• Sinds kort weet ik hoe ik met iMovie moet werken en maak ik dan ook trailers voor mijn verhalen. Ik wil ook trailers maken voor anderen, dus laat je gaan ;3 Wel een gedetailleerde beschrijving met wat je wilt in de trailer graag.
    Ik heb hier twee voorbeelden :






    WACHTLIJST :

    Frodo - mee bezig
    Bieberen
    xSunshineee
    Winterwolves

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:16 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bieberen schreef:
    Ik heb de beelden + tijden die ik wil, maar het zijn intotaal 6 filmpjes geworden. + de tekst moet ik nog over na denken. Is de hoeveelheid filmpjes teveel?
    Oh en de volgorde van de stukjes maakt inprinciepe niet uit, zolang de beelden van Jacob, Edward, het bos & de stukjes van Magic Mike er maar in zitten; die zijn vrij belangrijk haha.


    Dat maakt niet uit in principe (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naturawolf schreef:
    Wil je er ook eentje voor mij maken?
    Ik zal de beelden dit weekend opzoeken, als je het wilt doen ten minste.....


    Ik wil het graag doen! Ik zal even iedereen op een wachtlijst zetten..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ik wil het graag doen! Ik zal even iedereen op een wachtlijst zetten..


    Bedankt.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is het goed als ik zo alle beelden etc plaats, en de tekst er later bij verzin? (:


    0:09 – 0:12
    0:43 – 0:45
    1;08 – 1;10
    1;24 – 1:26
    1:31 – 1:35


    0:27 – 0;29


    1;02 – 1;05
    1;24 – 1;25
    1;30 – 1;32
    2;19 – 2;24

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 16:41 ]


    0;13 – 0;17


    3:01 – 3:05


    1;23 – 1;33

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 16:41 ]


    En graag deze muziek eronder

    Hopelijk is alles bruikbaar (:

    Jup. Ik ga wel morgen alvast een beginnetje maken en dan moet ik nog mijn presentatie afmaken..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jup. Ik ga wel morgen alvast een beginnetje maken en dan moet ik nog mijn presentatie afmaken..

    Doe die presentatie maar eerst joh, dit is niet dringend!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 16:47 ]

    Oef, ik heb het topic terug gevonden! (:
    Aangezien ik nog wel even tijd heb door op de wachtlijst te staan ga ik eens bekijken welke beelden en tekst ik allemaal wil, dus ik stuur later in wat ik precies wil.


    16 - 09 - '17

    Naturawolf => Winterwolves


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    De tekst die ik erbij wil:
    After her mom died, she moved back to the place her dad was born.
    And that place, that was La Push.
    She meets new friends, new love and more.
    As soon as time gone by, her dad tells her and her brother a story; about his life here and what he actually really is.
    She has too make a decison: forever a hot body, or a cold body?

    Oh ik heb trouwens nog een video die ik erbij wil, zou dat kunnen, of ben je er al aan begonnen? ;$

    3:06 - 3:09

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:31 ]

    In het weekend had ik geen tijd door mijn presentatie - die nu tenminste wel af is. Misschien dat ik zo nog een klein beginnetje en wat verder kan, maar later moet ik mee naar Rotterdam, dus ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    In het weekend had ik geen tijd door mijn presentatie - die nu tenminste wel af is. Misschien dat ik zo nog een klein beginnetje en wat verder kan, maar later moet ik mee naar Rotterdam, dus ja.

    Het heeft geen haast dusja haha, ik zie het wel verschijnen wanneer die af is!

    Oeps, ik wist niet meer dat ik hier één had aangevraagd. Ik heb er geen meer nodig, sorry!


    16 - 09 - '17