• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb mijn stukje net geplaatst en ik heb inderdaad gedaan wat mijn personage zou doen of te wel wat ik zou doen aangezien ik mijn personage zoveel mogelijk van mij heb gegeven.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn topics .


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Stukkie geplaatst :D
    Hijs alleen wel een beetje lang geworden :X
    Hopelijk is dat niet zo erg, maar ik vind hem persoonlijk wel heel leuk :P

    P.S.
    Rol van de coach is ook ingeleverd :P

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:08 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Stukkie geplaatst :D
    Hijs alleen wel een beetje lang geworden :X
    Hopelijk is dat niet zo erg, maar ik vind hem persoonlijk wel heel leuk :P

    P.S.
    Rol van de coach is ook ingeleverd :P


    Ik vond het juist leuk. :3 Ligt vooral aan de enters, denk ik.
    Zo... Nu wil ikzelf iets schrijven, maar ik weet niet wat. ;s Vooral omdat ik het haat om stukjes te schrijven waarin ik geen tegenspeler heb.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik vond het juist leuk. :3 Ligt vooral aan de enters, denk ik.
    Zo... Nu wil ikzelf iets schrijven, maar ik weet niet wat. ;s Vooral omdat ik het haat om stukjes te schrijven waarin ik geen tegenspeler heb.


    Ahhh bedankt :)
    Had het zo een beetje in gedachte als het begin :)

    Jaa, zonder tegenspelers is het vaak wel lastig schrijven, maar je moet gwn iets leuks verzinnen een soort beeld bij iets hebben en dan komt het wel goed. Ik focus me vaak op iets en denk na over hoe iets eruit ziet. Ik visualiseer het in me gedachte en als ik iets leuks opmerk waar ik over kan schrijven, gebruik ik het :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik vond het juist leuk. :3 Ligt vooral aan de enters, denk ik.
    Zo... Nu wil ikzelf iets schrijven, maar ik weet niet wat. ;s Vooral omdat ik het haat om stukjes te schrijven waarin ik geen tegenspeler heb.


    Anders teleporteer je Faye maar naar het Kwalificatiecentrumding :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    (...)

    Anders teleporteer je Faye maar naar het Kwalificatiecentrumding :Y)


    Voor Zain of Hayley?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb in de les een nieuwe stuj geschreven, post het als ik thuis ben van de fitness.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het stukje voor de coach heb ik er ook opgezet :)
    Hij is alleen iets minder lang dan de vorige :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Het stukje voor de coach heb ik er ook opgezet :)
    Hij is alleen iets minder lang dan de vorige :X


    Geeft niks, er staat toch ook minimaal vijf regels? Het hoeft echt geen heel hoofdstuk te worden. Het is hartstikke goed, echt waar. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Geeft niks, er staat toch ook minimaal vijf regels? Het hoeft echt geen heel hoofdstuk te worden. Het is hartstikke goed, echt waar. :3

    Yup :P maar ja, ik ben gewend grote stukken te schrijven :P Vandaar
    Maar fijn dat het goed is :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)
    Yup :P maar ja, ik ben gewend grote stukken te schrijven :P Vandaar
    Maar fijn dat het goed is :D


    Pff... Hayley is me in ieder geval gelukt. Nu nog Zain, dan laat ik die Faye wel ontmoeten. ;p
    Hallo?! Alsof jij niet goed schrijft! ;O


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Pff... Hayley is me in ieder geval gelukt. Nu nog Zain, dan laat ik die Faye wel ontmoeten. ;p
    Hallo?! Alsof jij niet goed schrijft! ;O


    Ahhh leuk stukje van Hayley :)
    Heb je goed geschreven, ben benieuwd naar het stukje van Zain.

    Haha :P ik kan een beetje schrijven, maar ik heb nog nooit een voetbal verhaal geschreven, dus is toch wel beetje wennen nog :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahhh leuk stukje van Hayley :)
    Heb je goed geschreven, ben benieuwd naar het stukje van Zain.

    Haha :P ik kan een beetje schrijven, maar ik heb nog nooit een voetbal verhaal geschreven, dus is toch wel beetje wennen nog :P


    Ik schrijf normaal ook geen voetbal, maar ik denk dat ik wel het hoognodige weet. ;p De meeste termen ken ik wel, en Google helpt me als het nodig is. x'D
    Zain is ook klaar, alleen vind ik deze wat minder omdat de wisseling van lief en onschuldig naar bot en koelbloedig zo groot is. D;


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik schrijf normaal ook geen voetbal, maar ik denk dat ik wel het hoognodige weet. ;p De meeste termen ken ik wel, en Google helpt me als het nodig is. x'D
    Zain is ook klaar, alleen vind ik deze wat minder omdat de wisseling van lief en onschuldig naar bot en koelbloedig zo groot is. D;


    Ahh jaa :)
    Ik ga hem lezen :P

    Ik ken alle termen wel een beetje van voetbal, moet alleen sommige Galactik Football dingen weer nakijken :P want die termen zijn wel wat weggezakt. Maar het gaat nu aardig met het schrijven, vind ik zelf :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.