• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nieuw Terra stukje staat er ook op :D
    Deze is wel een beetje lang :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ja maar crazylove heeft nog niet gereageerd.=|


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ja maar crazylove heeft nog niet gereageerd.=|


    Die heeft het druk met school. Je hoeft ook niet elke dag te reageren, zo ver zijn we nog niet. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oké aangezien we alles meteen zouden zeggen als iemand ergens mee zat......zal ik maar eerlijk zijn.
    Het voelt een beetje alsof het personage Terra belangrijker word gemaakt dan de rest omdat de coach hem persoonlijk uitnodigt wat ik nogal vreemd vind,
    weet niet of iemand anders het ook zo ziet?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké aangezien we alles meteen zouden zeggen als iemand ergens mee zat......zal ik maar eerlijk zijn.
    Het voelt een beetje alsof het personage Terra belangrijker word gemaakt door de rest omdat de coach hem persoonlijk uitnodigt wat ik nogal vreemd vind,
    weet niet of iemand anders het ook zo ziet?


    Ja, het is wel een beetje oneerlijk, maar in principe maakt het weinig uit. Zolang Terra in het team niet wordt voorgetrokken heb ik er niets op tegen. Alleen zijn die try-outs enkel op die dag, niet de volgende ochtend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ja, het is wel een beetje oneerlijk, maar in principe maakt het weinig uit. Zolang Terra in het team niet wordt voorgetrokken heb ik er niets op tegen. Alleen zijn die try-outs enkel op die dag, niet de volgende ochtend.


    Klopt maar nu lijkt het -naar mijn mening- nogal alsof de rest onderdoet. Nou ja van mij mag het maar het moet niet meteen uitgroeien tot de sterspeler en hoofdpersoon van dit rpg. Ik ben juist van plan om mijn personage juist te laten struikelen over dingen en geen perfecte sterspeler neer te zetten, meteen in het begin tenminste nog niet.

    En inderdaad, dat met de volgende ochtend kan niet echt nee.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou, ik zou ff zeggen wat ik een beetje van plan ben. Kijk, omdat Terra eerder heeft gespeeld op laag niveau heeft de coach enkele beelden van hem gezien. Daarom kan hij hem al een beetje beoordelen op wat hij heeft gezien dan de rest.

    Ik had al het vermoeden dat we over dit punt zouden struikelen, maar om eerlijk te zijn, gaat de coach Terra helemaal niet voortrekken, nee, Terra en de coach wil ik juist tegenover elkaar zetten, zodat ze veel ruzies en discussies krijgen. Omdat ik moeite heb (wat blijkt) met mijn personage niet voor te trekken, heb ik besloten om hem dan maar tegen de coach te laten zijn, zodat die zeg maar geen voorkeursbehandeling krijgt, omdat ze zich aan elkaar gaan ergeren. Alleen in het begin merk je het nog niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nou je moet het niet slecht opvatten, ik wou het er alleen even uitlaten zodat we het met zijn alle goed en leuk kunnen doen. Als iemand iets over mijn stukjes te zeggen heeft moet je dat ook gewoon zeggen want dan kan ik er wat aan doen.:)
    En dat vind ik een prima plan, zou ik zelf ook gedaan hebben omdat ik ook mijn eigen personage voor zou trekken.:Y)
    Ps: Net mijn stukje geplaatst!


    You were born original, don't die as a copy.

    Destined schreef:
    Nou, ik zou ff zeggen wat ik een beetje van plan ben. Kijk, omdat Terra eerder heeft gespeeld op laag niveau heeft de coach enkele beelden van hem gezien. Daarom kan hij hem al een beetje beoordelen op wat hij heeft gezien dan de rest.

    Ik had al het vermoeden dat we over dit punt zouden struikelen, maar om eerlijk te zijn, gaat de coach Terra helemaal niet voortrekken, nee, Terra en de coach wil ik juist tegenover elkaar zetten, zodat ze veel ruzies en discussies krijgen. Omdat ik moeite heb (wat blijkt) met mijn personage niet voor te trekken, heb ik besloten om hem dan maar tegen de coach te laten zijn, zodat die zeg maar geen voorkeursbehandeling krijgt, omdat ze zich aan elkaar gaan ergeren. Alleen in het begin merk je het nog niet.


