• ... Wat, ik kon niks anders vinden over nieuwe dingen bouwen (cat)

    Door puur geluk heb ik al snel na het inschrijven bij een studentenhuisvesting organisatie (DUWO) een eigen kamertje gekregen. 8 februari het contract getekend, en nu woon ik er. Het is best ruim voor een studentenkamer in Den Haag/Leiden en ook qua prijs valt het mee. Ik betaal 450 inclusief internet en tv voor 28 vierkante meter met eigen badkamer en douche. En vlak naast de trein en Den Haag Hollands Spoor! Ben in een kwartier op school nu. En het ziet er (vind ik) heel erg awesome uit :Y)

    Mijn bed (Die awesome ligt)


    Mijn bank (waar de topic zijn titel aan dankt)


    Mega tv!
    http://i45.tinypic.com/2sbl754.jpg
    Mijn kast en weer de bank
    http://i49.tinypic.com/20htxlx.jpg
    En het uitzicht!
    http://i45.tinypic.com/205a32x.jpg
    Mijn keuken
    http://i46.tinypic.com/2lt3sk6.jpg

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Dragneel schreef:
    (...)
    Wut.
    Ik heb Windows 7, hoezo een nieuwe? ik heb zo het gevoel dat meneer iets anders bedoelt


    Als je refereert naar de verse windows: Het is nuttig om eens in de 3/4 jaar je computer helemaal leeg te halen en te formateren om alle nutteloze shit die erop staat eraf te gooien en windows opnieuw erop te zetten. Dat kan heel goed de windows zijn die je er nu op hebt staan, dus hoeft geen nieuwe windows te zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als je refereert naar de verse windows: Het is nuttig om eens in de 3/4 jaar je computer helemaal leeg te halen en te formateren om alle nutteloze shit die erop staat eraf te gooien en windows opnieuw erop te zetten. Dat kan heel goed de windows zijn die je er nu op hebt staan, dus hoeft geen nieuwe windows te zijn.

    Ik kom nooit verder dan af en toe een stuk op 3 tot 4 programma's te verwijderen. :Y)

    Ik bedoelde het inderdaad zoals Alwin het zegt. 3/4 programma's verwijderen is niet genoeg om je laptop draaiende te laten. Je zult hem moeten laten controleren en opschonen door programma's (bijvoorbeeld CCleaner).
    Het beste wat je kunt doen is alle belangrijke spullen tijdelijk ergens anders opslaan, opnieuw Windows op je laptop zetten en al die bestanden weer terug zetten. Zo krijg je een snelle laptop en heb je de belangrijkste spullen nog :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik bedoelde het inderdaad zoals Alwin het zegt. 3/4 programma's verwijderen is niet genoeg om je laptop draaiende te laten. Je zult hem moeten laten controleren en opschonen door programma's (bijvoorbeeld CCleaner).
    Het beste wat je kunt doen is alle belangrijke spullen tijdelijk ergens anders opslaan, opnieuw Windows op je laptop zetten en al die bestanden weer terug zetten. Zo krijg je een snelle laptop en heb je de belangrijkste spullen nog :Y)

    Het probleem is dat ik geen genie ben met computers en ik snel verward raak met "OMIGAWZ WELKE PROGRAMMA'S HEB IK NODIG". En dan geef ik het gewoon op.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik geen genie ben met computers en ik snel verward raak met "OMIGAWZ WELKE PROGRAMMA'S HEB IK NODIG". En dan geef ik het gewoon op.


    Opgeven is voor kneusjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoezo vind iedereen 450 euro voor een kamer zo goedkoop? Ik zit in een volledig appartement in Utrecht vlak bij het station en betaal 300 per maand, net als mijn huisgenoot.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 21:48 ]


    ars moriendi

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Opgeven is voor kneusjes :Y)

    Ik ben zwaar gekneusd. (krul)

    Apocalyptic schreef:
    Hoezo vind iedereen 450 euro voor een kamer zo goedkoop? Ik zit in een volledig appartement in Utrecht vlak bij het station en betaal 300 per maand, net als mijn huisgenoot.


    Da's samen 600, da's een flink stuk duurder dan dit. Of mis ik nou iets? 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Da's samen 600, da's een flink stuk duurder dan dit. Of mis ik nou iets? 'hmm

    Het feit dat mijn huis 3 x zo groot is?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Het feit dat mijn huis 3 x zo groot is?


    Tja, dat zeg je er niet bij (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil ook een blauwe bank :')
    leuk liedje trouwens


    Hakuna Matata