• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIER









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Embry = Rani

    Luister allemaal naar dit prachtige lied:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 11:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een geklaag over die sneeuw, zeg. Het blijft niet eens liggen!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wel, na deze week wordt het terug warm volgens het weerbericht:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik haat de kou en het mag dus van mij gauw genoeg weer echt lente zijn :3 Ik hou van de lente (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bes, sinds wanneer luister je naar One Direction? :')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Bes, sinds wanneer luister je naar One Direction? :')


    Dat zal ik nooit van mijn hele leven doen, waarom?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat zal ik nooit van mijn hele leven doen, waarom?

    Ik dacht dat ik iets zag staan, maar toen bedacht ik me dat et lied niet van hun is ^^


    •*• Lululu •*•

    Het sneeuwt.>.<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Madonna schreef:
    Wat een geklaag over die sneeuw, zeg. Het blijft niet eens liggen!

    Ik weet het, maar ik wil Zomer.(:
    In Noorwegen ga jij heel veel sneeuw hebben.:p


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar ik wil Zomer.(:
    In Noorwegen ga jij heel veel sneeuw hebben.:p


    Haha! Ja, dat denk ik ook wel. Ik vind sneeuw ook niet zo erg. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind sneeuw normaal ook niet zo erg, maar als ik de week ervoor in T-shirt van school naar huis kon rijden, en ik me nu eerder een eskimo voel...


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik haat sneeuw. Het is vies en koud en zodra het gaat smelten is het een echte bagger modderzooi waar ik niet goed van wordt -.-
    De zomer vind ik over he algemeen weer te warm en te zweterig (als je van een goeie zomer kan spreken toch), dus geef mij maar echt de lente :3

    @Bes, ik heb hier twee fans van 1D zitten :'D M'n vriend luistert het met regelmaat en de kleine gaat er echt helemaal op los met dansen, onwijs cute :'D Het is dat er zo overdreven op gefangirlt wordt, maar al bij al is het zo slecht nog niet. Niet dat ik het continue kan aanhoren en dat ik het helemaal geweldig vindt, maar zo tussendoor es een liedje valt nog goed mee, eerlijk gezegd XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik haat sneeuw. Het is vies en koud en zodra het gaat smelten is het een echte bagger modderzooi waar ik niet goed van wordt -.-
    De zomer vind ik over he algemeen weer te warm en te zweterig (als je van een goeie zomer kan spreken toch), dus geef mij maar echt de lente :3

    @Bes, ik heb hier twee fans van 1D zitten :'D M'n vriend luistert het met regelmaat en de kleine gaat er echt helemaal op los met dansen, onwijs cute :'D Het is dat er zo overdreven op gefangirlt wordt, maar al bij al is het zo slecht nog niet. Niet dat ik het continue kan aanhoren en dat ik het helemaal geweldig vindt, maar zo tussendoor es een liedje valt nog goed mee, eerlijk gezegd XD


    Ik kan het gewoon absoluut niet hebben omdat het Q overvloed. Ik zie hun namen nu elke dag terwijl ik dit absoluut niet wil. Als het niet zo op Q was geweest, had ik een paar liedjes van hen nog goed gevonden ook, denk ik. Hoewel ze meestal wel extreem commercieel zijn (net zoals het hele idee achter de band).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merk nu pas dit topic op, lolol. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik kan het gewoon absoluut niet hebben omdat het Q overvloed. Ik zie hun namen nu elke dag terwijl ik dit absoluut niet wil. Als het niet zo op Q was geweest, had ik een paar liedjes van hen nog goed gevonden ook, denk ik. Hoewel ze meestal wel extreem commercieel zijn (net zoals het hele idee achter de band).


    Het is ook daarom reden nummer één dat ik er niet echt naar luister, gewoon omdat er hier op Q zo op overdreven wordt en het daarbij inderdaad heel erg naar het comerciele trekt. Maar opzicht, als je dat fangirlen hier op Q wegdenkt, valt het nog redelijk mee. Vriendlief krijgt al dat overdreven gefangirl niet mee dus ja, hij is heel snel geneigd om het op te zetten.
    En tja, als ik de kleine zie 'flippen' op die muziek, dan is het echt wel awesome. Het is dat ik het niet kan filmen, maar je moet hem eens bezig zien op die clip van Gang nam style - of hoe je het schrijft. Ik haat dat lied, echt waar, maar als de kleine die pasjes na probeert te doen en mee porbeert te 'zingen', dan is dat echt zo kei schattig en kan ik dat lied nog redelijk verdragen XD

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 18:53 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben helemaal met jullie eens!
    En Bes zou je mijn naam er bij willen zetten, ik zie dat het nog niet gebeurd is.
    Alvast bedankt (:


    '' Type Sangster if you can see this. "