• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crazylove, ofwel Delancey heeft ook dyslexie. ^^ Ik irriteer me er eigenlijk niet aan. Ik irriteer me mateloos aan mensen die niet eens dyslexie hebben en toch schrijven als een of andere kleuter met de vingers in de vingerverf. ;p

    Oh, en als iemand mij wilt spreken kun je ook gewoon Cath zeggen, dat is veel makkelijker dan Praelectio. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Terra'tje is nu opweg naar de try-outs
    En ik heb een nieuw Gideon-stukje erop gezet :D

    Zooo, iedereen weer happy? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Inderdaad cath, je username is veel te lastig.(cat)
    En of ik nu blij ben....hm even lezen.:P


    You were born original, don't die as a copy.

    Hehe. ^^ Ik ben gewoon lastig.
    Zal ik Hayley als eerste die try-out laten doen? ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Hehe. ^^ Ik ben gewoon lastig.
    Zal ik Hayley als eerste die try-out laten doen? ;p


    Jaa das goed :)
    Anders zit ze ook zo te wachten in die sporthal :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa das goed :)
    Anders zit ze ook zo te wachten in die sporthal :P


    Oké, oké. x'D Krijgt ze gelijk commentaar van de coach of wat? Ik weet het ook niet, het hoeft niet allemaal precies zo te gaan als in de serie, zolang de basis er maar is.
    Delancey vult nu haar laatste rol in en reageert volgens mij daarna nog, maar dat weet ik niet zeker. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Oké, oké. x'D Krijgt ze gelijk commentaar van de coach of wat? Ik weet het ook niet, het hoeft niet allemaal precies zo te gaan als in de serie, zolang de basis er maar is.
    Delancey vult nu haar laatste rol in en reageert volgens mij daarna nog, maar dat weet ik niet zeker. ^^


    Haha, dat kan wel ja als je wilt :)
    Coach moet sowieso de speler beoordelen :P

    Misschien kun je (om af te wijken van de serie) 3 testjes doen om te bepalen wat je kan. Een test voor balbeheersing (dus een bal aannemen, passen en dribbelen), een test voor controle (dus een bal proberen af te pakken en dan proberen de over kant te halen of zoiets.) en een test voor afwerken, dus afwerken op het goal.

    Misschien is dat iets? :P
    Eerlijk zeggen hoor, ik bedenk nu ook gwn iets ter plekke :P

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:02 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Haha, dat kan wel ja als je wilt :)
    Coach moet sowieso de speler beoordelen :P

    Misschien kun je (om af te wijken van de serie) 3 testjes doen om te bepalen wat je kan. Een test voor balbeheersing (dus een bal aannemen, passen en dribbelen), een test voor controle (dus een bal proberen af te pakken en dan proberen de over kant te halen of zoiets.) en een test voor afwerken, dus afwerken op het goal.

    Misschien is dat iets? :P
    Eerlijk zeggen hoor, ik bedenk nu ook gwn iets ter plekke :P


    Best een goed idee, ik zal die proberen uit te werken. Dat gaat een lang stuk worden. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik schrijf denk ik morgen in een saaie les weer een stukje!(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Best een goed idee, ik zal die proberen uit te werken. Dat gaat een lang stuk worden. ^^


    Ahh jaa :P
    Lange stukken zijn soms wel fijn om te lezen vooral als ze heel spannend en leuk zijn :)
    Dan wil je graag doorlezen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh jaa :P
    Lange stukken zijn soms wel fijn om te lezen vooral als ze heel spannend en leuk zijn :)
    Dan wil je graag doorlezen :P


    Sterkte met lezen, ik vond het niet zo goed geschreven als normaal. Niet dat ik normaal zo geweldig schrijf. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Best een goed idee, ik zal die proberen uit te werken. Dat gaat een lang stuk worden. ^^


    Ik heb het stuk gelezen en vind hem eigenlijk best leuk :) Het is goed dat je het realistisch maakt en haar niet alles gelijk laat lukken :) Vond het stuk wel snel voorbij gaan qua lezen :X Had hem snel uit :X
    maar ik vind Hayley's manier van voetballen wel interessant :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik heb het stuk gelezen en vind hem eigenlijk best leuk :) Het is goed dat je het realistisch maakt en haar niet alles gelijk laat lukken :) Vond het stuk wel snel voorbij gaan qua lezen :X Had hem snel uit :X
    maar ik vind Hayley's manier van voetballen wel interessant :)


    Dan lees jij snel, want zo veel typ ik normaal nooit in rpg. ;O Het is ook logisch dat niet alles meteen lukt, ze is geen sterspeler. Daarbij heeft ze ook niet het uithoudingsvermogen van een prof. x'D
    Dan ben ik benieuwd naar Zain... ^^ Eens zien wat ik daar later mee ga maken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dan lees jij snel, want zo veel typ ik normaal nooit in rpg. ;O Het is ook logisch dat niet alles meteen lukt, ze is geen sterspeler. Daarbij heeft ze ook niet het uithoudingsvermogen van een prof. x'D
    Dan ben ik benieuwd naar Zain... ^^ Eens zien wat ik daar later mee ga maken.


    Haha jaa :P klopt, ik ben gewend snel te lezen, ik las eerst best sloom, maar ik ben steeds sneller gaan lezen.
    Haha klopt, maar je hebt ook schrijvers/schrijfster die daar geen rekening mee houden en das jammer, want de persoonlijke ontwikkeling van een speler vooral bij een voetbal verhaal is mooi.
    Jaa ik ben ook benieuwd hoe het Zain afgaat :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jullie spammen mijn inbox onder jullie stelletje kletskousen!(Cat)


    You were born original, don't die as a copy.