• Sinds kort weet ik hoe ik met iMovie moet werken en maak ik dan ook trailers voor mijn verhalen. Ik wil ook trailers maken voor anderen, dus laat je gaan ;3 Wel een gedetailleerde beschrijving met wat je wilt in de trailer graag.
    Ik heb hier twee voorbeelden :






    WACHTLIJST :

    Frodo - mee bezig
    Bieberen
    xSunshineee
    Winterwolves

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:16 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Helpt wel, dan weet ik wat voor beelden jij vindt. (: Ach ja, ik ga morgen dingen uitproberen met teksten.


    Ik vind het alleszins heel erg fijn dat je er zo'n moeite in steekt (: dan moet het resultaat wel geweldig zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind het alleszins heel erg fijn dat je er zo'n moeite in steekt (: dan moet het resultaat wel geweldig zijn.


    Niet echt heel geweldig, want ik ben pas begonnen sinds eind januari :') Ik ga wel mijn best doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oké, ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik wil als vrouwelijke hoofdpersonage graag een donkerharige vrouw, vandaar uit deze scène. Het is een scène uit dezelfde film als vanwaar ik de andere beelden heb, dus Leonardo is bij ze allebei even oud (: uit het eerste filmpje heb ik nog een beeld gehaald waarop je een foto van haar ziet. Ook heb ik er een beschrijving van de 'gevangenis' gehaald, die kan misschien nog in het begin.



    De foto = 00:58 - 01:01
    De beschrijving= 0:31 - 0:36


    (de scène's met de vrouw)

    00:04-00:25
    00:58 - 1:30

    Zo, en als eindbeeld, zou je misschien hier iets uit kunnen nemen:



    Dit moet natuurlijk niet, het is gewoon een suggestie (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En ik ben er weer mee bezig^.^ Alleen het filmpje met de vrouw kan ik niet downloaden.. Die audio van de beschrijving heb ik ergens in het begin gedaan. Ben nu bij 16 seconden, joehoe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    En ik ben er weer mee bezig^.^ Alleen het filmpje met de vrouw kan ik niet downloaden.. Die audio van de beschrijving heb ik ergens in het begin gedaan. Ben nu bij 16 seconden, joehoe.


    Shit, die scène wou ik wel graag.. moet ik hem ergens anders zoeken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Shit, die scène wou ik wel graag.. moet ik hem ergens anders zoeken?


    Wacht even, ik heb 'm geloof ik al (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kan even de trailer niet afmaken, moet nog leren voor een geschiedenis proefwerk morgen - waar ik dus nog niet aan ben begonnen .__. En nog een taak maken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Ik kan even de trailer niet afmaken, moet nog leren voor een geschiedenis proefwerk morgen - waar ik dus nog niet aan ben begonnen .__. En nog een taak maken.


    Neem je tijd (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zou je er eentje voor mij willen maken? ik ga kijken of ik dit weekend, of volgende week de beelden kan vinden voor je; als je het wilt doen tenminste.
    Alleen een ding; hoe moet ik de video's zo op het topic zetten dat jij ze kan opslaan/downloaden? dat snap ik nog steeds niet haha ;$

    Bieberen schreef:
    Zou je er eentje voor mij willen maken? ik ga kijken of ik dit weekend, of volgende week de beelden kan vinden voor je; als je het wilt doen tenminste.
    Alleen een ding; hoe moet ik de video's zo op het topic zetten dat jij ze kan opslaan/downloaden? dat snap ik nog steeds niet haha ;$


    Je filmpje tussen [youtube][/youtube] zetten (: En natuurlijk wil ik het doen


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    moet ik dan zoals bij een link, dus dit doen: [youtube=*link*][/YouTube] En ik zal proberen ze zo snel mogelijk te zoeken.
    alleen denk ik dat de foto die ik gebruik voor het meisje, geen enkel filmpje van kan vinden. dan kan ik toch een ander gebruiken, wie er op lijkt?

    Bieberen schreef:
    moet ik dan zoals bij een link, dus dit doen: [youtube=*link*][/YouTube] En ik zal proberen ze zo snel mogelijk te zoeken.
    alleen denk ik dat de foto die ik gebruik voor het meisje, geen enkel filmpje van kan vinden. dan kan ik toch een ander gebruiken, wie er op lijkt?


    Nee, gewoon ertussen (:
    [youtube*]FILMPJE[/youtube]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 21:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bieberen schreef:
    moet ik dan zoals bij een link, dus dit doen: [youtube=*link*][/YouTube] En ik zal proberen ze zo snel mogelijk te zoeken.
    alleen denk ik dat de foto die ik gebruik voor het meisje, geen enkel filmpje van kan vinden. dan kan ik toch een ander gebruiken, wie er op lijkt?


    Nee, gewoon de link tussen de haakjes zetten (: Je kan een lookalike zoeken, misschien het beste.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb de beelden + tijden die ik wil, maar het zijn intotaal 6 filmpjes geworden. + de tekst moet ik nog over na denken. Is de hoeveelheid filmpjes teveel?
    Oh en de volgorde van de stukjes maakt inprinciepe niet uit, zolang de beelden van Jacob, Edward, het bos & de stukjes van Magic Mike er maar in zitten; die zijn vrij belangrijk haha.

    Wil je er ook eentje voor mij maken?
    Ik zal de beelden dit weekend opzoeken, als je het wilt doen ten minste.....


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki