• Ik ben een sul.
    Nou ik heb dus een microdermal bij mijn decolleté (boven je titties zegmaar) sinds begin November vorig jaar. Dus een maand geleden liet ik hem verwisselen, dus een ander knopje erop. Had eerst deze, en toen die (je ziet geen boobs alleen het knopje justsoyaknow mwehe).
    Nou, een week of twee erna bleef ik erachter hangen met iets, en hij ging helemaal naar beneden dus hij was flink ontstoken en bloedde een beetje. Dus ik heb hem maar schoongemaakt en aangedraaid, want het knopje was los. Dat bleef dus los zitten en ik durfde hem niet zelf eraan te draaien want dat deed auw.
    Dus ik bleef gister bij mijn vriend slapen. piercing schoongemaakt voor t slapen gaan, niks aan 't handje. Ik word vanmorgen wakker en hij gaf me een kusje in mijn hals en ik zeg ‘‘ja pas op met mijn piercing’’ en ik leg mijn hand erop, maar ik voelde geen knopje. Dus ik haal mn hand weg. ‘‘HUH WTF, je piercing is weg!’’ Ik kijken, en hij was er gewoon af. HAHAHAHAHA we hebben er de hele tijd naar gezocht, vond 't maar irritant zonder piercing. Het zag wel vet uit. En uiteindelijk vond ik hem in mn BH. Nou naar de piercer, erop gedraaid want zelf lukte het niet.Nu heb ik een goudkleurig dingetje, deze namelijk.

    Maar nu vroeg ik me dus af, hebben jullie ook zoveel problemen met jullie piercings (of dermals, als jullie die hebben), of ben ik gewoon zó onhandig?


    tya

    Ik heb een neusvleugel piercing. In het begin toen ik hem had was die een tijdje ontstoken geweest, nu niet meer. Alleen ik moet wel oppassen dat hij er niet uitgaat als ik bijvoorbeeld mijn neus moet snuiten.

    Ik heb een neuspeircing en een helix. Nog nooit last van gehad. ^^
    Die microdermal piercings lijken me echt eng. xD


    Bad decisions make good stories.

    Kamui schreef:
    Ik heb een neusvleugel piercing. In het begin toen ik hem had was die een tijdje ontstoken geweest, nu niet meer. Alleen ik moet wel oppassen dat hij er niet uitgaat als ik bijvoorbeeld mijn neus moet snuiten.

    HAHA whuttt dat zou al niks voor mij zijn hè hahaha


    tya

    Klinkt pijnlijk :'D


    •*• Lululu •*•

    Op die tweede foto lijkt het een moedervlek x'D.
    Ik heb zelf nog nooit problemen met m'n tragus gehad, behalve dattie in het verleden wel eens van die lichte, pijnloze vochtblaasjes had. Nu heb ik er een smooth segment ring of hoe dat ook mag heten in zitten - dankzij de piercer.


    Zo'n ding.


    No growth of the heart is ever a waste

    Brrrr niets voor mij zo'n piercing O.O
    Ik vind t doodeng, het idee dat er constant een dingetje zit....
    Nja tis wel mooi ^^


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Mallory schreef:
    Klinkt pijnlijk :'D


    Do what people say you can't.

    Ik heb twee helix dingen in mijn linkeroor en ik ben ook wel eens wakker geworden met een missend knopje :') Voor de rest heb ik gelukkig nooit last van ze.


    Caution first, always.

    Nou, ik heb een monroe en ik wilde een nieuwe erin doen. Het was zo'n klein knopje. Ik ging ermee slapen en de volgende ochtend werd ik wakker was ik 'm kwijt. Ik frustreerde me kapot, want een lippiercing kan binnen een uur dichtgegroeid zijn. Gelukkig zat het staafje er nog wel in, maar dat knopje heb ik heel lang moeten zoeken. Bleek dus dat die piercing zo door dat gaatje kon. Echt irritant, want elke keer ging 'ie erdoor.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben mijn neuspiercing vandaag al bijna 8 keer verloren, dus ik denk dat ik onhandiger ben....


    El Diablo.

    Getsie, ik heb dat soort piercings niet omdat ik ze eng vind. :'D


    26 - 02 - '16

    Ik ben een watje op dit soort gebieden.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ken 2 mensen die zo'n piercing ook daar hadden en die moesten hem eruit laten snijden omdat hij eruit hing ._.


    -

    Ik vind piercings (behalve oorringetjes dan) verminking. Ik vind het al snel een beetje 'vulgair' overkomen.
    -Ga me nu niet gaan afkatten, ik heb ook een mening.-


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb een navelpiercing gehad, maar m'n lichaam stootte het af (cat). M'n moeder kwam naar boven met m'n piercing in haar hand en toen was het huid waar die doorheen was geschoten gewoon door midden gescheurd zeg maar, niks van gevoeld en het schijnt zelden voor te komen. Toen opnieuw laten zetten (door littekenweefsel heen, nooit, maar dan ook nooit laten doen. ik heb heel erg liggen huilen) maar het bleef ontsteken en weet ik te allemaal dus toen maar eruit gehaald en nu heb ik er een klein litteken zitten. Dus ja, ik heb veel problemen gehad met m'n piercing en begin er daarom nooit meer aan.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 11:40 ]