• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Regels:
    - Ik verwacht dat iedereen minimaal vijf regels schrijft, minder dan dat accepteer ik niet.
    - 16+ is toegestaan.
    - Off-topic gaan mag enkel als je een samenvatting wilt vragen of iets anders kleins. De rest bespreek je maar in een gastenboek.
    - Perfecte personages keur ik niet goed. Dit geldt ook voor personages die extra gaven hebben.
    - Maximaal twee rollen per persoon, van het verschillende geslacht.
    - Voor geen handelingen voor anderen uit, schrijf de naam van je personage boven je post en wees redelijk, ook al is dit een RPG gebaseerd op fantasie.
    -De Solar is nog niet bekend bij de spelers en ze hebben er dus geen ervaringen mee! Enkel de coach en de trainer weten wat de Solar precies inhoudt en hoe je deze moet leren toepassen.


    Rollen:
    De spelers –Vier meisjes en vier jongens.-
    - Hayley Cheryl Summers. || Middenvelder. || Praelectio.
    - June Moore || Spits. || SPECS.
    - Faye Jo Williams. || Spits. || Sicam.
    - Catarina Silver Valentine. || Keeper. || Crazylove4.
    - Zain Samir Saoudi. || Verdediger. || Praelectio.
    - Louis Mason Delfino.. || Crazylovex.
    - Terra Johnson. || Middenvelder. || Destined.
    -

    Overigen –Coach, trainer, verpleger etc.-
    -
    -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd –tussen de 16/18 voor de spelers, minimaal 22 voor een overige:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Veldplek:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 21:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zie praattopic.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Naam: Gideon Anderson
    Leeftijd: 53
    Karakter: Gideon is een ex-voetballer en ex-trainer die na zoveel jaar in de vergetelheid te zijn geraakt uit het niets opduikt in Saena. Hij wilt een nieuw team beginnen met nieuwe, frisse jongeren en is vast besloten om de Galactik Football Cup te winnen. Vaak is Gideon te vinden in zijn kantoor waar hij nieuwe tactieken, opstellingen en spelsituaties bedenkt. Hij is veel bezig om de ultieme manier te creëren om te kunnen winnen. Daarbij is hij ook nog schrijver van boeken over voetbal en heeft net zijn laatste boek afgeschreven wanneer hij begint om een nieuw team te starten.
    Uiterlijk: Gideon is een lange man met zwarte haren die inmiddels al grijs beginnen te worden. Hij heeft een baard en snor rond zijn gezicht en draagt vaak een blouse met een zwarte jas erover. Aan zijn rechterbeen heeft hij noodgedwongen een spier moeten laten verwijderen en daarom loopt hij nu wat kreupel met een eikenhouten wandelstok.
    Veldplek: Coach
    Extra: Doordat zijn spier is weggehaald moet hij medicijnen slikken tegen de pijn, maar dit doet hij vaak in combinatie met alcohol. Hij probeert de pijn te genezen/verdoven in plaats van ermee te leven. Hij heeft de neiging weg te rennen voor zijn problemen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Naam: Louis Mason Delfino.
    Leeftijd: 17 jaar oud.
    Karakter: Louis is voor zijn leeftijd erg speels en spontaan. Hij zegt wat in hem op komt en kan daardoor ook wel eens dingen zeggen waar hij later spijt van heeft. Hij zou niet zo heel snel boos op je worden, maar als je echt te ver gaat kan hij wel uitvallen en je gaan negeren. Louis raakt snel afgeleid wat niet altijd handig is op het veld. Wel weet hij meteen wat om zich heen gebeurd doordat hij zo goed op zijn omgeving let. Daardoor past verdediger ook het best bij hem. Toen hij nog maar net kon lopen liep hij al achter ballen aan en begon er tegen te schoppen. Het was altijd al zijn droom geweest om ooit auditie te doen voor het voetbalteam van Saena, en daarna aangenomen te worden natuurlijk.
    Louis heeft een obsessie met de kleur oranje en wortels.
    Uiterlijk:


    Veldplek: Verdediger.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 21:01 ]


    Everyone is perfect in his or her own way.

    Niet om het een of ander want ik ben blij dat je mee doet, maar......een jongen Louis noemen en de foto van Louis tomlinson?(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Niet om het een of ander want ik ben blij dat je mee doet, maar......een jongen Louis noemen en de foto van Louis tomlinson?(cat)


    Als ze een foto van Liam Payne had gekozen, wat had je dan gezegd? ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Als ze een foto van Liam Payne had gekozen, wat had je dan gezegd? ;p


    ......Ik heb het gewoon niet zo op beroemde personen gebruiken in je rpg's.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oehoehoeh, ik wil ook meedoen, ghehe ^^ Still possible? En zo ja, wat voor persoontje mag ik gaan doen?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Sherpa schreef:
    Oehoehoeh, ik wil ook meedoen, ghehe ^^ Still possible? En zo ja, wat voor persoontje mag ik gaan doen?


