• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hashirama schreef:
    @ Hierboven: Radio Continu, de oplossing voor al uw problemen!
    @ Anguish: Succes man, ik hoop dat ze d'r wat aan kunnen doen :] Slapeloosheid is echt fucked up.


    Dankjewel Sammeh! Jouw vest ligt nog altijd gewassen in de kast, maar mijn broer studeert in Leiden, is het misschien makkelijker als het vest daarheen verhuist? Dat ligt dichterbij jou.. toch?


    everything, in time

    Godsamme! Nu is m'n bestand voor CKV weg en iedereen loopt maar te zeiken wat ik moet doen. Screw you all!


    26 - 02 - '16

    Hoofdpijn


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anguish schreef:
    (...)

    Dankjewel Sammeh! Jouw vest ligt nog altijd gewassen in de kast, maar mijn broer studeert in Leiden, is het misschien makkelijker als het vest daarheen verhuist? Dat ligt dichterbij jou.. toch?

    Leiden? Scheelt me 20 minuten XD. Zoveel maakt 't niet uit. Ik denk dat als ik toch die kant op moet om dat ding op te halen, kunnen we dr net zo goed een leuke dag van maken! Denk ik dan. Vijf uur reizen voor alleen een vest = lame.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mavis schreef:
    Godsamme! Nu is m'n bestand voor CKV weg en iedereen loopt maar te zeiken wat ik moet doen. Screw you all!

    I know that feel bro. Murphy's being a bitch today. 'Ik wil je niet onder druk zetten als 't maar snel gebeurt.' Daar mag ik 't mee doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    I know that feel bro. Murphy's being a bitch today. 'Ik wil je niet onder druk zetten als 't maar snel gebeurt.' Daar mag ik 't mee doen.


    That's just mean. Mijn project moet vrijdag af en ik ben gewoon fucking mijn gegevens kwijt, ook al weet ik zeker dat ze op school ergens op een computer staan. Daar heb ik nu natuurlijk niks aan >.<


    26 - 02 - '16

    En toen werd al het werk dat ik nog moet doen me gewoon te veel. Stort helemaal in om een fucking opleiding. Maarja, toekomst dit en toekomst dat.


    You are beautiful, you are love.

    Mavis schreef:
    (...)

    That's just mean. Mijn project moet vrijdag af en ik ben gewoon fucking mijn gegevens kwijt, ook al weet ik zeker dat ze op school ergens op een computer staan. Daar heb ik nu natuurlijk niks aan >.<

    Dat is fucked up. Als er iemand is die nu op school is kun je mss diegene bellen, inloggegevens doorgeven en kan die 't opsturen. Of desnoods aan de beheerder XD. Hij/zij kan als 't goed is in je computer komen en het bestand opsturen.

    Well, ik heb nu echt een schijttaak te doen dat maar niet wil vlotten. Ik moet werken met een programma waarvan ik ten eerste niet eens goed weet HOE het werkt en 't mag vandaag ook allemaal af, wat me dus sowieso niet gaat lukken maar wat ik wel ga proberen. En het leuke is dat niemand hier op m'n stage WEL weet hoe het werkt. Komt er basically op neer dat ik die shit maar voor mekaar mag boksen zonder enige hulp. Hoezee! Dus, nog effekes en dan is bij mij ook 't hek van de dam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo saai. Zo fucking saai.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waar is episode 5? D:


    Caution first, always.

    Gewoon een 7 voor Handel! En niet geleerd, whoop whoop.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:28 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Happiest person alive right now! (H)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Pff, klote groepswerken, ik haat jullie. Ik wil niet zoveel samenwerken o.O


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dit verdien ik niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."