• Hallo!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Rossi schreef:
    HOI. Ik verveel me. ;c De leraar let toch niet op, dus kan ik op Q hehehe.

    Bij mij ook (:


    •*• Lululu •*•

    Nog een uurtje en ik mag naar huis :Y)


    •*• Lululu •*•

    Even literatuur doornemen, morgen mondeling. Ik ben er niet echt zenuwachtig voor, de tweede docent is mijn oude mentor. :)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hey!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hai.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had even geen internet daarnet, dus ik al helemaal in paniek dat ik niet op Q kon, lol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit stond op tumblr:
    I have concluded that the only way to get Jordan to date me will be if I become a car.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hey Saarsel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, iemand op m'n timeline op twitter had getweet: Naar huis (:
    De tweet die daarboven staat, van iemand anders: Naar school.
    Dat is gewoon te toevallig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maron schreef:
    Quizlet: Een plaats waar mensen ruzie krijgen over toetsenborden(cat)

    Neh, eerder een plaats waar volwassenen zich zo volwassen voelen dat ze pubers gaan afkraken ;P
    Mja, niks aan te doen. Kan zelfs zo zijn dat ik precies hetzelfde ben over twee/drie(/vier) jaar. (Ookal zou ik mezelf streng toespreken dat ik het niet zou doen.)

    Hoe gaat het met iedereen? Ik zit aan de codaïne (of codeïne). ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    JAJA, COCAINE ZEKER?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nomen schreef:
    (...)
    Neh, eerder een plaats waar volwassenen zich zo volwassen voelen dat ze pubers gaan afkraken ;P
    Mja, niks aan te doen. Kan zelfs zo zijn dat ik precies hetzelfde ben over twee/drie(/vier) jaar. (Ookal zou ik mezelf streng toespreken dat ik het niet zou doen.)

    Hoe gaat het met iedereen? Ik zit aan de codaïne (of codeïne). ;P
    Ik dacht dat je zei " Ik zit aan cocaïne"(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    *schrikt*
    Nee...? Codeïne. (Zit een soort morfine in, zegt mijn moeder.)
    Nee, dat was een grapje (er zit wel een soort morfine in, maar ik zal het duidelijker uitleggen ;P). Ik lag gisteren (ben namelijk nog steeds ziek) namelijk zo hard en moeilijk te hoesten (ik had het gevoel dat ik moest kotsen, lekker smakelijk allemaal ;P) dat ik niet meer normaal kon liggen, dus ik ben hoger gaan liggen en ik heb codeïne gekregen om mijn prikkels te verminderen. Hierdoor heb ik werkelijk geweldig geslapen (al was het maar zes/vijf uurtjes).


    Deep inside, I've never felt alive

    Maron schreef:
    (...)Ik dacht dat je zei " Ik zit aan cocaïne"(cat)

    Zie reactie hierboven ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nomen schreef:
    *schrikt*
    Nee...? Codeïne. (Zit een soort morfine in, zegt mijn moeder.)
    Nee, dat was een grapje (er zit wel een soort morfine in, maar ik zal het duidelijker uitleggen ;P). Ik lag gisteren (ben namelijk nog steeds ziek) namelijk zo hard en moeilijk te hoesten (ik had het gevoel dat ik moest kotsen, lekker smakelijk allemaal ;P) dat ik niet meer normaal kon liggen, dus ik ben hoger gaan liggen en ik heb codeïne gekregen om mijn prikkels te verminderen. Hierdoor heb ik werkelijk geweldig geslapen (al was het maar zes/vijf uurtjes).


    Ugh, dat gevoel ken ik.
    En ik krijg geen cocaine :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.