

    |Ik begrijp niet goed wat je bedoeld. Ik kan ze ook laten opsturen via PB, maar waarom niet hier?|


    [Ken je de boeken van THG wel? Dan moeten de tributen het toch aan de spelmakers laten zien en dan schiet Katniss die pijl naar een van de spelmakers. Dat bedoelde ik met privésessies]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen