• ... Wat, ik kon niks anders vinden over nieuwe dingen bouwen (cat)

    Door puur geluk heb ik al snel na het inschrijven bij een studentenhuisvesting organisatie (DUWO) een eigen kamertje gekregen. 8 februari het contract getekend, en nu woon ik er. Het is best ruim voor een studentenkamer in Den Haag/Leiden en ook qua prijs valt het mee. Ik betaal 450 inclusief internet en tv voor 28 vierkante meter met eigen badkamer en douche. En vlak naast de trein en Den Haag Hollands Spoor! Ben in een kwartier op school nu. En het ziet er (vind ik) heel erg awesome uit :Y)

    Mijn bed (Die awesome ligt)


    Mijn bank (waar de topic zijn titel aan dankt)


    Mega tv!
    http://i45.tinypic.com/2sbl754.jpg
    Mijn kast en weer de bank
    http://i49.tinypic.com/20htxlx.jpg
    En het uitzicht!
    http://i45.tinypic.com/205a32x.jpg
    Mijn keuken
    http://i46.tinypic.com/2lt3sk6.jpg

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik woon in de Merenwijk. Woon jij in Leiden?

    Bookmark schreef:
    Ik woon in de Merenwijk. Woon jij in Leiden?


    Neenee, op hollands Spoor in Den haag. een kwartiertje va leiden met de trein xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom niet? Apparetment kan namelijk echt vet lang duren voordat je dat kunt betalen.


    Misschien ben ik wel heel rijk *Wbw*.
    Nee, ik kan het echt niet om met andere mensen in een huis te wonen. Daarbij heb ik het tot op heen nog prima bij mijn paps en mams. Zolang ze me nog niet het huis uit schoppen blijf ik hier met liefde nog even doorsparen. (:


    Bad decisions make good stories.

    Oh, dat valt dan hartstikke mee qua reistijd. Hoeveelste jaar geneeskunde doe je nu?

    Anarose schreef:
    (...)

    Misschien ben ik wel heel rijk *Wbw*.
    Nee, ik kan het echt niet om met andere mensen in een huis te wonen. Daarbij heb ik het tot op heen nog prima bij mijn paps en mams. Zolang ze me nog niet het huis uit schoppen blijf ik hier met liefde nog even doorsparen. (:


    ik ook niet xD Daarom dat ik zo blij ben met deze kamer: Ik woon helemaal zelfstandig in een eigen kamer met badkamer, douche keuken en alles xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Bookmark schreef:
    Oh, dat valt dan hartstikke mee qua reistijd. Hoeveelste jaar geneeskunde doe je nu?


    Derde jaars. En zekers, helemaal omdat ik nu 10 minuten verwijderd ben van alles waar ik zou willen zijn xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Een twijfelaar! Want dat past precies XD


    Ik snap wel hoe dat bed type aan zijn naam komt.


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ik ook niet xD Daarom dat ik zo blij ben met deze kamer: Ik woon helemaal zelfstandig in een eigen kamer met badkamer, douche keuken en alles xD


    Mja, dat is wel chill. Maar is het niet zo dat als je over de gang loopt je Jan en alleman tegenkomt die ook in dat zelfde huis woont? Ik zou daar namelijk echt gek van worden.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Mja, dat is wel chill. Maar is het niet zo dat als je over de gang loopt je Jan en alleman tegenkomt die ook in dat zelfde huis woont? Ik zou daar namelijk echt gek van worden.


    Niet echt. Het is hetzelfde principe als een flat/appartement. Af en toe kom je mensen tegen in de lift. Boeiend xD Ik zou inet eens weten wie van die mensen wel hier woont en wie niet: Er wonen 300 mensen fso in dit gebouw. Alsof ik die allemaal ga leren kennen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Niet echt. Het is hetzelfde principe als een flat/appartement. Af en toe kom je mensen tegen in de lift. Boeiend xD Ik zou inet eens weten wie van die mensen wel hier woont en wie niet: Er wonen 300 mensen fso in dit gebouw. Alsof ik die allemaal ga leren kennen xD


    Dán ben ik echt jaloers. Ik wil ook zo'n kot!


    Bad decisions make good stories.

    DAT TV.
    Welk spel was dat ook alweer? The Walking Dead?

    wooooh, nice! Gefeliciteerd! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dragneel schreef:
    DAT TV.
    Welk spel was dat ook alweer? The Walking Dead?

    Ik gok op Prototype :Y)
    Awesome kamer Alwin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dragneel schreef:
    DAT TV.
    Welk spel was dat ook alweer? The Walking Dead?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik gok op Prototype :Y)
    Awesome kamer Alwin.


    Mis en mis! Red dead redemption!


    quidquid excusatio prandium pro

    Shit, ik had het kunnen weten!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.