• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Regels:
    - Ik verwacht dat iedereen minimaal vijf regels schrijft, minder dan dat accepteer ik niet.
    - 16+ is toegestaan.
    - Off-topic gaan mag enkel als je een samenvatting wilt vragen of iets anders kleins. De rest bespreek je maar in een gastenboek.
    - Perfecte personages keur ik niet goed. Dit geldt ook voor personages die extra gaven hebben.
    - Maximaal twee rollen per persoon, van het verschillende geslacht.
    - Voor geen handelingen voor anderen uit, schrijf de naam van je personage boven je post en wees redelijk, ook al is dit een RPG gebaseerd op fantasie.
    -De Solar is nog niet bekend bij de spelers en ze hebben er dus geen ervaringen mee! Enkel de coach en de trainer weten wat de Solar precies inhoudt en hoe je deze moet leren toepassen.


    Rollen:
    De spelers –Vier meisjes en vier jongens.-
    - Hayley Cheryl Summers. || Middenvelder. || Praelectio.
    - June Moore || Spits. || SPECS.
    - Faye Jo Williams. || Spits. || Sicam.
    - Catarina Silver Valentine. || Keeper. || Crazylove4.
    - Zain Samir Saoudi. || Verdediger. || Praelectio.
    - Louis Mason Delfino.. || Crazylovex.
    - Terra Johnson. || Middenvelder. || Destined.
    -

    Overigen –Coach, trainer, verpleger etc.-
    -
    -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd –tussen de 16/18 voor de spelers, minimaal 22 voor een overige:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Veldplek:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 21:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Trainer en coach is toch ook hetzelfde?


    You were born original, don't die as a copy.

    Praelectio schreef:
    Nog snel een belangrijke vraag:

    Heeft iemand de behoefte om een trainer/coach te spelen? Je mag je eigen personage gewoon houden, maar het leek me wel zo handig als we een coach/trainer hadden. Het kan ook een trainer en een coach ineen zijn. Geslacht maakt niets uit in dit geval. Anders zal ik het zelf moeten doen, want zonder coach of trainer komen we niet heel ver.

    Het eerste topic zal ik vanavond openen, inclusief een praattopic voor vragen.


    Het is dat ik geen 2 personen bij kan houden, anders had ik het maar al te graag gedaan :X


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    SPECS schreef:
    Trainer en coach is toch ook hetzelfde?


    Een coach regelt de opstellingen en zorgt ervoor dat zijn of haar team mentaal ook klaar is om te spelen, net zoals hij belangrijke beslissingen in het team neemt. Een trainer traint de spelers fysiek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh maar in de serie zelf doet arch (of hoe je dat schrijft) toch het allebei?xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh maar in de serie zelf doet arch (of hoe je dat schrijft) toch het allebei?xd


    Nee, hoor. Aarch was de coach en Clamp was de trainer. Na Clamp kreeg je Artegor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Nee, hoor. Aarch was de coach en Clamp was de trainer. Na Clamp kreeg je Artegor.


    Oh.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Het eerste topic.


    Reading a good book is like taking a journey.

    als jullie nog niemand hebben voor de rol als coach. Wil ik best proberen twee rollen te spelen (die van coach en van Terra)
    ik heb zelf 10 jaar lang gevoetbald (veldvoetbal) en heb Galactik football seizoen 1 en 2 gezien, dus heb wel beetje ervaring op het voetbal gebied.
    Ik zal morgen personage voor coach inleveren als je geinteresseerd bent en dan schrijf ik gelijk het beginstuk van Terra.

    moet je trouwens gelijk naar Altara toe in het eerste stuk of mag dat ook in het 2e of 3e stuk dat Terra dan aankomt.
    (dan kan ik namelijk wat meer van zijn normale leven laten zien voor dat hij bij het team komt)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    als jullie nog niemand hebben voor de rol als coach. Wil ik best proberen twee rollen te spelen (die van coach en van Terra)
    ik heb zelf 10 jaar lang gevoetbald (veldvoetbal) en heb Galactik football seizoen 1 en 2 gezien, dus heb wel beetje ervaring op het voetbal gebied.
    Ik zal morgen personage voor coach inleveren als je geinteresseerd bent en dan schrijf ik gelijk het beginstuk van Terra.

