• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:22 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mag ik het laatste meisje? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    JEEEEY


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Guys, mijn toetsweek begint. Moet veel gaan leren enzo, maar ik kan af en toe online komen... Ik ga proberen deze RPG in het weekend te starten, als iedereen zijn rol invult kan ik het denk wel beginnen. Als het in het weekend niet lukt, ga ik proberen om het maandag online te zetten. Oké?

    @Pebble Je krijgt de rol ;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    En wat nou als Rossi en Pebble héél toevallig hun rollen dadelijk invullen? >.>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    En wat nou als Rossi en Pebble héél toevallig hun rollen dadelijk invullen? >.>


    Dan kan ik nog steeds niet verzekeren dat ik het heb, maar ik zal het proberen^-^
    Al denk ik niet dat dat zal gebeuren...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ook niet, ghehe. Het zou wel leuk zijn. Zit nu al te wachten op zo'n drie RPG's die moeten beginnen, en heb zin om eraan te beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik maak mijn rol vanavond aan, moet nu leren, sorry!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    JEEEEYY.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zit alles al vol? Anders zou ik graag een kanditate willen reserveren. c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Oeps, Curlies --> Lavigna


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [@nessje: Ik ga een tijdje afwezig zijn sorry hiervoor.

    Zou je hier willen klikken voor de reden?]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [@nessje: Ik ga een tijdje afwezig zijn sorry hiervoor.

    Zou je hier willen klikken voor de reden?]


    late reactie, sorry daarvoor, maar dat begrijpen we. En als we/ik iets voor je kunnen/kan doen horen we het wel, toch?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Kandidate.
    Naam: Victoria Rose Green.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Uiterlijk:


    Victoria Is een knap meisje, hoewel ze zich hier niet van bewust is. Ze is te onzeker om haar goede kant te zien. Ze heeft lange lichtblonde haren die tot halverwege haar rug vallen en grote, diepblauwe ogen. Ze heeft een tenger postuur en is ongeveer 1,65 meter lang.
    Innerlijk: komt.
    Extra: komt.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 20:22 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ohja..
    Besar -> Semper


    Do what people say you can't.

    Guys, het wachten is nu op Rossi, zodra zij haar rol heeft ingevuld kunnen we starten^-^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'