• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?




    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buiten sluiten.
    - Een minimaal van 10 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afwezigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.


    Meisjes: Tijdelijk vol!
    - Lillith Aurora Kings - Fee - Pebble.
    - Lily Sharp - Helderziende - Patholoog.
    - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin - Coockies.
    - Cybele Magnolic - Dochter van Lucifer - Phrases
    - Rena Calanthe Thompson - Beheersing van vuur - Huoriel.



    Jongens: Tijdelijk vol!
    - Eli Stefan Dark - Halfvampier - Pebble.
    - Kyle Logan Booth - Bloedsturen - Coockies.
    - Nickolas Anderson - Soul (verbonden dier) - Nyan.
    - Wolf Dunmond - Hallucinaties - Nyan.
    - Carter Elijah Alexander Blackwell-Jones 'Alec Blackwell' - Herboren Egyptische God - Raziel.



    Docenten: Tijdelijk vol!
    - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatieve wil - Patholoog.
    - Matthew Oliver Sanz - Engels - Mutant (Teleportatie, schild en manipulatie van metaal/ijzer) - Jolene.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Deze RPG bestond eerder, maar liep dood en is hier opnieuw geopend.

    Begin: De eerste schooldag, vlak voor de eerste les. In de roosters staat wat de leerlingen hebben. Let op, ze zijn in klassen ingedeeld!
    Niet alleen de gespeelde leerlingen zitten in het klaslokaal!


    Rollentopic.
    Rooster algemeen.
    Rooster per klas.
    Klassenindeling.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 21:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Mijn topics]

    [I'm tired.]


    help

    [mijn topics ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (mon tops)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    | I'm in. x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mie topiecs]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Mijn topics]
    [Yay, goedgekeurd!]


    I'd rather die my way, than live yours.

    [How are we about to start?]

    | Mijn eerste post. Hope it's fine. (: |

    Cybele Magnolic
    Hoewel ik pas het tweede uur begon vandaag, stond ik nooit al te laat op. Nu had ik immers tijd om me rustig te oriënteren voor de eerste les zou beginnen. Om te beginnen kleedde ik me om voor ik op onderzoek uit ging in het gebouw. Het was altijd zo heerlijk stil rond deze tijd - een perfecte tijd om aan mijn dagelijkse routine te komen en uiteraard het één en ander te overzien. Het was voor het eerst in lange tijd dat ik de lessen zou bijwonen, en ik vroeg me af hoe de leraren ditmaal zouden reageren. Ergens hoopte ik dat mijn vader hen ditmaal goed genoeg had aangepakt; het bestuur was ook veel te laks met die leerlingen die er botweg om vroégen om gepakt te worden door wat dood en verderf in hun leventjes. Voor nu liep ik dan ook door een volledig verduisterde gang; licht op deze vroege ochtend zou mijn humeur enkel de grond in boren.
    Zoals het schoolbeleid ons voorschreef droeg ik vandaag een simpele, witte blouse en een zwarte rok om het schoollogo op mijn heup te kunnen laten zien. Problemen op deze eerste, jonge dag zou ervoor zorgen dat ik rechtstreeks naar Hades terug mocht. En Lucifer zou dat niet met slechts tien jaar eenzame opsluiting hanteren, vreesde ik. Er waren daarnaast maar weinig dingen die me bang maakten. Ik denk dat ikzelf degene was die het angstaanajgendst was.
    Hoewel, ik had nog nooit een mens naar Hades gestuurd, puur voor mijn eigen plezier. Misschien was ik op dat vlak wel mijn moeder, de zwakte van engelenbloed dat door mijn aderen stroomde. Ach, wie wist dat? Als ik het antwoord al niet kende kon ik me maar beter richten op de afschuwelijke gangen die door de school kronkelden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Zuchtend trok ik mijn kamerdeur achter me dicht. Het was de ochtend van de eerste schooldag en ik had er ontzettend veel zin in, maar zag er toch ook wel tegenop. School was school, dat was nooit echt leuk, vooral het huiswerk niet. Ik liet mijn handen over mijn jurkje glijden en trok mijn schoudertas wat verder op mijn schouder. Ik was op weg naar de kantine, waar het ontbijt volop bezig was. Toen ik beneden aankwam zakte ik aan een tafel en keek om me heen. Opnieuw stond ik op om een schaaltje yoghurt met verse vruchten te pakken en ik lepelde het langzaam naar binnen.

