• Kon'nichiwa!

    Vandaag is het Self Harm Awareness Day! Dit is de dag om stil te staan voor de mensen die zichzelf pijn doen, zodat het andere pijnen verlicht. Ik denk dat iedereen wel weet wat ik hiermee bedoel. Ik snij/verwond mezelf niet, nooit gedaan ook, maar ik leef mee met andere mensen die zo ongelukkig zijn, omdat iedereen geluk verdient!

    Wat ik dus bedacht is om een foto te maken, waarin je met een boodschap laat zien dat deze mensen nooit moeten opgeven, want iedereen verdient het om te leven.

    (Op Twitter houden ze deze actie ook, dit doen ze door op hun pols "keep fighting" te schrijven.)




    Het gaat er niet om dat het mensen "helpt", het gaat erom dat mensen stilstaan bij het feit dat het gebeurt.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 16:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Licet schreef:
    (...)

    Bullshit, iemand die echt op reguliere basis automutileert maakt het een geen fuck uit of er een 13 jarige een blaadje voor der bek houdt met 27 filters erover heen. Dat jij je in een opwelling ooit gesneden hebt maakt je nog geen expert op dit onderwerp.

    Geloof me, t was echt geen opwelling... En ik ken ook andere mensen die t helpt.


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Licet schreef:
    (...)

    Dat is ook niet wat ik zeg. Maar zou jij gestopt zijn als je een briefje met 'Never stop living' op tumblr zou zien?


    Hangt ervan af wat die persoon voor je betekent.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DyingIside schreef:
    (...)
    Geloof me, t was echt geen opwelling... En ik ken ook andere mensen die t helpt.

    Je sneed je een paar keer en kon meteen ophouden? Noem ik toch een opwelling.
    Het is geen aanval ofzo, want ik ben blij dat je meteen hebt kunnen ophouden. Maar voor mij klonk het als een opwelling.


    Take me to wonderland

    Oreteh schreef:
    Je sneed je een paar keer en kon meteen ophouden? Noem ik toch een opwelling.
    Het is geen aanval ofzo, want ik ben blij dat je meteen hebt kunnen ophouden. Maar voor mij klonk het als een opwelling.

    Het was geen paar keer, het was ongeveer een maand lang iedere dag, mn armen staan vol. Dat ik gelijk heb kunnen stoppen komt door hulp van vriendinnen, mn ouders en familie.


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Ik wou eerst niet reageren maar- het helpt inderdaad wel als mensen laten zien dat ze je willen steunen of helpen of eender wat doen om te laten zien dat ze zich er van bewust zijn dat deze dingen gebeuren. Ookal ken je ze niet, het geeft je nog altijd een gevoel dat ze er voor je zijn op de één of andere manier.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb mezelf ook wel eens gesneden / gekrast -gayhand- Who gives a shit? Ja, dat is een retorische vraag, natuurlijk caren mensen. Ik bedoel meer, ik ga hier nu niet een of ander zielig verhaal afsteken. Ik deed het omdat ik dat wilde en op dat moment geen andere manier had om weer rustig te worden. Het was een uiting van alles en daarna was het klaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DyingIside schreef:
    (...)
    Nou kijk als je dat doet laat je zien dat je er voor andere mensen bent... En geloof me, dat helpt!

    Ik ben er niet voor mensen die ik niet ken. Sorry hoor, ik ga niet schijnheilig lopen doen en doen alsof ik zoveel geef om mensen die in hun armen krassen. Ik maak me liever druk om de mensen met problemen om me heen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik ben er niet voor mensen die ik niet ken. Sorry hoor, ik ga niet schijnheilig lopen doen en doen alsof ik zoveel geef om mensen die in hun armen krassen. Ik maak me liever druk om de mensen met problemen om me heen.