    Ik heb nog een trainer, verpleger of eventuele reserve nodig. Enkel de reserve moet mannelijk zijn, anders is het ongelijk. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kan zij niet een mannelijke rol overnemen van crazylove?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil opzich de mannelijke reserve wel op me nemen. Zal zo dadelijk even een personage maken (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Sherpa schreef:
    Ik wil opzich de mannelijke reserve wel op me nemen. Zal zo dadelijk even een personage maken (:


    We zijn aan het overleggen over het feit of je niet de mannelijke rol van crazylove op je kan nemen omdat zij weinig tijd heeft en alleen nog maar op dit topic heeft gereageerd, maar dat staat nog niet vast want ze moet er wel zelf mee instemmen.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    We zijn aan het overleggen over het feit of je niet de mannelijke rol van crazylove op je kan nemen omdat zij weinig tijd heeft en alleen nog maar op dit topic heeft gereageerd, maar dat staat nog niet vast want ze moet er wel zelf mee instemmen.:)


    Ik hoor het wel(: Ik maak eerst voorlopig wel een reserve speler, die andere rol overnemen kan altijd nog. Toch?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Sherpa schreef:
    (...)

    Ik hoor het wel(: Ik maak eerst voorlopig wel een reserve speler, die andere rol overnemen kan altijd nog. Toch?


    Denk het wel eh.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Naam:Christian Mcknee
    Leeftijd :17
    Karakter:Christian, ook wel Chris, is een gevoelige jongen. Ook al laat hij graag iedereen iets anders geloven. Chris heeft een moeilijke jeugd gehad, en het enige waar hij afleiding uit haalt is het voetballen en muziek maken. Christian kan met iedereen in het team wel opschieten, maar laat eigenlijk niemand echt toe. Hij is bang, dat wanneer hij zich aan iemand gaat hechten, dat hij alleen maar teleurgesteld kan worden. Net zoals hij teleurgesteld werd door zijn moeder, die na het overlijden van zijn vader weggleed in drank en drugs, een andere man leerde kennen en hem alleen achter liet als jongetje van 14. Vanaf dat moment heeft hij altijd voor zichzelf gezorgd.Hij heeft steeds vaker momenten dat hij zich rot voelt, en het liefst wil janken, maar hij houd zich sterk. Totdat hij er achter komt dat het niet meer wil. Hij knakt, stukje bij beetje, en breekt uiteindelijk volledig door midden.
    Uiterlijk:


    Veldplek:Reserve
    Extra: Ondanks alles is Chris een ongelooflijke clown, hij kan iedereen zich op zijn of haar gemak stellen en is een goede luisteraar. Zolang het maar bij luisteren blijft en hij zelf niet hoeft te praten.

    Duss, kan je hier wat mee?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 13:02 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Sherpa schreef:
    Naam:Christian Mcknee
    Leeftijd :17
    Karakter:Christian, ook wel Chris, is een gevoelige jongen. Ook al laat hij graag iedereen iets anders geloven. Chris heeft een moeilijke jeugd gehad, en het enige waar hij afleiding uit haalt is het voetballen en muziek maken. Christian kan met iedereen in het team wel opschieten, maar laat eigenlijk niemand echt toe. Hij is bang, dat wanneer hij zich aan iemand gaat hechten, dat hij alleen maar teleurgesteld kan worden. Net zoals hij teleurgesteld werd door zijn moeder, die na het overlijden van zijn vader weggleed in drank en drugs, een andere man leerde kennen en hem alleen achter liet als jongetje van 14. Vanaf dat moment heeft hij altijd voor zichzelf gezorgd.Hij heeft steeds vaker momenten dat hij zich rot voelt, en het liefst wil janken, maar hij houd zich sterk. Totdat hij er achter komt dat het niet meer wil. Hij knakt, stukje bij beetje, en breekt uiteindelijk volledig door midden.
    Uiterlijk:


    Veldplek:Reserve
    Extra: Ondanks alles is Chris een ongelooflijke clown, hij kan iedereen zich op zijn of haar gemak stellen en is een goede luisteraar. Zolang het maar bij luisteren blijft en hij zelf niet hoeft te praten.

    Duss, kan je hier wat mee?


    Lijkt me een goed personage :)
    Interessant verleden ook, ik ben benieuwd naar Chris in het verhaal :) Vind het echt heel origineel bedacht om hem een soort masker voor te houden. Dat hij altijd heel blij is en doet alsof hij de clown is, maar eigenlijk zich erg ongelukkig voelt :)
    Ben benieuwd :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.