• ... Wat, ik kon niks anders vinden over nieuwe dingen bouwen (cat)

    Door puur geluk heb ik al snel na het inschrijven bij een studentenhuisvesting organisatie (DUWO) een eigen kamertje gekregen. 8 februari het contract getekend, en nu woon ik er. Het is best ruim voor een studentenkamer in Den Haag/Leiden en ook qua prijs valt het mee. Ik betaal 450 inclusief internet en tv voor 28 vierkante meter met eigen badkamer en douche. En vlak naast de trein en Den Haag Hollands Spoor! Ben in een kwartier op school nu. En het ziet er (vind ik) heel erg awesome uit :Y)

    Mijn bed (Die awesome ligt)


    Mijn bank (waar de topic zijn titel aan dankt)


    Mega tv!
    http://i45.tinypic.com/2sbl754.jpg
    Mijn kast en weer de bank
    http://i49.tinypic.com/20htxlx.jpg
    En het uitzicht!
    http://i45.tinypic.com/205a32x.jpg
    Mijn keuken
    http://i46.tinypic.com/2lt3sk6.jpg

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    House...warming :c


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    House...warming :c


    Kom dan! En breng meisjes voor mijn BEDWARMING! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Vette shit jonge! En awesome bed. 't Lijkt op een twijfelaar. Twijfelaars zijn cool! Gaat daar nog huursubsidie vanaf of is dit gewoon wat je betaalt?


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kom dan! En breng meisjes voor mijn BEDWARMING! (cat)

    Och tegen zo'n bed zeg ik geen nee. Dan mag je op je blauwe bank :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Vette shit jonge! En awesome bed. 't Lijkt op een twijfelaar. Twijfelaars zijn cool! Gaat daar nog huursubsidie vanaf of is dit gewoon wat je betaalt?


    OHJA! Goed dat je het zegt. Moet mijn stufi nog aanpassen. Hopelijk heeft de gemeente eindelijk doorgegeven dat ik verhuisd ben o.o

    en ja, er komt nog huursubsideie af!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ah, dat ziet er echt tof uit. Stiekem begint het bij mij zo ook te kriebelen om het huis uit te gaan. Toch wil ik wachten totdat ik mijn eigen appartementje kan betalen, ik zie het namelijk absoluut niet zitten om op kamers te gaan.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ah, dat ziet er echt tof uit. Stiekem begint het bij mij zo ook te kriebelen om het huis uit te gaan. Toch wil ik wachten totdat ik mijn eigen appartementje kan betalen, ik zie het namelijk absoluut niet zitten om op kamers te gaan.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    1.20 bij 2.00 meter. twintig centimeter breder en het was een tweepersoonsbed, dertig centimeter smaller en het was een eenpersoons bed. hoezo is het klein? D:


    Kijk nog eens naar de foto.. Hoe je hem hebt genomen xd Zo lijkt hij echt klein.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Devourer schreef:
    Ziet er leuk uit!
    Veel plezier ermee C:


    Tell me about it, stud.

    Anarose schreef:
    Ah, dat ziet er echt tof uit. Stiekem begint het bij mij zo ook te kriebelen om het huis uit te gaan. Toch wil ik wachten totdat ik mijn eigen appartementje kan betalen, ik zie het namelijk absoluut niet zitten om op kamers te gaan.


    Waarom niet? Apparetment kan namelijk echt vet lang duren voordat je dat kunt betalen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is best een grote kamer voor dat geld.
    Een vriendin van mij zit ook op kamers in Leiden en die betaald volgens mij iets van 350 voor nog geen 10 m2 ofzo.
    Heb de kamer gezien die is echt klein. Past een bed, een bureau en een kast in. Maar dan houd het ook op.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ziet er goed uit, zeker voor die prijs. Leuk keukentje ook al is 2 pitten net te weinig xD (er van uit gaande dat je kookt, en niet alles afhaalt of magnetront)

    Ik heb ook een blauwe bank. Blauwe bank broeders!


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Awesomeeee. En voor die prijs heb je echt veel zeg. o.o
    Ik wil ook op kamers, maar ik moet nog twee jaar wachten voordat ik naar Engeland ga. :C
    Anyway, ziet er heel erg leuk uit! Heb je ook een kelder? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ziet er erg goed uit! En bovendien is die tv echt awesome. Alhoewel ik me denk ik wel bijzonder eenzaam zou voelen wanneer ik alleen zou wonen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gezellig, en voor die prijs... Nice gescoord!


    Searching heavens for another earth