• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga btw slapen, kijk morgen wel!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het is een teken film you smarty pants.
    How can Harry Potter use magic huh?(cat)


    Tekenfilm met gebaseerde wetenschappelijke technieken erin. Het is anders wel heel toevallig dat al die toekomstprogramma's gebruik maken van de magneettechniek :P Het is een techniek waarmee een normaal mens ongeveer tot nu toe nog een halve meter mee kan zweven (ongeveer) maar waar ze nog mee bezig zijn. Het is echt zo en dit is miss wel een tekenfilm ja :P maar toevallig kreeg ik een klein vermoeden door de titel dat dit toevallig op die tekenfilm gebaseerd was.

    Haha :P Harry Potter kan magie gebruiken door zijn toverstok, omdat die magische kern ervoor zorgt dat die toverkracht kan produceren.

    Welterusten trouwens :)
    Ik ga dan ook maar slapen :P

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 23:27 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jezus, wat een discussie. Dit is een fantasie-rpg, niet alles hoeft volledig realistisch te zijn. ;p Ik reageer even.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Jezus, wat een discussie. Dit is een fantasie-rpg, niet alles hoeft volledig realistisch te zijn. ;p Ik reageer even.


    Ik zal straks ook even reageren, tussen 10.20 en 11.10 (;


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik reageer na schooltijd weer.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Sicam schreef:
    (...)

    Ik zal straks ook even reageren, tussen ... (;


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Omdat de try-out´s bezig zijn, tenminste een paar hebben de try-out's al gedaan en een paar nog niet. Lijkt het me niet handig dat ik nu even niet verder schrijf aan de Coach-gedeelte, omdat die natuurlijk nauwlettend de try-out's aan het bestuderen en volgen is. Want het lijkt me onrealistisch dat de coach vrolijk staat de midgetgolfen bijvoorbeeld, terwijl de try-out's bezig zijn. Dus daarom schrijf ik tot iedereen de try-out's heeft gepasseerd niet aan het coach gedeelte.

    Ik had alleen nog wel een paar vraagjes:
    - Moet de coach nog na de try-out's een samenvatting geven van wat die heeft gezien, dus de try-out's van elke geslaagde becommentariëren?

    Help jullie bij mij het becommentariëren of moet ik gewoon het zelf doen, dus mijn mening er neerzetten?

    - Moeten we alvast beginnen met een beetje de rugnummers te verdelen? Meestal (maar niet bij de snowkids of heel galactik football volgens mij) staat de rugnummers op het trainingspak, dus vandaar.

    - Is er al iemand voor de functie trainer of wie zou willen? Of wordt trainer en coach één persoon?

    - Is er al een aanvoerder?

    - Wie zijn onze tegenstanders in de competitie? Dus exacte team. Spelen we nog tegen de snowkids, shadows, etc. of worden er zelf teams bedacht?

    Dit zijn een beetje de dingen die ik me nog afvraag.
    Alvast bedankt voor jullie hulp :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat een vragen zeg, nou dat commentaar op de try-outs hoeft denk ik niet toch?
    Verder zouden de rugnummers ook later kunnen en volgens mij is er nog niemand voor de functie van trainer en ook geen verzorger dinges.xd
    Aanvoerder is er ook nog niet en de tegenstanders lijkt me dat deze gewoon het zelfde zijn als in galactik football zelf want hele nieuwe teams verzinnen word lastig.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wat een vragen zeg, nou dat commentaar op de try-outs hoeft denk ik niet toch?
    Verder zouden de rugnummers ook later kunnen en volgens mij is er nog niemand voor de functie van trainer en ook geen verzorger dinges.xd
    Aanvoerder is er ook nog niet en de tegenstanders lijkt me dat deze gewoon het zelfde zijn als in galactik football zelf want hele nieuwe teams verzinnen word lastig.xd


    Nou, miss is het handig dat de coach zegt welke spelers die selecteert en dat kan onderbouwen, dus dacht dat het handig zou zijn dat die er kort iets over zei waarom die een speler koos.

    Ahh voor de rest bedankt voor het antwoorden :)
    Dan heb ik dat ff duidelijk :)

    Trouwens leuk stukje heb je geschreven, vond het er interessant vooral, omdat je wat opener bent over het privé leven van je personage en wat het beïnvloed :) Vond het erg leuk om te lezen.
    heb je trouwens zelf suikerziekte?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:01 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, miss is het handig dat de coach zegt welke spelers die selecteert en dat kan onderbouwen, dus dacht dat het handig zou zijn dat die er kort iets over zei waarom die een speler koos.