    Dat kan ook. :3 Daarom zeg ik er ook nog niks van, enkel als het echt begint om te vallen. ;p

    Trouwens, heeft iemand al een idee voor een aanvoerder/aanvoerster? ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dat kan ook. :3 Daarom zeg ik er ook nog niks van, enkel als het echt begint om te vallen. ;p

    Trouwens, heeft iemand al een idee voor een aanvoerder/aanvoerster? ^^


    Nou beter voorkomen dan genezen toch?(cat)
    Niet bepaald, kunnen we toch nog wel even mee wachten? Was bij de snowkids ook niet direct.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou je moet het niet slecht opvatten, ik wou het er alleen even uitlaten zodat we het met zijn alle goed en leuk kunnen doen. Als iemand iets over mijn stukjes te zeggen heeft moet je dat ook gewoon zeggen want dan kan ik er wat aan doen.:)
    En dat vind ik een prima plan, zou ik zelf ook gedaan hebben omdat ik ook mijn eigen personage voor zou trekken.:Y)
    Ps: Net mijn stukje geplaatst!


    Jaa, ik ben meer iemand die verhaallijnen op langer termijn uitdenkt en soms daarom niet echt goed kijkt naar korter termijn ding :X vandaar dat mijn beginnetjes soms ook slecht zijn :P

    Maar het is goed dat je het even opgooit, want als we gwn eerlijk tegen elkaar kunnen zeggen wat er aan scheelt, kunnen we het verbeteren.

    Ik ga je stukje lezen, maar tot nu toe heb ik op spelling en grammatica na geen kritiek op iemands stukje :) Ik wil het nog een beetje aankijken hoe iets zich gaat ontwikkelen.

    Maar sorry, nog als het een beetje voortrekkerig overkomt, maar ik vond het logischer dat de coach hem al net ietsjes beter kent, ik had dat miss anders moeten uitdenken om het gelijkwaardiger te maken :P maar ja, ik laat het zo wel staan, tenzij iemand zegt dat het egt niet kan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    We hoeven de Snow Kids toch niet na te doen? Dat vind ik zo niet origineel... Ik dacht alleen dat ik dat alvast kon vragen, dan kregen we er later geen hele discussie over. Het is beter als Zain het al niet wordt, want die is veel te egoïstisch daarvoor. x'D
    Mijn stukje staat trouwens ook weer erop.


    Reading a good book is like taking a journey.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou beter voorkomen dan genezen toch?(cat)
    Niet bepaald, kunnen we toch nog wel even mee wachten? Was bij de snowkids ook niet direct.


    Klopt, volgens mij pas in aflevering 5 werd Rocket aanvoerder gemaakt, maar dat was voor de eerste wedstrijd tegen Wamba's. Zolang we maar voor de eerste wedstrijd een aanvoerder hebben lijkt me.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sorry als iemand zich aan mijn spelling/grammatica stoort....ik heb namelijk dyslexie so you guys gotta deal with some faults.(cat) Al hoor ik vaak dat mensen het niet echt opmerken en dat het nog lang niet zo erg is, maarja als je kritisch kijkt vind je vast wel wat.xd

    En ja eerlijkheid duurt het langst maar zo hou je de sfeer wel prettig en is het voor iedereen leuk.:)

    En nee we hoeven hen niet na te doen maar ik wou het gewoon even zeggen omdat we dan niet meteen iemand hoeven te kiezen.xd

    Btw Destined hou je er rekening mee dat de try outs in het rpg VANDAAG zijn en niet 'morgen'


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Sorry als iemand zich aan mijn spelling/grammatica stoort....ik heb namelijk dyslexie so you guys gotta deal with some faults.(cat) Al hoor ik vaak dat mensen het niet echt opmerken en dat het nog lang niet zo erg is, maarja als je kritisch kijkt vind je vast wel wat.xd

    En ja eerlijkheid duurt het langst maar zo hou je de sfeer wel prettig en is het voor iedereen leuk.:)

    En nee we hoeven hen niet na te doen maar ik wou het gewoon even zeggen omdat we dan niet meteen iemand hoeven te kiezen.xd

    Btw Destined hou je er rekening mee dat de try outs in het rpg VANDAAG zijn en niet 'morgen'


    Ahh, ik had het ook nog niet heel erg opgemerkt dat je dyslexie had, het zijn meer van die snelheidsfouten die iedereen maakt. Ik ben nogal een beetje pietluttig in dat soort dingen :P Komt omdat ik boekje schrijf en dan moet je er extra op letten. Maar ik laat taal en grammatica fouten meestal gaan, zolang ze niet te erg worden.

    Owhhh, ik zal het ff aanpassen in me postje :P Dankje voor de tip


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.