    moet je trouwens gelijk naar Altara toe in het eerste stuk of mag dat ook in het 2e of 3e stuk dat Terra dan aankomt.
    (dan kan ik namelijk wat meer van zijn normale leven laten zien voor dat hij bij het team komt)


    Nee, je hoeft niet meteen naar Altara toe, dat mag in meerdere stukken zijn. Ik had het enkel gedaan omdat jullie dan wisten hoe het daar ongeveer in zijn werk zou gaan. :3
    En ik heb heel graag dat je de rol als coach op je neemt, als je dat wilt natuurlijk! Je mag je eerste stuk posten wanneer je wilt, neem je tijd maar. :3 Ik ben er morgen wel pas weer na vijven, maar ik ben de hele avond en morgenavond gewoon online.


    Reading a good book is like taking a journey.

    okeeyy, das mooi, want ik had al een beetje wat dingen voor in het begin uitgedacht. Dan kan ik dat gewoon blijven doen. :D

    jaa, tuurlijk wil ik coach zijn is tof. Moet alleen wel beetje opletten dat ik me eigen speler niet voortrek :X maar dat komt wel goed denk ik.
    dan zal ik het coach-stuk ook zo snel mogelijk posten. dankje voor je hulp!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    okeeyy, das mooi, want ik had al een beetje wat dingen voor in het begin uitgedacht. Dan kan ik dat gewoon blijven doen. :D

    jaa, tuurlijk wil ik coach zijn is tof. Moet alleen wel beetje opletten dat ik me eigen speler niet voortrek :X maar dat komt wel goed denk ik.
    dan zal ik het coach-stuk ook zo snel mogelijk posten. dankje voor je hulp!


    Haha, ik heb het ook vaker dat ik dan mijn eigen personages op een hele stille manier een beetje ga voortrekken. :') Ik zeg er wel wat van als het te overdreven gaat worden, al denk ik niet dat -dat zo'n vaart zal lopen. Doe maar precies zoals je wilt, desnoods zijn je stukken gewoon een stuk langer. Ik zal je af en toe wel wat helpen als je iets van deze Flux niet zo goed begrijpt of zo, maar je mag ook zelf verzinsels erbij verzinnen, dat maakt het allemaal een stuk interessanter. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    jaa is goed :)
    ahh, komt denk ik vast wel goed. Als jullie me gwn corrigeren als ik iets fout doe dan verbeter ik het gwn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het is het beste dat als iemand er ergens niet mee eens is dat het gewoon in de groep word gegooid, iedereen moet het naar zijn zin hebben in het rpg eh.:)
    Heb zelf al een paar uur mijn bericht open staan maar weet niet goed hoe te beginnen.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het is het beste dat als iemand er ergens niet mee eens is dat het gewoon in de groep word gegooid, iedereen moet het naar zijn zin hebben in het rpg eh.:)
    Heb zelf al een paar uur mijn bericht open staan maar weet niet goed hoe te beginnen.(cat)


    lijkt me goed plan dat het gelijk de groep in wordt gegooid, want dan krijg je niet van dat achterdochtige gedoe.

    Het best kun je beginnen door (instrumentale) muziek op te zetten en je ogen te sluiten, terwijl je denkt aan wat je voor je ziet als je aan galactik football denkt. Kijk naar de mensen, huizen, omgeving en zoek jouw inspiratiepunten om mee te beginnen en bedenk daar een kort verhaaltje bij. Vervolgens kijk je naar wat zou jouw personage daar doen.

    Veel succes met schrijven


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    SPECS schreef:
    Het is het beste dat als iemand er ergens niet mee eens is dat het gewoon in de groep word gegooid, iedereen moet het naar zijn zin hebben in het rpg eh.:)
    Heb zelf al een paar uur mijn bericht open staan maar weet niet goed hoe te beginnen.(cat)


    Uhm... Je zou naar Hayley of Zain toe kunnen gaan? Die heb ik maar even alvast naar die zaal gestuurd zodat ik tenminste een fatsoenlijk voorbeeld kon geven. Aan de andere kant was dat misschien niet mijn mooiste zet geweest. Nu voel ik me dom, applaus.
    Daarbij wil ik nu even zeggen, kunnen we dit in het praattopic voortzetten? Anders spammen we het rollentopic vol en er zijn nog mensen die hun rol moeten afmaken. :')


    Reading a good book is like taking a journey.