    Ahh voor de rest bedankt voor het antwoorden :)
    Dan heb ik dat ff duidelijk :)

    Trouwens leuk stukje heb je geschreven, vond het er interessant vooral, omdat je wat opener bent over het privé leven van je personage en wat het beïnvloed :) Vond het erg leuk om te lezen.
    heb je trouwens zelf suikerziekte?


    Ja dan kun je wat beter meeleven met mijn personage en dan begrijp je de acties van die persoon ook beter.:)
    En ja ik heb zelf suikerziekte, het personage wat ik speel ben ik in feite zelf op enkele dingen na.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja dan kun je wat beter meeleven met mijn personage en dan begrijp je de acties van die persoon ook beter.:)
    En ja ik heb zelf suikerziekte, het personage wat ik speel ben ik in feite zelf op enkele dingen na.^^


    Aahh jaa, wat goed van je dat je suikerziekte wat meer onder de aandacht brengt :) Vind ik wel leuk aspect en dat kenmerkt je personage een beetje das leuk :)
    Zo kun je goed zien dat achter de voelbalster zich nog een verhaal afspeelt :)

    Ik vond trouwens al dat je er verdacht veel verstand van had hoe de insulinepomp in z'n werk ging en zo :X dus kreeg een beetje een vermoeden, dus dacht vraag het gwn ff :P
    Maar is wel leuk dat je iets van je eigne leven erin hebt gestopt :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh jaa, wat goed van je dat je suikerziekte wat meer onder de aandacht brengt :) Vind ik wel leuk aspect en dat kenmerkt je personage een beetje das leuk :)
    Zo kun je goed zien dat achter de voelbalster zich nog een verhaal afspeelt :)

    Ik vond trouwens al dat je er verdacht veel verstand van had hoe de insulinepomp in z'n werk ging en zo :X dus kreeg een beetje een vermoeden, dus dacht vraag het gwn ff :P
    Maar is wel leuk dat je iets van je eigne leven erin hebt gestopt :)


    Ja nou, steeds meer kinderen krijgen het en het word steeds minder raar als je het hebt dus er moet zeker aandacht aan gegeven worden en ja dat is zeker een kenmerk van zowel mijzelf als het personage.^^

    Ja hahaha als je al diabetes hebt vanaf je 3,5 en onderhand bijna 16 bent......ik was een van de eerste die zo'n ding kreeg omdat ik toen al lang diabetes had.^^
    En omdat ik er verstand van heb kan ik veel gemakkelijker er realistisch over schrijven.:3 En thanks.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja nou, steeds meer kinderen krijgen het en het word steeds minder raar als je het hebt dus er moet zeker aandacht aan gegeven worden en ja dat is zeker een kenmerk van zowel mijzelf als het personage.^^

    Ja hahaha als je al diabetes hebt vanaf je 3,5 en onderhand bijna 16 bent......ik was een van de eerste die zo'n ding kreeg omdat ik toen al lang diabetes had.^^
    En omdat ik er verstand van heb kan ik veel gemakkelijker er realistisch over schrijven.:3 En thanks.=P


    Ahh jaa, klopt, het aantal kinderen dat last heeft van diabetes neemt de laatste jaren best toe, maar ik vind het een erg leuk en origineel kenmerk voor je personage.

    Al vanaf 3,5 :O das al lang. Ah ja, is denk ik een goede keus om over te schrijven :)
    Je doet het realistisch en gemakkelijk ja :) Ben benieuwd naar het volgende stuk


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh jaa, klopt, het aantal kinderen dat last heeft van diabetes neemt de laatste jaren best toe, maar ik vind het een erg leuk en origineel kenmerk voor je personage.

    Al vanaf 3,5 :O das al lang. Ah ja, is denk ik een goede keus om over te schrijven :)
    Je doet het realistisch en gemakkelijk ja :) Ben benieuwd naar het volgende stuk


    x

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:18 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh jaa, klopt, het aantal kinderen dat last heeft van diabetes neemt de laatste jaren best toe, maar ik vind het een erg leuk en origineel kenmerk voor je personage.

    Al vanaf 3,5 :O das al lang. Ah ja, is denk ik een goede keus om over te schrijven :)
    Je doet het realistisch en gemakkelijk ja :) Ben benieuwd naar het volgende stuk


    Klopt, ik merk het ook met controles, eerst kon je altijd terecht en als je nu een afspraak verzet moet je vaak een half jaar wachten terwijl je eigenlijk elke drie maanden op controle moet.

    Wel in het volgende stuk gaat ze wss de try out doen maar dan ga ik denk ik nog niet verder in op diabetes, dat doe ik later weer denk ik anders word het ook afgezaagd.=p


    You were born original, don't die as a copy.