• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    SPECS schreef:
    Jullie spammen mijn inbox onder jullie stelletje kletskousen!(Cat)


    Moet je het maar niet als abo kiezen. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hehe :P
    Zal ik Terra alvast de try-out's laten doen?
    Of mag Terra ff wachten in de sportzaal? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Hehe :P
    Zal ik Terra alvast de try-out's laten doen?
    Of mag Terra ff wachten in de sportzaal? :P


    Doe wat jij fijn vindt. ^^ Dan kan Terra daarna Hayley meeten? Heb ik ook nog wat te doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Doe wat jij fijn vindt. ^^ Dan kan Terra daarna Hayley meeten? Heb ik ook nog wat te doen.


    Ahhh das goed :) ik zal nu ff de try-out van Terra schrijven :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahhh das goed :) ik zal nu ff de try-out van Terra schrijven :)


    Ik reageer wel pas morgen, mijn moeder eist dat ik mijn laptop inlever. ;s Ik ben namelijk ziek naar huis gestuurd vandaag. Morgen ben ik er wel de hele dag, dat scheelt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik reageer wel pas morgen, mijn moeder eist dat ik mijn laptop inlever. ;s Ik ben namelijk ziek naar huis gestuurd vandaag. Morgen ben ik er wel de hele dag, dat scheelt.


    Okeeyy, het stukkie staat erop :D
    Maar het is wel een iets langer stukje geworden dan ik dacht :X

    Veel beterschap :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn auto vloog en die van terra zit opeens op een magnetische baan....


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Mijn auto vloog en die van terra zit opeens op een magnetische baan....


    Auto's vliegen door magnetische kracht. Doordat de tegenpolen van magneten elkaar afstoten blijft een auto zweven. Er zijn testen die proberen om een vliegende auto/board te maken door banen te magnetiseren. Het is een nieuwe techniek die ze aan het onderzoeken zijn, maar het is echt waar dat je door magnetische kracht kan vliegen, maar niet erg hoog. En in galactik football hadden ze het ook bij Sinedd over een magneetboard, dus ik vond dit logisch.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Maar in de serie zie je ook gewoon vliegende taxi's enzo....heb nooit iets van een magneet bord gehoord in galactik football eigenlijk.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Maar in de serie zie je ook gewoon vliegende taxi's enzo....heb nooit iets van een magneet bord gehoord in galactik football eigenlijk.xd


    Is in het begin ergens :P
    Jaa, maar heb je er ooit over nagedacht hoe die auto's en taxi's vliegen?
    Die auto's die kunnen vliegen, nah ja eigenlijk is het meer zweven, maar ze hopen in de toekomst om ze egt te kunnen laten vliegen, doordat de baan een + of - pool bevat en de auto aan de onderkant een tegengestelde pool. Daardoor stoten de magneten elkaar af en krijg je een soort ruimte tussen de twee polen, waardoor de auto zweeft. Het is natuurkunde iets :P Maar probeer maar eens een magneet met een pluspool tegen een minpool aan te drukken, je merkt dat het heel moeizaam gaat, maar plus bij plus dat kleeft direct aan elkaar en min bij min ook.

    Dit is gewoon de techniek die erachter zit om iets te laten vliegen, zweven, zoals een auto.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ja ik ken die techniek en shit, ben aardig op de hoogte maar in galactik football vliegen ze vrij overal rond zonder dat, ik heb daar nog nooit een baan gezien voor zo'n ding.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ja ik ken die techniek en shit, ben aardig op de hoogte maar in galactik football vliegen ze vrij overal rond zonder dat, ik heb daar nog nooit een baan gezien voor zo'n ding.


    Jaa klopt, maar ze willen ook niet dat die baan opvalt, daarom maken ze die onder de weg en zo, want het ziet er gwn lelijk uit. Daardoor zie je er weinig van, maar je ziet wel als je onder die auto's en zo kijkt een soort van magneet ding dat dus de plus of min pool uitstraal op de weg, waardoor de auto omhoog komt. Ze vliegen vrij overal rond, omdat ze denken in de toekomst dat overal onder de wegen en alles zo'n magneetbaan ligt en dat je positieve en negatieve straling kan uitstralen, zodat je zelf kunt bepalen hoe hoe je vliegt en waar je naar toe vliegt. Het is een theoretisch techniek slechts, maar ik heb het een beetje bestudeerd vroeger :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    In gf zweven ze op lucht, wanneer begrijp je dat nou argh.XD


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    In gf zweven ze op lucht, wanneer begrijp je dat nou argh.XD


    Hoe is het natuurkundig gezien dan mogelijk om op lucht te zweven? :P
    Dat kan niet, omdat iets door de zwaartekracht weer naar beneden valt, of je moet zeggen dat er geen zwaartekracht is, maar dan zweeft alles. :P Het is geen lucht waar ze op zweven, maar het is magnetische kracht.

    Kijk maar op 15:57 hij D'jok zegt Magnetboard :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het is een teken film you smarty pants.
    How can Harry Potter use magic huh?(cat)


    You were born original, don't die as a copy.