• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jemima schreef:
    (...)

    De meeste mensen zijn zo beleefd om op iemand's anders post te wachten in een gesprek met meerdere personen.


    ja, en dan wacht je ook op iemands anders post. en diegene wacht ook op jou.
    zo lopen RPG's dus dood.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Bij 'onze' RPG, the Walking Dead Boat of Doom, is het eigenlijk standaard dat er lange posts worden geschreven. Elke keer. En dan niet lang in de zin van 4 zinnetjes, maar rustig +500 woorden of meer.

    De mensen die dat niet konden handelen, vallen vanzelf af. Zo zijn wij nu nog maar met zijn vieren over terwijl dat een derde is van het aantal waarmee we in het begin speelden.

    Ik denk dat je als je persé met een goedlopende RPG wilt beginnen/meedoen, je zelf de juiste mensen bij elkaar moet verzamelen.


    ars moriendi

    LadyCeliac schreef:
    (...)

    ja, en dan wacht je ook op iemands anders post. en diegene wacht ook op jou.
    zo lopen RPG's dus dood.


    Hiermee ben ik niet akkoord (:
    Als je een vaste wisselwerking hebt tussen de rpg-ers, blijft het net leven. Iedereen komt aan bod, iedereen doet mee,...
    Ikzelf doe mee aan een rpg dat al meer dan een jaar loopt, net doordat we zo werken (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LadyCeliac schreef:
    (...)

    ja, en dan wacht je ook op iemands anders post. en diegene wacht ook op jou.
    zo lopen RPG's dus dood.


    Ik vind het persoonlijk ontzettend onbeleefd als je niet het geduld kan opbrengen om op de post van een ander te wachten. Als je lang op iemand's reactie moet wachten dan kan je hem/haar toch gewoon een GB/PB sturen?

    Edit: Het is niet voor niks dat de RPG's waar stukken à 300 woorden worden geschreven het langer volhouden dan RPG's waar 3 regels geschreven worden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 17:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    Bij 'onze' RPG, the Walking Dead Boat of Doom, is het eigenlijk standaard dat er lange posts worden geschreven. Elke keer. En dan niet lang in de zin van 4 zinnetjes, maar rustig +500 woorden of meer.

    De mensen die dat niet konden handelen, vallen vanzelf af. Zo zijn wij nu nog maar met zijn vieren over terwijl dat een derde is van het aantal waarmee we in het begin speelden.

    Ik denk dat je als je persé met een goedlopende RPG wilt beginnen/meedoen, je zelf de juiste mensen bij elkaar moet verzamelen.

    Amen, sis. Amen. _O_


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Amen, sis. Amen. _O_

    Wij ownen gewoon met onze RPG. :Y)


    ars moriendi

    Ik vind het sowieso belachelijk dat je woorden zegt. Elke keer als je een stukje gaat plaatsen moet je dan op word kijken of tellen. Nee hoor gaat er bij echt niet in.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ik vind het sowieso belachelijk dat je woorden zegt. Elke keer als je een stukje gaat plaatsen moet je dan op word kijken of tellen. Nee hoor gaat er bij echt niet in.

    Je kan het wel inschatten. :') 200 woorden is ongeveer 10 zinnen, en zo moeilijk is het toch niet om je reactie in word te typen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DamnBieber schreef:
    Ik vind het sowieso belachelijk dat je woorden zegt. Elke keer als je een stukje gaat plaatsen moet je dan op word kijken of tellen. Nee hoor gaat er bij echt niet in.

    Of je schrijft het gewoon in word, zo moeilijk is dat echt niet hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DamnBieber schreef:
    Ik vind het sowieso belachelijk dat je woorden zegt. Elke keer als je een stukje gaat plaatsen moet je dan op word kijken of tellen. Nee hoor gaat er bij echt niet in.

    Nee man, neem die shit niet zo letterlijk. Je kan toch zelf wel zo'n beetje inschatten wat een decent amount is en wat niet?


    ars moriendi

    DamnBieber schreef:
    Ik vind het sowieso belachelijk dat je woorden zegt. Elke keer als je een stukje gaat plaatsen moet je dan op word kijken of tellen. Nee hoor gaat er bij echt niet in.


    Omdat wanneer je 10 zinnen zegt, mensen na elke zin een "enter" doen waardoor je soms alsnog maar stukjes van 100 woorden hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nee man, neem die shit niet zo letterlijk. Je kan toch zelf wel zo'n beetje inschatten wat een decent amount is en wat niet?


    Decent amount, dat hangt af wat jij voldoende vindt.
    Ikzelf vind posts van rond de 500 woorden meer dan voldoende, ik erger me aan ellenlange posts waar je makkelijk de draad in kwijt geraakt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jemima schreef:
    (...)

    Omdat wanneer je 10 zinnen zegt, mensen na elke zin een "enter" doen waardoor je soms alsnog maar stukjes van 100 woorden hebt.
    Oow dat haat ik echt. Omdat je die 10 zinnen wil bereiken zet je spatie ik haat dat zo erg.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Galinda schreef:
    (...)

    Decent amount, dat hangt af wat jij voldoende vindt.
    Ikzelf vind posts van rond de 500 woorden meer dan voldoende, ik erger me aan ellenlange posts waar je makkelijk de draad in kwijt geraakt.

    Met decent amount bedoel ik het aantal woorden dat de topicmaker als uitgangspunt heeft genomen. Als dat 300 woorden is, hou je daar dan ook gewoon aan.
    En ik vind lange posts juist fijn omdat je op die manier (met veel gedachtes en beschrijvingen van bvb omgevingen of interpretaties) tenminste wat diepgang in je RPG creëert. Op die manier geef je je karakter veel meer vorm, inhoud en karakter. Maar goed, zo zie ik het. Ik kan me voorstellen dat dat in 1D-RPG's niet opgaat.


    ars moriendi

    Ik zelf RPG nog niet heel lang, maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen. De stukjes die ik schrijf zijn wel altijd rond de 300 woorden, maar meer kan altijd.Mij zou het eerder helpen als iemand mij tips zou geven, want dat helpt meer dan alle andere dingen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."