    Een van de belangrijkste redenen is omdat ik amper mensen om me heen heb.
    Van de mensen zoals ik, die het niet meer aankunnen en er een einde aan maken net omdat er niemand is die het wat kan schelen of ze er nu wel of niet zijn, daar trek jij het je dus niet van aan?
    Je moest eens weten hoevaak ik het al in overweging genomen heb, omdat er amper tegen me gezegd word dat het echt wel zin heeft dat ik hier ben, en ik me dat elke dag afvraag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Een van de belangrijkste redenen is omdat ik amper mensen om me heen heb.
    Van de mensen zoals ik, die het niet meer aankunnen en er een einde aan maken net omdat er niemand is die het wat kan schelen of ze er nu wel of niet zijn, daar trek jij het je dus niet van aan?
    Je moest eens weten hoevaak ik het al in overweging genomen heb, omdat er amper tegen me gezegd word dat het echt wel zin heeft dat ik hier ben, en ik me dat elke dag afvraag.

    Ik kan me ook niet druk maken om iedere afzonderlijke AIDSpatrient, iedere afzonderlijke wees, iedere afzonderlijke dakloze.. Ik ben geen saint. Ik heb mijn eigen leven en mijn eigen mensen waar ik om geef. En no offence hoor, maar ik heb ook kuttijden doorgemaakt waarin ik er helemaal alleen voor stond. Je bent sterk als je daar zelf uit weet te komen. Het leven is hard, maar zo is het gewoon. Dat is iets waar iedereen wel op een moment in hun leven doorheen gaat.
    edit: omdat mensen zich snijden, wil dat nog niet zeggen dat hun leven meteen ook zwaarder is dan dat van iemand die dat niet doet.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:21 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik kan me ook niet druk maken om iedere afzonderlijke AIDSpatrient, iedere afzonderlijke wees, iedere afzonderlijke dakloze.. Ik ben geen saint. Ik heb mijn eigen leven en mijn eigen mensen waar ik om geef. En no offence hoor, maar ik heb ook kuttijden doorgemaakt waarin ik er helemaal alleen voor stond. Je bent sterk als je daar zelf uit weet te komen. Het leven is hard, maar zo is het gewoon. Dat is iets waar iedereen wel op een moment in hun leven doorheen gaat.
    edit: omdat mensen zich snijden, wil dat nog niet zeggen dat hun leven meteen ook zwaarder is dan dat van iemand die dat niet doet.
    Agreed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Because I think it matters.

    Sorry voor de belabberde kwaliteit van mijn webcam. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:37 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Licet schreef:
    (...)

    Dat is ook niet wat ik zeg. Maar zou jij gestopt zijn als je een briefje met 'Never stop living' op tumblr zou zien?


    Zoals ik nu voor de fucking derde keer neer ga zetten in dit topic: Het gaat er niet om dat het mensen "helpt", het gaat erom dat mensen stilstaan bij het feit dat het gebeurt.
    Jezus lees gewoon een keer wat iedereen zegt, serieus.

    ~ Sorry voor mijn uitval, maar echt hoor. Een beetje respect is misschien wel op z'n plaats. Misschien vind jij er geen steun in, en andere weer wel. So be it.

    Voor iedereen die een foto plaatst: echt. Nogmaals respect.


    | Reality is for people that lack imagination |

    een dagje te laat maar toch





    Overigens dit ben ik niet ik heb niks om foto's mee te maken, maar toch wou ik ff wat plaatsen
    doe oranje 'ribbon' staat voor deze dag ofzo


    Dont say why me, say try me

    Mijn drie vrienden en ik hebben ''Keep Fighting'' op onze pols geschreven. Ik vind het goed om er bij stil te staan.


    believe in yourself.

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Zoals ik nu voor de fucking derde keer neer ga zetten in dit topic: Het gaat er niet om dat het mensen "helpt", het gaat erom dat mensen stilstaan bij het feit dat het gebeurt.
    Jezus lees gewoon een keer wat iedereen zegt, serieus.

    ~ Sorry voor mijn uitval, maar echt hoor. Een beetje respect is misschien wel op z'n plaats. Misschien vind jij er geen steun in, en andere weer wel. So be it.

    Voor iedereen die een foto plaatst: echt. Nogmaals respect.


    Volgensmij was die post niet op jouw gericht of wel? Iemand zei; 'Nou kijk als je dat doet laat je zien dat je er voor andere mensen bent... En geloof me, dat helpt!' En toen heb ik haar erop gewezen dat dat waarschijnlijk niet het geval is


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'