• Ik zet hier even een eigen ervaring neer, wie weet hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt.
    Situatie: Ik en een vriendin gingen naar de kermis. De kermis stelde niet zo veel voor (een paar kraampjes, botsautootjes en zo'n bank waar je in kon zitten) en wij waren dus helemaal verzot op de botsautootjes. Wij daar dus meerdere rondes in gaan zitten en botsen en botsen. Wanneer wij aan de kant staan wachtend op de volgende ronde - knalt iemand keihard tegen mij op. Ik viel bijna de baan op. Ik denken: Dat klopt niet. Ik dus die richting op kijken, blijkt dat ze een stukje verderop staan. Dat meisje kijkt mij dus aan, trekt een ongelofelijk debiel gezicht en steekt haar middelvinger op. Ik denken: Die heb ik ook en steek vervolgens m'n eigen middelvinger op. Wij dus in die botsautootjes en hun met z'n vieren ook. Gingen ze tijdens die ronde telkens ons uitschelden. Ik dus proberen de boel kalm te houden en zeggen: 'Ja erg leuk, chill nou maar. Doe maar rustig.' Toen de ronde voobij was kwamen ze op ons af en scholden me voor de meest vreselijke dingen uit. Ik dacht: waar heb ik dat aan verdiend? Wij liepen dus weg via achteren naar huis heen en daar blijkt dat groepje te staan. Zij ons dus uitschelden. Dus ik draai me om naar hun, kijk ze even aan maar zeg niks. Ik zeg tegen mijn vriendin: Ik zal wel even laten zien hoe stoer ik ben door weg te lopen. Nou, wij dus rustig weglopen. Komen ze ons achterna, met z'n zessen. Eerst een beetje voorzichtig, daarna steeds dichterbij en dichterbij. Op een gegeven moment begint een van die meiden op m'n hakken te lopen en me in de rug te duwen. Ik dacht: Nu ga je te ver. Ik dus omdraaien en haar even vernietigend aankijken. Ze wilde uithalen met haar arm naar me maar ik greep haar beide armen vast. Nou, dus wij vervolgens vechten en vechten. Ik haar jas kapottrekken en keihard schreeuwen: Je blijft van me af! Er was nog een meisje die me van achteren aanviel maar daar deed ik niks op uit. Het leek wel of ik op dat moment geen pijn voelde. Op een gegeven moment gooide ik haar van me af en loop gewoon door. Doodkalm. Dat groepje was nogal geschokt en een paar mensen schreeuwen me nog na maar daar deed ik niks op uit. Ik had bewezen wat ik wilde bewijzen: Dat mensen hun handen thuis moeten houden. Tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat de trigger was om zo agressief tegen ons te doen.
    Dus: Hebben jullie ook zoiets dergelijks meegemaakt en hoe hebben jullie dat opgelost?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik heb ook zoiets meegemaakt. Toen werd ik voor mijn hoofd geslagen met een helm. =.=


    blame the bully.

    Jeetje =/
    Nahja, op de basisschool werd ik heel erg gepest, en ik zat bij mijn nicht in de klas en blabla. Entoen in de pauze toen zei ze iets heel gemeens -weet niet meer wat ze zei- maargoed, toen liep ik van haar vandaan.. Toen kwam ze achter me aan lopen en gaf me een trap in mijn buik, en ik weet nu nogsteeds niet waarom ze me trapte xD..

    En ook, zo'n jongen uit mijn klas -die mij het meeste pestte- zei een keertje ''ja na school ben je er geweest, we gaan je in elkaar slaan!'', gewoon zonder reden ofwat .__. Maargoed, toen was ik dus zo bang geworden dat ik nadat we uit waren naar de wc's ben gerend en daar een halfuur heb gezeten.. Stelletje fuckers xD


    I don't need words to feel those lips.

    @ Billlicious: Dat opwachten is idd klote. Bij mij op school - in de eerste, nog ver voor deze ervaring - had ik tijdens het basketbal toernooi ruzie met twee meiden. Vreselijk arrogante mensen, die zijn nog steeds geen zier veranderd. Enfin: ging dat meisje me duwen, ik keihard terug duwen en de volgende dag maar doorzeuren.
    Nee, mijn schooltijd is niet helemaal zonder littekens verlopen, maar het zijn wel de littekens die me sterker hebben gemaakt. Ik kan nu veel beter voor mezelf opkomen. Maar ja, ik ben ook weer 4 jaar ouder en dus 4 jaar wijzer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dude, jij bent keistoer =O


    Life is hard and then we die

    0.o
    Nee, nog nooit meegemaakt ;o En heb geen idee wat ik zo'n situatie zou doen >< keihard terugslaan ofzo .o.


    IDEM!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!