• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:22 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Vrouwelijke kandidate
    Naam: Lucy Alexandra Knight
    Leeftijd: 18, geboren op 19-8-1994
    Uiterlijk:



    Danielle Campbell
    Innerlijk: Lucy is op het eerst een aardig en sympathiek meisje, wat ze absoluut is. Ze kan heel aardig zijn, maar heeft dan ook op bepaalde momenten haar stemmingswisselingen. Lucy kan niet één dag zonder RedBull, dat is haar lievelingsdrankje. Ze moet meer thee drinken in plaats van RedBull, dat denkt ze namelijk zelf ook. Haar stemmingswisselingen heeft ze geërfd van haar vader, ze vindt haar stemmingswisselingen gewoon niet kunnen. Soms heeft ze dan ook agressieproblemen en was daar een keer naar therapie gegaan. Het hielp niet echt, dus je moet wat oppassen met opmerkingen over haar.
    Extra: Haar ouders zijn beiden in 2010 gestorven aan een ongeluk toen ze op wintersport waren. Sindsdien heeft ze een grote tattoo op haar rechter-onderarm met 'I'll Always Love You'. Haar hobby's zijn gitaarspelen, tekenen en zingen. Ooit wilt ze een succesvolle zangeres worden, ze gebruikt de competitie alleen om beroemd te worden met haar talent. Ze is geen fan van One Direction en zal het ook nooit worden, alleen maar voor pure winst voor haarzelf. Toch wilt ze heel graag de wedstrijd winnen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 17:30 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Kandidate
    Naam: Kyra Luca Davis
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Kyra is een hardstikke aardig iemand als je haar goed leert kennen. Ookal is ze soms best een kluns. Ze denkt dan ook nooit na voordat ze iets doet. Of ze doet het wel, maar blijft er te lang over denken. Kyra is een echt meisje - meisje. Ze begint al te gillen bij het kleinste tikje. Hierdoor werd ze vaak voor bitch uitgescholden. Zelf had ze geen idee waarom. Ze trok zich er niks van aan en ging gewoon vrolijk door. Soms wordt Kyra ook als een tikkeltje ijdel gezien. Eén ding is echt iets waar niemand aan mag komen, haar - haar. Ze roept, als je eraan zit: ''OMG! MIJN HAAR IS HEILIG! BLIJF AF!'' Dan krijgt ze nog wel eens rare blikken. Kyra is traag van begrip. Vaak moet iemand haar iets honderd keer uitleggen voordat ze het snapt. Als iemand haar bijvoorbeeld een grap vertelt, begint ze pas later in die week te lachen. Omdat ze hem dan pas snapt. Verder speelt Kyra piano en gitaar. Als ze boos, verdrietig of wat dan ook is, kan ze zich daar goed mee uiten. Maar als je Kyra goed leert kennen is ze hardstikke aardig en behulpzaam.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 13:54 ]


    Do what people say you can't.

    Ik zie net dat ik Fay Emma nog geen achternaam had gegeven. Het is Janssen geworden, dus of je dat er nog achter kunt zetten :D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rol:
    Kandidate
    Leeftijd:
    17
    Naam:
    Tiffany Luna Newman
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Volgens Tiffany's ouders is Tiffany een grote ijdeltuit, zelf vindt ze dat dus echt niet, ze staat nooit langer dan een half uur voor de spiegel, of iets anders dergelijks. Tiffany is niet heel behulpzaam, en helpt niet zo snel andere, nouja, vreemde mensen dan, haar jongere zusjes probeert ze zoveel te helpen als ze kan, ookal is ze nu ergens anders. Verder is Tiffany echt een doorzetter, ze kan daarom soms heel gemeen zijn tegen de andere kandidaten, maar als ze iets wil, gaat ze er ook voor zorgen dat ze het krijgt. Wel bied Tiffany vaak haar excuses aan, na dat ze het heeft gezegd, al kan het soms wel een week duren, voordat ze het inziet. Tiffany kan wel snel vrienden maken, en als je eenmaal vrienden met haar bent, dan is ze eigelijk heel anders dan ze zich voordoet.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 16:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een kandidaat reserveren?, vul hem morgen in

    Little --> Sidestap


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Kandidaat
    Naam: Kyle Nathan Jones
    Leeftijd: 19
    uiterlijk:


    Innerlijk: Kyle is een best lieve jongen die eigenlijk bijna altijd aan het lachen is, hij is heel vaak vrolijk en er moet ook wel iets ergs gebeuren wil hij niet meer vrolijk zijn. Hij heeft een echte passie voor zingen en doet dat het liefste zo vaak mogelijk. Veder is Kyle heel sociaal en is niet snel verlegen om met iemand een praatje te gaan maken. Toch kan Kyle soms ook wel boos worden en als die dat dan wordt is die ook goed boos en zal die dat niet snel vergeten. Kyle is een goede vriend maar als je zijn vertrouwen beschadigt of andere dingen doet is die vriendschap snel over voor hem.
    Extra:/

    Mag ik een vrouwelijke kandidate reserveren?

    En zoja, uit welk land?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NOOOOOOOOOOOOOOOO :( zayn is al bezet
    nja dan maar een meisje ook leuk!
    als het kan IK RESEVEER!


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    NOOOOOOOOOOOOOOOO :( zayn is al bezet
    nja dan maar een meisje ook leuk!
    als het kan IK RESEVEER!


    Ik vind het ook leuk om Zayn te spelen. (A)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    hij is mijn favo dusyea xD
    nauja whatevs weer eens wat anders


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een kandidaat reserveren het liefst een meisje


    live your life, it is beautiful as it is!

    Mijn computer is vandaag dood gegaan, maar morgen gaat mijn vader kijken wat het probleem is. Tot nu toe zijn jullie allemaal welkom om nog mee te doen. Ik probeer de lijst zometeen mog even aan te passen als dat lukt. Sorry, voor de problemen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Afterwinter --> WindySky]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik een kandidaat??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,