• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niets is gênanter dan op de wc zitten en meemaken dat iemand de deur van het toilethokje opentrekt. Serieus. Ik was er heilig van overtuigd dat ik die stomme klote deur op slot had gedaan. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ha, eindelijk is het afgelopen!


    I still think of the guitar bible.

    Capricious schreef:
    Niets is gênanter dan op de wc zitten en meemaken dat iemand de deur van het toilethokje opentrekt. Serieus. Ik was er heilig van overtuigd dat ik die stomme klote deur op slot had gedaan. :'D

    Hahahahahahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahahahahaha.

    Haha, nou, eigenlijk was het niet grappig. Dat meisje keek me aan alsof ik het smerigste beest was dat ze ooit had gezien.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb het fuckin' koud. D: ~ frustratiemoment.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Capricious schreef:
    Niets is gênanter dan op de wc zitten en meemaken dat iemand de deur van het toilethokje opentrekt. Serieus. Ik was er heilig van overtuigd dat ik die stomme klote deur op slot had gedaan. :'D

    Dat is echt zo awkward :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Capricious schreef:
    (...)
    Haha, nou, eigenlijk was het niet grappig. Dat meisje keek me aan alsof ik het smerigste beest was dat ze ooit had gezien.

    Lol, ze moet zich niet zo aanstellen. Ze ziet haar zusje / broertje / zus / broer vast ook vaak genoeg naakt. Jij hebt tenminste nog iets aan. Het is awkward ja, maar dan kijken alsof je het smerigste beest bent wat ze ooit heeft gezien is een beetje overdreven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nieuwe verslaving: ranja vrieslolly's, haha. Leuk.


    I still think of the guitar bible.

    Twee liefdes, chococakejes en dansen, dus op een romantisch nummer sta ik weer te dansen met mijn cakeje c:


    Let it come and let it be

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Soms is het nu eenmaal nodig om mensen te kwetsen. Je kunt niet altijd alles maar goed praten / doen alsof er niks aan de hand / wat de reden ook is dat je ze niet wilt kwetsen. Soms is het gewoon nodig om ze te laten zien dat ze niet handig bezig zijn :Y)


    Ja, ik weet het, inderdaad. Al heb ik sterk de neiging om mezelf volledig aan de aan de kant te schuiven voor anderen, het kan niet altijd. Maar het punt is gewoon dat ik eigenlijk de enige ben die die persoon heeft en ik nu sterk moet gaan laten merken dat ik geen vertrouwen in haar heb, terwijl ze zelf 100% achter haar ideeën staat. Waarschijnlijk krijg ik het niet eens duidelijk en maak ik de onderlinge relatie tussen ons best kapot. Ik kan dat wel hebben, maar bij haar betwijfel ik dat.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Laf! Onnozel! Zielig!
    Ja, dat zijn JULLIE! En jij ventje, JIJ vooral ook! Waar is die lieve jongen van het derde middelbaar en het begin van het vierde middelbaar? WEG! Je bent gewoon zo hard veranderd! Ik dacht dat je me echt respecteerde, ik dacht dat we echt zo goed overeenkwamen! Je was echt een zo'n lieve jongen! Maar waar is hij nu? Nogmaals: WEG! Ik was zo verliefd op jou, verliefd op jouw lief kantje! Maar waar is dat? Hij is WEG! Dus ik ben sterk geweest om over jou heen te komen! Maar dan heb je wrs te laat opgemerkt dat ik gevoelens had voor jou en nu pest je me ermee, samen met die coole maten van je! Dat je "seks wilt" met dat meisje, oké, maar moet ik dat nou weten? Nee, eigenlijk wil je dat niet, eigenlijk zeg je dat om me jaloers te maken! Nee, dat is echt niet gelukt, maar je hebt me wel kwaad gekregen!
    En me voor mijn ogen belachelijk maken samen met die swag-matties van je, gewoon omdat ik zo mijn keuzes heb, sorry hoor!
    Ik heb me gewoon enorm vergist in jou! Echt waar, dat mag je heus weten! Ooit pak ik jou terug! Wacht maar!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Yay *O* weer een jaar GM (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Screw. You. All!!!
    Mij fucking uit lopen lachen terwijl mijn laptop dood is. FUCK YOU!


    26 - 02 - '16

    Als ik nu heel gemeen tegen je doe, zou ik je dan minder missen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Capricious schreef:
    Niets is gênanter dan op de wc zitten en meemaken dat iemand de deur van het toilethokje opentrekt. Serieus. Ik was er heilig van overtuigd dat ik die stomme klote deur op slot had gedaan. :'D


    Ik denk niet dat het de benaming gênant kan krijgen als hij expres wordt opengetrokken alleen maar om iemand te laten zien hoe lelijk je tanden zijn? :/

    Okay, da's al zeven jaar geleden. :')


    help