• HoiHoi^^

    Ik heb een vraagje,
    mijn mascara is op en ik wil eens een nieuwe proberen, ik had dr nu eentje van Maybeline met wittte en zwarte.. Welke gebruiken jullie en werkt ie goed?

    X Lisa


    Let's do this poo

    Ik gebruik Loreal double nogwat, die je altijd op redclame's zag. een rood met wit voorkant. en je moet eerst wit endan zwart doen..
    .Ik ben er heel blij mee, hij krult me wimpers f*cking goed en als je hem eraf wilt halen hoef je alleen maar warm water op je ogen te laten rusten (2min.) en dan kan je het er met je vinger eraf halen, gaat echt supermakkelijk..maar kost wel 15euro..
    x


    So far away..

    miss helen waterproof

    hij werkt wel

    maar ik wil andere van essence de verpakking is oranje met zwart

    en hij is getest hij kost geloof ik 2 euro nog wat


    xxxDaphne

    Bij de Claire's hebben ze een roze mascara, +- 6 euri's. Best gaaf in combinatie met zwarte eyeliner :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ; dior [ eigenlijk niet zo goed.] Ik heb loreal paris [ aanrader ! ] En ik heb define a lash [ die klontert niet:) ]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik neem meestal de goedkoopste maar ik heb een borsteltje van ik weet niet wat voor merk, Gheghe.. Dus ik gebruik zeg maar een ander borsteltje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb zo'n dingmet een knal oranje verpakking. Even kijken hoe hij heet. Essence maximum definition, werkt heel goed, geen klonters ofzo :'D En ook niet duur :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/