• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Quiet the mind, and the soul will speak.

DarkSavior schreef:
    Oudjes!

Lol, deze moet ik echt even doen.

Tortura schreef:
    (...)
    Lol, deze moet ik echt even doen.

Die baby blijkbaar wel :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Die baby blijkbaar wel :Y)

Dat ben jij, lolol.

Tortura schreef:
    (...)
    Dat ben jij, lolol.

Zo hyper ben ik wel ja :Y)
    En ja, ik weet wat je bedoeld, maar helaas, zo jong ben ik niet (krul)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Zo hyper ben ik wel ja :Y)
    En ja, ik weet wat je bedoeld, maar helaas, zo jong ben ik niet (krul)

Weet je, omdat ik vandaag oud ben geworden, zal ik wel ff lief voor je zijn hoor. Jochie. :].

Tortura schreef:
    (...)
    Weet je, omdat ik vandaag oud ben geworden, zal ik wel ff lief voor je zijn hoor. Jochie. :].

Wat ben je toch weer aardig :Y)

Soms vraag ik me af waarom ik nog naar school ga. Wat een tijdverspilling.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Don't ever try to judge me , you don't know what the fuck i'v been through !

Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

You tear me down
    And then you pick me up
    You take it all
    And still it’s not enough
    You try to tell me
    You can heal me
    But I’m still bleeding
    And you’ll be the death of me

Michonne schreef:
    (...)

September pas haha.

In dat geval mag ik eerder naar 't schavot; ben in juli aan de buurt. 't Is met je gedaan als mensen je 'mevrouw' en 'u' noemen.
    En een quote van m'n opa: 'je wordt pas echt oud als je kinderen aan de leesbril moeten.'

No growth of the heart is ever a waste

Het is lente mensen!

I want my money...ASAP...
    I need GM (huil) mijn mooie opgeruime actieve topics, het reclameloos zijn en de extra smileys...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik heb mijn Nederlands toets gehaald! *O*

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ik had er expres voor gezorgd dat er een meisje mee ging, toen ik met je naar de bios wilde... En nu is ze ziek en ben ik alleen met je D:
    Okay, dat is gezellig, maar ik stress gewoon echt nu :')

De eerste keer dat ik alleen met hem iets ga doen en dan zit ik 2 uur lang naast hem in de bios :')

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Waarom zijn de meest vermoeiende en irritante mensen altijd die waar je het meest afhankelijk van bent?