• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:22 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol:Kandidaat
    Naam:Chiara Bella Love
    Leeftijd:19
    Uiterlijk:


    Innerlijk:In de RPG
    Extra:Chiara is een meisje dat vaak van haarkleur veranderd. Het liefst speelt ze dehele dag gitaar en daar zingt ze ook bij. Ze komt uit Amerika.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 23:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Besar schreef:
    Rol: Kandidate
    Naam: Kyra Luca Davis
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Kyra is een hardstikke aardig iemand als je haar goed leert kennen. Ookal is ze soms best een kluns. Ze denkt dan ook nooit na voordat ze iets doet. Of ze doet het wel, maar blijft er te lang over denken. Kyra is een echt meisje - meisje. Ze begint al te gillen bij het kleinste tikje. Hierdoor werd ze vaak voor bitch uitgescholden. Zelf had ze geen idee waarom. Ze trok zich er niks van aan en ging gewoon vrolijk door. Soms wordt Kyra ook als een tikkeltje ijdel gezien. Eén ding is echt iets waar niemand aan mag komen, haar - haar. Ze roept, als je eraan zit: ''OMG! MIJN HAAR IS HEILIG! BLIJF AF!'' Dan krijgt ze nog wel eens rare blikken. Kyra is traag van begrip. Vaak moet iemand haar iets honderd keer uitleggen voordat ze het snapt. Als iemand haar bijvoorbeeld een grap vertelt, begint ze pas later in die week te lachen. Omdat ze hem dan pas snapt. Verder speelt Kyra piano en gitaar. Als ze boos, verdrietig of wat dan ook is, kan ze zich daar goed mee uiten. Maar als je Kyra goed leert kennen is ze hardstikke aardig en behulpzaam.
    Extra: x


    Ik mag haar wel ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: kandidaat
    Naam: Angel McTrold
    Leeftijd:17
    Uiterlijk: Angel heeft lang blond haar en blauwe ogen. Ze is normaal gebouwd en is ongeveer 1.70 lang. Haar kledingstijl is normaal maar ook hele felle kleren. Haar lievelings jurk heeft een hele felle kleur.
    Innerlijk:

    Angel is een meisje die altijd lacht en als ze verdrietig is dan is er iets heeeel ergs aan de hand. Mell is heel snel in vrienden maken en is helemaal niet verlegen. Ze is ook nooit bang en als ze moet zingen bijvoorbeeld dan doet ze het gewoon. Haar grootste droom is dan ook zangeres worden.
    Extra: ze heeft altijd haar geluks ring om, no matter wath!


    live your life, it is beautiful as it is!

    ik schrijf me uit sorry!


    Dont say why me, say try me

    Arriver schreef:
    Rol:
    Kandidate
    Leeftijd:
    17
    Naam:
    Tiffany Luna Newman
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Volgens Tiffany's ouders is Tiffany een grote ijdeltuit, zelf vindt ze dat dus echt niet, ze staat nooit langer dan een half uur voor de spiegel, of iets anders dergelijks. Tiffany is niet heel behulpzaam, en helpt niet zo snel andere, nouja, vreemde mensen dan, haar jongere zusjes probeert ze zoveel te helpen als ze kan, ookal is ze nu ergens anders. Verder is Tiffany echt een doorzetter, ze kan daarom soms heel gemeen zijn tegen de andere kandidaten, maar als ze iets wil, gaat ze er ook voor zorgen dat ze het krijgt. Wel bied Tiffany vaak haar excuses aan, na dat ze het heeft gezegd, al kan het soms wel een week duren, voordat ze het inziet. Tiffany kan wel snel vrienden maken, en als je eenmaal vrienden met haar bent, dan is ze eigelijk heel anders dan ze zich voordoet.
    Extra:
    -

    Donee (:


    That is a perfect copy of reality.

    Kan ik nog een kandidate krijgen/reserveren? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Kandidaat
    Naam: Brody Matthew Jase
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:






    Innerlijk: Brody is al zijn hele leven gepest, en is er nu echt helemaal zat van. Hij wordt gepest omdat hij gay is, waar hij dus helemaal niks aan kan doen. Zelf is hij dol op muziek luisteren en maken, het enige waar hij echt blij van wordt. Toen hij hoorde van het zesde bandlid was hij meteen enthousiast, en hij heeft zich meteen opgegeven.
    Extra: Brody drumt en speelt gitaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zianourryx -> Magicales voor de zekerheid (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik een kanidate reseveren?


    Reality's overrated.

    Sidestap schreef:
    (...)

    Ik mag haar wel ^^.


    Yaaayyyy ^-^ gehehe, ik heb gewoon heel erg naar mezelf gemaakt. ;p


    Do what people say you can't.

    Caleo schreef:
    Kan ik een kanidate reseveren?


    Het spijt me, kandidaten zijn vol. Als je wilt, kan je Liam krijgen... Nogmaals sorry.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    NVM

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 19:53 ]


    Do what people say you can't.

    nessje schreef:
    (...)

    Het spijt me, kandidaten zijn vol. Als je wilt, kan je Liam krijgen... Nogmaals sorry.


    Oké, dan vul ik Liam zomenteen in oké?


    Reality's overrated.

    Ik heb zin om te beginnen^^

    quin98 schreef:
    Ik heb zin om te beginnen^^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."