• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:22 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Caleo schreef:
    (...)

    Oké, dan vul ik Liam zomenteen in oké?


    Is goed;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Beginnen we al bijna??? Ik vind dit dus echt een geniaal idee (flower)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nog vier mensen die hun rollen in moeten vullen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Liam James Payne.
    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Negentien. Zijn geboortedatum is: 29-08-1993.
    Uiterlijk:



    Een tijdje geleden heeft Liam zijn bruine haar kort gemaakt, ondertussen is het al weer wat aangegroeid. Hij heeft chocolade bruine ogen en is een van de langere jongens van One Direction, ook al is hij nog niet bepaald lang ofzo voor een jongen.
    Innerlijk: Liam is de vader van de groep, Hij is bezorgd en als je met iets zit kun je bij hem terrecht. Hij is rustig en denkt goed na, hij is verstandig en lief. Vroeger is hij gepest, en daarom is hij op boksen gegaan. Hij is ook de slimste uit de groep en kan redelijk piano en gitaar spelen.
    Extra: Liam heeft een rere fobie voor lepels.

    [Sorry, ik heb hem snel ingevuld. Maar ik heb nu ff niet heel veel tijd en tja. Sorry, als het moet beschrijf ik hem later wel uitgebreider.]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 22:44 ]


    Reality's overrated.

    No drie mensen die hun rollen moeten invullen :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vul 'm morgen avond in, heb hier nu een vriendin tot morgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Nialler
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Niall is niet iemand die het te hoog in zijn hoofd heeft gekregen nadat hij beroemd is geworden. Hij is nog altijd de kinderachtige Ier die van eten houd en niets zal dat kunnen veranderen. Wel is hij wat onzeker over zijn uiterlijk omdat hij alleen zijn ogen mooi vind. Hij is vroeger gepest en daarom vertrouwt hij niet heel snel iemand, maar als hij je vertrouwt zal hij je ook altijd helpen.
    Extra: Niall is de enige zonder tattoo.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nog maar twee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    yeah ik wil beginnen

    Als een van de jongens niet meer mee wil doen wil je me dan waarshuwen? Dan wil ik een jongen inplaats van Een kandidaat


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    kan iemand van jullie de twee met een reservering een gb'tje sturen? ik krijg het niet voor elkaar om in hun profiel te komen dankzij Q...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ik doe het wel

    Shit was deze helemaal vergeten. Ik heb heel weinig tijd want ik doe al met vrij veel RPG's mee. Heb binnenkort toetasten en heb ook nog mijn Story. Ik ben bang dat ik me moet afmelden al is deze RPG zo onwijs leuk.
    Heel erg sorry en vooral omdat jullie op mij moesten wachten :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sorry! Ik probeer 'm vanavond nog in te vullen, anders word het morgen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Haha, er is nu uiteidelijk toch nog een deelnemer over XD Maar goed, nu ben ik Liam al.]


    Reality's overrated.