• ... Wat, ik kon niks anders vinden over nieuwe dingen bouwen (cat)

    Door puur geluk heb ik al snel na het inschrijven bij een studentenhuisvesting organisatie (DUWO) een eigen kamertje gekregen. 8 februari het contract getekend, en nu woon ik er. Het is best ruim voor een studentenkamer in Den Haag/Leiden en ook qua prijs valt het mee. Ik betaal 450 inclusief internet en tv voor 28 vierkante meter met eigen badkamer en douche. En vlak naast de trein en Den Haag Hollands Spoor! Ben in een kwartier op school nu. En het ziet er (vind ik) heel erg awesome uit :Y)

    Mijn bed (Die awesome ligt)


    Mijn bank (waar de topic zijn titel aan dankt)


    Mega tv!
    http://i45.tinypic.com/2sbl754.jpg
    Mijn kast en weer de bank
    http://i49.tinypic.com/20htxlx.jpg
    En het uitzicht!
    http://i45.tinypic.com/205a32x.jpg
    Mijn keuken
    http://i46.tinypic.com/2lt3sk6.jpg

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    Shit, ik had het kunnen weten!


    Je had het zelfs moeten weten:Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je had het zelfs moeten weten:Y)

    I know, I know. Ik game alleen niet meer zoveel en ik heb geen idee hoe elk menu van elk spel eruit ziet. Dat allemaal weten zou onmogelijk zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I know, I know. Ik game alleen niet meer zoveel en ik heb geen idee hoe elk menu van elk spel eruit ziet. Dat allemaal weten zou onmogelijk zijn.


    Indat geval kan ik het onmogelijke :-D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mis en mis! Red dead redemption!

    Aaah, shit!

    Zo'n bank had ik ook op het oog. En geef me je tv! Ik had ook zo'n grote maar die is kapot gegaan tijdens de verhuizing (huil)


    -

    Dragneel schreef:
    (...)
    Aaah, shit!


    ga het spelen! Serieus!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ga het spelen! Serieus!

    Ik ben een gamers-rookie. Ik kijk het meeste op Youtube via Playthroughs en ik heb alleen Skyrim en Ib. ;')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik ben een gamers-rookie. Ik kijk het meeste op Youtube via Playthroughs en ik heb alleen Skyrim en Ib. ;')


    OWJAA! Jij was het die skyrim had gekocht maar die een te zwakke PC had xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    OWJAA! Jij was het die skyrim had gekocht maar die een te zwakke PC had xD

    Jup. Bleek dat ik de resolutie te hoog had gezet. :"D Hij doet het nu.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Jup. Bleek dat ik de resolutie te hoog had gezet. :"D Hij doet het nu.


    Je resolutie gaat maar zo hoog als de resolutie van je monitor, er is niet zo iets als te hoge resolutie (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je resolutie gaat maar zo hoog als de resolutie van je monitor, er is niet zo iets als te hoge resolutie (cat)

    Nou, als je je resolutie hoger zet, moet je GPU / CPU ook meer werk verrichting om al die extra puntjes te verwerken. Ik gok dat ze dat bedoelt. ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, als je je resolutie hoger zet, moet je GPU / CPU ook meer werk verrichting om al die extra puntjes te verwerken. Ik gok dat ze dat bedoelt. ;p


    NOES!
    Zeg zulke dingen niet waar mijn pc bij is! Straks maak je haar bang D:

    Stil maar lieve pc, resolutie kan nooit te hoog zijn! (typing)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    NOES!
    Zeg zulke dingen niet waar mijn pc bij is! Straks maak je haar bang D:

    Stil maar lieve pc, resolutie kan nooit te hoog zijn! (typing)

    Mijn laptop kan wel wat hebben, hoor. 'tis Een taai beesie. (krul)
    Hoelang gaat een laptop gemiddeld mee, trouwens? Mijne heb ik nu al zo'n 3 jaar. Hij is wel een beetje langzamer, maar ik heb allemaal shit gdownload en verwijderd en hij doet 't nog steeds.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Mijn laptop kan wel wat hebben, hoor. 'tis Een taai beesie. (krul)
    Hoelang gaat een laptop gemiddeld mee, trouwens? Mijne heb ik nu al zo'n 3 jaar. Hij is wel een beetje langzamer, maar ik heb allemaal shit gdownload en verwijderd en hij doet 't nog steeds.

    Ik heb een laptop gebruikt die na 6 jaar toch echt eens vervangen moest worden, omdat hij te traag werd voor de dingen die ik moest doen en er strepen op het beeld kwamen. Maar hij werkte nog perfect voor internetten en alle standaard dingen die een laptop moet kunnen.

    Het is trouwens wel aan te raden om na een aantal jaar een verse windows installatie te zetten. Wordt hij meteen 100x zo snel van :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb een laptop gebruikt die na 6 jaar toch echt eens vervangen moest worden, omdat hij te traag werd voor de dingen die ik moest doen en er strepen op het beeld kwamen. Maar hij werkte nog perfect voor internetten en alle standaard dingen die een laptop moet kunnen.

    Het is trouwens wel aan te raden om na een aantal jaar een verse windows installatie te zetten. Wordt hij meteen 100x zo snel van :Y)

    Wut.
    Ik heb Windows 7, hoezo een nieuwe? ik heb zo het gevoel dat meneer iets anders bedoelt