    [Iemand voor Lillith?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jolene schreef:
    [How are we about to start?]

    [Wel, het begint net voor het eerste lesuur. Leerlingen gaan ontbijten en de leerlingen van MI1 gaan zo naar de les. De leraren moeten waarschijnlijk ook nog ontbijten of zijn al in hun leslokaal, aangezien zij ook op het Instituut verblijven.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Matthew Oliver Sanz

    Ik ben net terug van mijn ochtend jog uurtje en eerlijk gezegt nogal bezweet. Zodra ik op mijn kamer ben neem ik een vlugge douche en droog mijn haar met de handdoek. Wanneer ik daarmee klaar ben kleed in me aan, spuit wat aftershave op en ga op bed zitten om mijn schoenen aan te trekken. Wanneer ik klaar ben om me buiten te vertonen pak ik mijn tas en loop de gang op richting de ontbijtzaal. Mijn eerste dag.. Zou ik niet heel erg nerveus moeten zijn? Misschien kwam dat nog. Ik haal mijn ontbijt, ga aan de leraren tafel zitten en eet wat terwijl ik koffie drink en de krant lees. Ik had al een redelijk goede les voorbereid waarin we eigenlijk gewoon kennis met elkaar zouden maken. Ik met de leerlingen maar ook de leerlingen met elkaar. Ik kijk op de klok en zucht. Nog een kwartier. Misschien kon ik beter vast naar het lokaal gaan. Ik sta op. Ruim mijn spulletjes op en loop richting het lokaal.. Mijn lokaal.

    | Leave -> Phrases |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rena Calanthe Thompson
    Rena kreunde zacht en draaide zich nogmaals om. De dekens trok ze over haar hoofd heen en ze kneep haar ogen stijf dicht. Ochtenden, niet haar sterkste punt. Ze trok haar benen op en kwam toen tot het besef dat ze echt wel uit bed moest kruipen. Zoals elke ochtend telde Rena zachtjes tot 10 en klom toen slaperig het bed uit. Die 10 seconden waren voor haar hemels, aangezien ze dan het besef heeft dat ze nog lekker in bed lag. Aan de andere kant een hel, omdat ze wist dat ze nog maar een aantal seconden had om er in te liggen. Kortom, ze hield van slapen. Alhoewel ze best laat in bed lag elke avond, had ze er elke ochtend spijt van dat ze zo laat naar bed ging.
    Met een zucht bekeek ze haar eigen spiegelbeeld in de wandspiegel die aan haar kast hing. Ze ging wat schuiner staan en dacht er over na om gewoon in deze outfit de kantine in te lopen, gewoon om te zien hoe de rest zal reageren. Rena grinnikte en sleepte zichzelf naar de douche toe. De kraan draaide ze open en langzaam ontdeed ze zichzelf van haar kleding. Een douche deed wonderen, alleen niet voor haar oh-zo-fijne ochtendhumeur. Vooral als ze het eerste halfuur in de nabijheid moet verkeren van andere levende wezens.
    ''Bleh, vroeg opstaan,'' mompelde ze en stapte onder de hete douche.

    {Iemand straks voor Rena?}


    I'd rather die my way, than live yours.

    [Wat geeft Matthew?]

    Lily Sharp - Helderziende.

    Het was relatief rustig in de ontbijtzaal, tenminste, dat was mijn eerste indruk toen ik binnen kwam in de zaal. Ik liet mijn ogen over de ontbijtende mensen gaan en zocht een plekje waar ik rustig wakker kon worden, zonder echt lastig te worden gevallen. Misschien zou er dan wel iemand bij me komen zitten, maar de hoop schoof ik algauw weg. Niemand wilde er bij mij komen zitten. Ik pakte een krant van de tafel en ging aan een tafeltje zitten, waar ik de krant begon te lezen, terwijl mijn English Breakfastthee aan het trekken was. Ik deed er twee scheppen suiker in en dronk eraan. Het was nog heet en ik verbrandde mijn lippen toen de vloeistof ze raakte. Mijn aandacht vestigde zich toen op een artikel over de huidige regering.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt